Отговори
# 30
  • Мнения: 2 182
Горното е към всички.
Споменах Дидева, защото снощи имахме закачка по въпроса в друга тема.

# 31
  • Мнения: 4 207
Гласувах НЕприсъствено. Дотук от гласувалите 1/3 са на същото мнение.
Трябва да има възможност за избор- който иска присъствено, който не иска- неприсъствено.

# 32
  • Мнения: 8 241
Моето виждане по въпроса го няма в анкетата и затова не гласувах.
Лично за мен, за моите деца, осми и шести клас ще са, за тяхното училище, мисля, че най-удачен би бил хибридният вариант. Класовете разделени на две. Големият са 26 деца, при шестокласника са май 24. Значи групите стават по 12-13 деца. Едната група в клас, другата вкъщи. Във всяка класна стая има интернет, лаптоп и мултимедия. Учителят обяснява, вместо на дъската пише на лаптопа. Присъстващите гледат на мултимедията, тези, които са вкъщи на мониторите чрез споделения екран. Слушат и едните и другите, на въпроси отговарят и съответно въпроси задават всички. Устно се изпитват само тези, които са в класната стая. Контролни могат да правят всички през платформата. Нашите от години правят така повечето си контролни и изобщо не им беше нещо ново точно това. Домашни предават през платформата. Всяка седмица се сменят.

# 33
  • София
  • Мнения: 28 692
За мултимедия в първи клас ни искаха няколко хиляди (не помня точната цифра), освен това класната тогава каза, чя някои от уроците били приспособени за мултимедия, повечето – не.

# 34
  • Мнения: 8 241
В нашето училище си има всичко, от години. И интернет, лаптопи, мултимедия или големи телевизори. Няма класна стая или кабинет в цялото училище, която да не оборудвана изцяло. И щори си имаме по прозорците и индивидуални шкафчета. И за всичко това никога не е искано и по една стотинка от родителите.

# 35
  • София
  • Мнения: 28 692
В повечето няма. И трябва тепърва да се финансира и да се обучат учители за това.

# 36
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 12 294
Гласувах за ДО.
Смятам,че присъственото обучение не е безопасно нито за децата,нито за учителите.
25-30 деца затворени в една стая и учители,които ще влизат в по 5-6 класа на ден...
Но едва ли някой ще пита родителите какво искат...

Ако живеехме в някое село и в класа на дъщеря имаше още седем,осем деца,тогава щях да съм съгласна с присъственото обучение.

# 37
  • Мнения: X
Моето виждане по въпроса го няма в анкетата и затова не гласувах.
Лично за мен, за моите деца, осми и шести клас ще са, за тяхното училище, мисля, че най-удачен би бил хибридният вариант. Класовете разделени на две. Големият са 26 деца, при шестокласника са май 24. Значи групите стават по 12-13 деца. Едната група в клас, другата вкъщи. Във всяка класна стая има интернет, лаптоп и мултимедия. Учителят обяснява, вместо на дъската пише на лаптопа. Присъстващите гледат на мултимедията, тези, които са вкъщи на мониторите чрез споделения екран. Слушат и едните и другите, на въпроси отговарят и съответно въпроси задават всички. Устно се изпитват само тези, които са в класната стая. Контролни могат да правят всички през платформата. Нашите от години правят така повечето си контролни и изобщо не им беше нещо ново точно това. Домашни предават през платформата. Всяка седмица се сменят.
Това е най-добрият вариант, но за по-големи ученици. Поне 5-6 клас и нагоре. За съжаление, малко училища са оборудвани за него, а и малко учители са достатъчно технически грамотни.

# 38
# 39
  • София
  • Мнения: 3 390
Присъствено. Трябва да свикнем да живеем с този вирус.

# 40
  • Мнения: 4 013
"Да свикнем да живеем", а който не "свикне" - статистическа бройка! Не може да се повтарят безсъдържателни фрази, защото никой не е гарантиран, че точно той или скъп на него човек няма да е от "несвикналите" - бройка в статистиката за другите.

# 41
  • София
  • Мнения: 3 390
"Да свикнем да живеем", а който не "свикне" - статистическа бройка! Не може да се повтарят безсъдържателни фрази, защото никой не е гарантиран, че точно той или скъп на него човек няма да е от "несвикналите" - бройка в статистиката за другите.
Осъзнавам риска, защото с моя мъж не сме спирали да работим, а на ден контактите ни са със стотици хора. Същевременно имаме и много рискови близки. Но осъзнавам и другия риск. При сегашните рразпоредби, дори и да има ДО, децата ще продължат да се събират.

# 42
  • Мнения: 4 013
Едното ( доброволното събиране) може да се контролира - детето да бъде пускано с приятелчета, чиито семейства не отстояват конспиративни виждания, да бъдат на открито.... Другото - присъственото обучение, поставя принудително децата в неселектирана среда, в контакт с учители, които преподават на още Н паралелки, при условия, благоприятстващи разпространяване на всякакви инфекции. Не случайно най- ефективната противоепидемична мярка е обявяването на грипна ваканция.

# 43
  • Мнения: 2 022
Присъствено. Трябва да свикнем да живеем с този вирус.
Трябва да свикнем, да!
Но това не означава, да се правим, че го няма, както го възприемат повечето хора, а да свикнем с нови правила, ограничения, да реорганизираме ежедневието си и пренаредим приоритетите си. Най-важно е здравето.
Затова дистанционно, докато не се организира адекватна на ситуацията присъствена среда, каквато обмислят и организират другите държави.

# 44
  • Варна
  • Мнения: 36 674
Ами значи да се приготвя за ДО докато дъщеря ми стане абитуриентка. Като се има предвид, че сега ще е втори клас. Щото другите държави и да тичаме насреща им, не можем ги стигна в това отношение.

Общи условия

Активация на акаунт