Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са процедурите при положителен резултат от тест за COVID-19 при пътуване с агенция (автобус, самолет) в Турция?
Какви са стратегиите на туристическите агенции за справяне с отменени пътувания?
Какви са контактите за съдействие на българските граждани в Република Турция?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са процедурите при положителен резултат от тест за COVID-19 при пътуване с агенция (автобус, самолет) в Турция?
При положителен резултат от тест за COVID-19 при пътуване с агенция в Турция, хората от групата се поставят под карантина. В този случай, е важно да се свържете с агенцията, от която сте закупили пътуването, за да получите подробна информация относно процедурите и подкрепата, която може да получите.
-
Какви са стратегиите на туристическите агенции за справяне с отменени пътувания?
Туристическите агенции предлагат различни решения за отменени пътувания, като ваучери за бъдещи пътувания, пренасочване на резервации към други хотели или дестинации и възстановяване на плащанията. Някои агенции предоставят информация относно тестовете за COVID-19 и процедурите при положителни резултати.
-
Какви са контактите за съдействие на българските граждани в Република Турция?
Българските граждани в Република Турция могат да се обръщат към българското дипломатическо представителство в Анкара на следните телефонни номера: +90 312 467 20 71; +90 312 427 51 42, както и на дежурен телефон в извънработно време - + 90 533 376 37 69. Сигнали и молби за съдействие при бедствени ситуации на български граждани се приемат денонощно и на телефонните линии на дирекция 'Ситуационен център': +359 2 948 24 04; +359 2 971 38 56 или на имейл: crisis@mfa.bg.
-
Какви са изискванията за PCR тестовете при завръщане в България?
-
Какво трябва да се предприеме, ако агенцията не иска да даде ваучери за капарираните почивки за октомври, тъй като хотелът работи?