Стар PayPal акаунт

  • 1 196
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 19 083
Днес реших да си добавя втори имейл адрес към моя  Пейпал и се оказа, че не може, защото с този имейл вече бил регистриран Пейпал акаунт. Опитвам се да вляза с този имейл, използвайки една от първите си пароли, която ползвах в зората на интернет активността си и вярно, явно е мой акаунт, аз съм го правила явно, но не ме пуска да вляза, иска ми authentication - SMS или обаждане на  номер на мобилен телефон, който наистина е моят, съдейки по това, което се вижда, обаче съм го закрила преди поне 12 години. Опитах да ми даде други опции за автентификация, че да вляза и да го закрия от профила тоя Пейпал, който никога не съм ползвала,и ми дава номер на стационарен телефон (в жилището на майка ми, наистина това беше номерът, само че стационарният телефон е закрит и той преди да си сменя номера на мобилния, значи може и 13-15 години да д). Дава ми и трети номер, служебен, ама на работа, на която също не съм от 10+ години. Как в края на краищата да докажа, че това е мой Пейпал и да го затворя този акаунт?

# 1
  • INFJ
  • Мнения: 9 398
Освен да се свържеш с тях по телефона, да обясниш ситуацията, и ако е възможно да ти изпратят линк на въпросният мейл. И от там вече да разберат, че си ти. Друг начин, не мисля, че има.

# 2
  • Мнения: 19 083
Да, видях аз за телефона, но са от понеделник до петък, а днес е събота, и се чудех дали няма по-бърз начин, но то нормално, и без това и съобщение да беше или имейл, едва ли щяха да отговорят в събота и неделя, ама поне от моя страна да е отхвърлен възможно най-бързо проблемът. Да не би все пак нещо да съм пропуснала при автентификация та, някоя опция, която ми дава възможност да се идентифицирам не чрез телефон.

# 3
  • INFJ
  • Мнения: 9 398
И през седмицата не се знае колко време ще отнеме докато отговорят писмено. Затова аз винаги им звъня, по-сигурно е, а и сякаш по-сериозно те взимат и повече се ангажират с решаване на казуса.

Общи условия

Активация на акаунт