Сайт https://gomez.bg/

  • 10 720
  • 42
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4
Здравейте, някой пазарувал ли е от сайта https://gomez.bg/ , налагало ли му се е да връща закупен продукт от там, и как става връщането(защото съм в тази ситуация ,няма посочен български телефонен номер за връзка,и куриерите отказват да приемат стоката). Благодаря предварително!!!:blush:

# 1
  • Мнения: X
В сайтът е описано как става връщането?! https://gomez.bg/bg/prekratyavane_na_dogovora

# 2
  • Мнения: 4
В сайтът е описано как става връщането?! https://gomez.bg/bg/prekratyavane_na_dogovora
В сайтът е описано как става връщането?! https://gomez.bg/bg/prekratyavane_na_dogovora
Така е, но описаната информация не е коректно посочена. На първо място: ЕИК на  посочената фирма(“Paceta”) не отговаря на българските изисквания за 9 цифров код, при което и куриерските фирми не могат да го намерят в системата и да го отбележат като получател на стоката,която искам да върна; на второ място- не е посочен български телефонен номер, при което куриерите отново отказват да върнат стоката. Това което има единствено на товарителницата е въпросният офис на Еконт в Русе, който логично не може да бъде получател . Та това,което ми се върти в главата(дано не съм права) е,че е завъртяна една много добра схема и въпросните хора са неоткриваеми Cry

# 3
  • Мнения: X
Намерих това в сайта


ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ:
       
ГОРЕЩА ЛИНИЯ
+35924929303

 

       
ИМЕЙЛ
shop@gomez.bg

РАБОТНО ВРЕМЕ
Понеделник - Петък   11:00 - 17:00

# 4
  • Мнения: 5 079
Аз пазарувам от сайта, но не ми се е налагало да връщам неща. За сметка на това съм имала въпроси по поръчки и в месенджър отговарят много бързо и съдействат.

# 5
  • Мнения: 4
Намерих това в сайта


ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ:
       
ГОРЕЩА ЛИНИЯ
+35924929303

 

       
ИМЕЙЛ
shop@gomez.bg

РАБОТНО ВРЕМЕ
Понеделник - Петък   11:00 - 17:00

Да,чакам да стане утре и да се опитам да се свържа с тях:smile:

# 6
  • Мнения: 2
Да,чакам да стане утре и да се опитам да се свържа с тях:smile:

Здравейте, успяхте ли да направите връщане в Гомез, че и аз съм в това положение.

# 7
  • Мнения: 4
Да,чакам да стане утре и да се опитам да се свържа с тях:smile:
 Не,за съжаление все още чакам да ми върнат парите. Свързах се с тях, но водим дълга кореспонденция;всеки път нещо ново съобщават;дано завърши с хепи енд..

Здравейте, успяхте ли да направите връщане в Гомез, че и аз съм в това положение.

# 8
  • Мнения: 243
Здравейте, регистрирах се туко що за да изкажа мнение, понеже се бях притеснила и аз покрай едно връщане при Гомез, но днес си получих парите, изпратих обратно пратката на 8ми юни. Така че не се притеснявайте, връщат парите ако върнете пратка.
Иначе върнах пратката защото направих импулсивна покупка, но после 170 лева за пола ми се сториха много. Иначе самата пола си беше хубава и оригинална

# 9
  • Пловдив Белащица
  • Мнения: 1 447
Да,чакам да стане утре и да се опитам да се свържа с тях:smile:
 Не,за съжаление все още чакам да ми върнат парите. Свързах се с тях, но водим дълга кореспонденция;всеки път нещо ново съобщават;дано завърши с хепи енд..

Здравейте, успяхте ли да направите връщане в Гомез, че и аз съм в това положение.

Дали Ви върнаха парите и как адресирахте товарителницата?

# 10
  • Мнения: 1
Здравейте, дами и аз днес съм в положение да връщам стока в gomez.bg . Моето е по-скоро рекламация. Всичко при вас наред ли е с връщането и възстановяване на сумата после?

# 11
  • Мнения: 1
Аз не съм доволна от Gomez.bg. Горещата им линия направо пари...пробвах да се свържа многократно, но отговор никакъв. По email се свързахме в крайна сметка...Поръчах обувки, които не си отговаряхя на номеря определено. Върнах ги на следващия ден, след като ги получих, а сумата която заплатих за тях ми беше възстановена след малко повече от месец!!!

# 12
  • Мнения: 1
Здравейте,аз също съм във вашето положение...на 4.01.22г. върнах артикул на Gomez.bg..пише 14 дневен срок за възтановяване на сумата цял ден се опитвам да се свържа с посочения телефон никакъв шанс дори от време на време дава заето което ми говори,че се ползва..сумата не ми е възтановена и почвам да се притеснявам че е някаква измама...писах им и на имейла никакъв отговор...

# 13
  • Мнения: 2
Здравейте,аз също съм във вашето положение...на 4.01.22г. върнах артикул на Gomez.bg..пише 14 дневен срок за възтановяване на сумата цял ден се опитвам да се свържа с посочения телефон никакъв шанс дори от време на време дава заето което ми говори,че се ползва..сумата не ми е възтановена и почвам да се притеснявам че е някаква измама...писах им и на имейла никакъв отговор...

Здравейте !
Аз съм точно в същото положение . Поръчах яке , раница и обувки . Дойдоха на 04.01.22 , на 05.01 ги върнах чрез Еконт и по бележката на Еконт видях , че обувките са пристигнали при тях на 06.01 в 10:38 часа. Само вчера им звънях 17 ПЪТИ!!!! НЯМА ОТГОВОР! Даваше заето няколко пъти , но даваше и свободно . Аз лично ще пусна жалба в кзп , защото за обувките трябва да ми върнат 160 лв . Още като поръчвах им бях звъннала , тогава вдигаха , бяха учитиви, но като дойде време за връщане никакви ги няма . Трябваше да се досетя , че са измамници още като чух само начина , по който им е настроен телефона , но както и да е . В сайта е описано, че връщат парите до 14 дни. Ами днес е 14-тя ден , пари няма … Една позната ми каза , че 14 дни били 14 РАБОТНИ , демек не броим събота и неделя . Това ще го проверя сега , но като цяло са страшно некоректни и нагли . Когато пускам жалбата ще прикача всички документи , които имам + колко пъти съм им звъняла + колко имейла съм им пратила , писах им също и в инстаграм .

Няма какво да направим , надявам се просто и Вие и аз да си получим парите ..

# 14
  • Мнения: 1
Здравейте, аз съм в същата ситуация. Върнах поръчката си на 29.12, като пратката е била получена на 30.12 във въпросния офис на Еконт. От седмица се опитвам да се свържа с тях- телефон, множество имейли, дори писах в месенджър. Отговориха на някои от имейлите и на съобщението в месинджър, само за да попитат за номера на върната пратка. Естествено след това никаква реакция! Направо съм бясна! Днес ще пусна жалба в КЗП. Моля, дамите, на които също не са им върнали парите, да пуснат по една жалба. Колкото сме повече, толкова по-голям шанс имаме! Междувременно, ако някоя от вас има някакъв резултат, моля да пише тук.

Общи условия

Активация на акаунт