73 СОУ - гимназиална степен - тема №3

  • 58 341
  • 649
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 729
Успех на децата, стискаме им палци!!!

# 616
  • Мнения: 8 284
Успех на всички явяващи се!

# 617
  • София
  • Мнения: 540
Здравейте, по принцип не обичам да задавам такива въпроси (защото звучи малко все едно ще оценявам някой човек), но в случая се опитвам да си създам по-реална преценка за един преподавател. Някой има ли впечатления от госпожа Кертина по математика? Преподава на нашия клас (8ми) и методите й дотук са леко притеснителни. Ще дам някои примери. Препуска по материала, след всеки раздел прави контролно без да прави преговор преди това. Като децата имат въпроси реагира с нетърпение. Не даваше домашни (защото това били големи деца и трябвало сами да си преценяват какви и колко задачи да решават), след родителската и нашия коментар започна да дава домашно. Дава доста трудни контролни, на първите две оценките бяха много слаби масово, а това са деца с добри познания по математика като цяло. На листа с решените задачи не може да се ориентираме за това каква е скалата, какво е сбъркано. После не решават задачите в час, за да си видят децата грешките например.
Просто търся някакви впечатления, за да се ориентирам това ли й е подходът по принцип.

# 618
  • София
  • Мнения: 729
Здравейте, аз съм писала по-горе за проблема с математиката, точно с Кертина. Ние сме 11 клас...Преподава ни от 9 клас...така, че нашите впечатления са същите...със сигурност го отказа от математиката. Иначе според синът ми обяснява много добре и е добър преподавател, но има голямо разминаване между това, което преподава в клас и нивото на задачите, които дава на писмените изпитвания. В 10 клас нямаха учебник, мисля и че сега е така. Става въпрос за общата математика, не профилите, той въобще го изключи като опция, точно заради този преподавател.

# 619
  • София
  • Мнения: 6 168
Същото споделя и дъщеря ми (8.клас)- препускане през материала (3 седмици- 3 раздела- 3 контролни), малко упражнения, трудни контролни. Тя засега има желание за профил математика, което значи, че вероятно ще трябва да ходи на уроци.

# 620
  • София
  • Мнения: 478
Успех на всички дванадесетокласници на писмения ДСД! Стискам палци и тук! Flowers Four Leaf CloverFlowers Four Leaf Clover

# 621
  • Мнения: 8 284
От няколко дни се мисля, че не е лошо да пиша в темата. Обикновенно човек отваря мамата, като има проблем или иска да излее негативните си емоции Simple Smile А рядко се случва да похвалим нещо Simple Smile

Та наминавам да похваля училището или по-скоро да кажа, че ми харесва, на детето му харесва и всички у дома сме спокойни и щастливи.
Тръгнах с притеснение в душата дали не правим грешен избор, нямах опит с държавното. За разлика от частното където опита ми е дългогодишен. Детето харесва учителите и децата, обстановката му допада.
С немският се справя прилично при положение, че не беше учили и една дума в живота си. Математиката му е песен, твърди че госпожата обяснява много добре, домашното е прилично като размер, но за да не губи тренинг успявам да пробутам още някоя и друга задача. Литературата му е интересна и прятна.

Видях, че когато учителя ти харесва детето учи с желание. Че когато домашните са балансирани всичко се случва навреме. Когато класният ръководител е човек на място от 26 непознати деца те бързо стават колектив и екип. Помагат си, подкрепят се и разбира се прекарват доста време заедно.

Та с две думи, притеснението ми вече го няма. Радвам се, че направихме този избор въпреки  опциите за няколко частни училища.

# 622
  • Мнения: 417
Здравейте, как се определя кои деца се явяват на изпита за немска диплома и в кой клас се случва това?

# 623
  • Мнения: 142
Здравейте, как се определя кои деца се явяват на изпита за немска диплома и в кой клас се случва това?
Ако не греша, в 11.клас се провежда пробен изпит (само писмен) и тогава се решава.

# 624
  • София
  • Мнения: 729
Допускането е в 11 клас, но не е само на основата на пробния писмен, а през почти през цялата година се допускат, включително върху темите и папките, които готвят. Поне така ни беше обяснено, предстои да разберем. Синът ми е точно 11 клас

# 625
  • Sofia
  • Мнения: 4 417
През толкова пробни изпити и материали за предаване мина, че даже не мога да се сетя какво точно беше и да обобщя. Ще им дадат подробна информация, не се притеснявайте.

# 626
  • Мнения: 2
Здравейте, по принцип не обичам да задавам такива въпроси (защото звучи малко все едно ще оценявам някой човек), но в случая се опитвам да си създам по-реална преценка за един преподавател. Някой има ли впечатления от госпожа Кертина по математика? Преподава на нашия клас (8ми) и методите й дотук са леко притеснителни. Ще дам някои примери. Препуска по материала, след всеки раздел прави контролно без да прави преговор преди това. Като децата имат въпроси реагира с нетърпение. Не даваше домашни (защото това били големи деца и трябвало сами да си преценяват какви и колко задачи да решават), след родителската и нашия коментар започна да дава домашно. Дава доста трудни контролни, на първите две оценките бяха много слаби масово, а това са деца с добри познания по математика като цяло. На листа с решените задачи не може да се ориентираме за това каква е скалата, какво е сбъркано. После не решават задачите в час, за да си видят децата грешките например.
Просто търся някакви впечатления, за да се ориентирам това ли й е подходът по принцип.

Здравейте! Моят син е 8ми клас в това училище и абсолютно споделям същото мнение за въпросната госпожа. Знам, че трудно се намират преподаватели, обаче оставам с впечатлението, че въпреки общото недоволство, от страна на училищното ръководство няма никаква реакция по отношение на Кертина! След родителската среща имаше промяна, но за кратко. Дори сега, на последното контролно не е признала задачи, защото били по различен начин решени (без да е имало изискване по кой точно да бъде)! Мисля, че е хубаво да се обединим като родители (а защо не и учениците) и да подадем официално запитване/оплакване до директора с копие до МОН? Все пак, нашите деца, за да влязат тук се предполага, че са доста над средното ниво и ако всички се оплакват за едно и също, то следователно проблемът не е в децата.  Математиката му беше и все още е любим предмет, но се опасявам дали отношението няма да се промени в обратна посока...
Другото, което ме учудва е, че тази госпожа не преподава на всички паралелки, а има и още една, за която пък чувам само положителни отзиви. На мен ми се струва странно да има две учителки (явно с различен стил и отношение) по този важен предмет. Някой да знае защо е така и до 12 клас ли ще продължи?

# 627
  • Мнения: 142
На мен ми се струва странно да има две учителки (явно с различен стил и отношение) по този важен предмет. Някой да знае защо е така и до 12 клас ли ще продължи?
При сина ми - 8.клас с една, а 9-12 друга. Може би заради това, че в 8.клас учат в една смяна с прогимназията.
Но 9-12 клас различните паралелки бяха с различни учители.

# 628
  • София
  • Мнения: 5 136
Това е съвсем нормално. Не е задължително учител да преподава на целия випуск.

# 629
  • София
  • Мнения: 3 039
Щом е трудно в осми клас по математика, елате да видите в девети клас какво става - трудни контролни по география, биология, литература, немски...да не кажа всичко. Успехът на децата спадна поголовно. Не ни е хрумвало да сменяме учителите и да подаваме жалби в МОН. В крайна сметка са там, за да учат.

Общи условия

Активация на акаунт