Обзор 2021/2022 г.

  • 37 719
  • 437
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 147
Здравейте, моля за лични впечатления и мнение за хотел СИТИ Обзор и хотел Черно море Обзор . Благодаря

# 61
  • Мнения: 74
Имате ли отзиви за къща за гости ‘ Лилия’?

# 62
  • Мнения: 141
Здравейте, смятам да запазя почивка за началото на юли в  хотел Марина Сандс. Имате ли впечатления? Благодаря предварително.

# 63
  • Мнения: 65
Относно Марина Сандс-кофти локация, плажът пред хотела е каменист и четох за разни отпадни води, изливали се пред хотела. Просто съм минавала, миналата година го бяп набелязала за почивката ни, но се отказах. За мен плажът и локацията са водещи. Относно чистота, храна, бях чела само суперлативи.

Последна редакция: чт, 10 юни 2021, 12:54 от Tatyana G

# 64
  • Пловдив
  • Мнения: 3 581
Някой знае ли на каква цена ще са чадърите и шезлонгите в Слънчев бряг?

# 65
  • На плажа
  • Мнения: 1 110
Имате ли отзиви за къща за гости ‘ Лилия’?
Не съм нощувала,но къщата има хубава локация,близо до центъра и до плажа,а ресторанта им е с една от най-добрите кухни в Обзор...всичко е изключително вкусно.

# 66
  • Мнения: 1 355
Резервирай за Марина Сандс, началото на Юни. Отзивите уж са добри, да видим...
Това с отпадните води ме шокира 😤

# 67
  • Sofia
  • Мнения: 3 853
Не знам колко са добри отзивите! Миналата година имахме резервация платена на 50% така и не останахме в хотела. Мудността на персонала и ужасното отношение от управителя ни накараха да си тръгнем на секундата! Имайте предвид, че политиката на хотела е да начислява такса от 3% при плащане с карта! Ако това ви устройва...

# 68
  • В.Търново
  • Мнения: 6 720
Мудността на персонала не трябва да вгорчава почивката. Не мисля, че това е достатъчен критерий.Хотела е добър като база, храната също. На мен ми го препоръча близка, която работи в голяма туристическа агенция, която лично е била там миналото лято. Говорим за Марина Сандс.

# 69
  • Мнения: 2 843
Има ли някой там в момента да кажа как е времето, водата? Имаме резервация за началото на юли (след по-малко от 3 седмици), а времето в София въобще не предполага да е вече “лято”. Хладно, ветровито, често вали и гледайки прогнозата - няма изгледи за трайно подобрение. Направо не знам какво да мисля и да правя, с дете на 2 сме и 😕😕😕

# 70
  • Sofia
  • Мнения: 3 853
Мудността на персонала не трябва да вгорчава почивката. Не мисля, че това е достатъчен критерий.Хотела е добър като база, храната също. На мен ми го препоръча близка, която работи в голяма туристическа агенция, която лично е била там миналото лято. Говорим за Марина Сандс.
Мудността на персонала е най-малкият проблем. Роси, как ти се струва такса от 30 лв. за плащане с дебитна карта на ПОС терминал? По закон, разплащанията с карти са напълно безплатни за клиента. Да не говорим, че точно миналата година с оглед на пандемията, това беше най-препоръчваният начин за плащане. Изобщо не съжалявам, че не останахме в хотела, да не споменавам, че така рекламираният "безплатен" паркинг е точно за 10-на коли. Още със спирането се появи разярен служител, който викайки и ръкомахайки ни изгони от паркинга. Не помогнаха и обясненията, че сме гости на хотела, и спираме за да свалим куфарите! Извинете, но това не ми се е случвало в нито един хотел, както у нас така и в чужбина! А доста сме пообиколили.

# 71
  • В.Търново
  • Мнения: 6 720
Мудността на персонала не трябва да вгорчава почивката. Не мисля, че това е достатъчен критерий.Хотела е добър като база, храната също. На мен ми го препоръча близка, която работи в голяма туристическа агенция, която лично е била там миналото лято. Говорим за Марина Сандс.
Мудността на персонала е най-малкият проблем. Роси, как ти се струва такса от 30 лв. за плащане с дебитна карта на ПОС терминал? По закон, разплащанията с карти са напълно безплатни за клиента. Да не говорим, че точно миналата година с оглед на пандемията, това беше най-препоръчваният начин за плащане. Изобщо не съжалявам, че не останахме в хотела, да не споменавам, че така рекламираният "безплатен" паркинг е точно за 10-на коли. Още със спирането се появи разярен служител, който викайки и ръкомахайки ни изгони от паркинга. Не помогнаха и обясненията, че сме гости на хотела, и спираме за да свалим куфарите! Извинете, но това не ми се е случвало в нито един хотел, както у нас така и в чужбина! А доста сме пообиколили.
Ехееее, какви са тези такси???

# 72
  • Sofia
  • Мнения: 3 853
Роси, точно 3% комисионна за плащане с карта. Написано на бял лист хартия А4, сложено на плекси на рецепцията. Когато попитах, на кое законово основание се начислява подобна такса, ми бутнаха плексито в лицето. Било "политика" на хотела, ако искам! Е аз не исках и след разговор с управителя, поисках да ми върнат капарото, и напуснахме хотела. Мерси от такива "политики", кой знае още какво може да им хрумне, не съм за 30-те лева, въпросът е принципен!

# 73
  • Мнения: 1 355
Всичко ще платя предварително,за това не ме притеснява тази такса. От хотел ме увериха,че има достатъчно място,имало безплатен паркинг, не само пред хотела,а някъде отстрани...Предполагам,че е този на снимката.
Надявам се на прилична храна и топло време, за да е топла водата.
Срещам различни имена Марина сАндс и Марина сЕндс, един и същи хотел е, нали?Wink
А във фейса е Marina Sands Bijou boutique Obzor?

Последна редакция: нд, 13 юни 2021, 20:52 от J_M_L

# 74
  • В.Търново
  • Мнения: 6 720
Да, един и същ е.

Общи условия

Активация на акаунт