Както вече се видя, ОСМИ клас ще свършим от дома

  • 26 381
  • 745
  •   1
Отговори
# 675
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 459
При моя син няма разлика в успеха, изключая граматиката. Каквото беше първия срок, такова е и сега. Но че правят много общи работи - правят. Учителят по математика примерно им е казал, че от всичките 9 оценки, само 4 ще вземе предвид при образуването на срочна (като една от тези четири им е оценка отпреди ДО). По литература на един тест, на който изкара 3, се ядосваше, че го е изпратил 10 минути, преди да получат по канал верните отговори от дете от друг клас.Rolling Eyes

Срама ще го берем на по-късен етап, но тогава, за съжаление, няма да има възможност за поправка.
+100, както се казва.

# 676
  • София
  • Мнения: 2 115
dimitrina73, колко време ще сте на море, та така се запасяваш с книги Grin?

А, няма да изчете повече от една за 10 дена, но поръчах онлайн и да не плащам доставка повече от книгата, добавих всичко, което намерих😃

# 677
  • Мнения: 11 973
А да не би да мислите,че при реалното обучение няма преписване и подсказване?

Моето дете ми се беше оплакало в 6 клас,че "закъсняло" и " го избутали" от вратата и"не успял да вземе отговорите"- ,затова не му била висока оценката по мат.Joy  На моето блещене се оказа,че отговори се вземат от другия клас,тестовете не се сменят.Ако децата имат да правят преразказ/ мин година/,текстът автоматично се изпраща по вайбър. Веднъж едните, после- другите. И още редица хитринки, от които се възползват.

По музика учителката им дава подробни планове и презентации,всичко е пред тях и въпреки това,синът ми- музикант- веднъж изкара 4- защото то освен да ти е написано,трябва малко и мисъл да се вложи. Е, на изходното изкара 6 ,главно от "творчески задачи"- определяне на изразни средства иинструменти в клипове,които беше пратила.С тези клипове и презентации,за които не съм сигурна щеше ли да си направи труда,ако беше реално обучението, децата някак се вживяха в темата и заработиха.

По БЕЛ също много интересно минава- пак с аудиокниги, клипове с театрални постановки и филми по изучавани произведенияимного оживена дискусия в "творческа обстановка"- кой с чай,кой кучехрани, ама се и забавляват, доколкото разказва синът ми.

По другите предмети-също.Децата се заинтригуваха, по мои впечатления.Онагледяването и използването на съвременни методи за ангажиране на вниманието оказаха благоприятно  въздействие основно върху интереса на децата към ученето. Част от тези средства,подозирам,че много учители биха си спестили труда да ги използват в реално време-не нашите, а въобще.

Това,което не потръгна,а и нямакак -физическото-там е "късата клечка".Децата направиха много тестове,научиха теорията на спортовете, но не е ли да потичаш на двора след топката, не го признавам аз.

И все пак,много се надявам да започнат в реално време, а частотметодите,които използваха,да си останат. както и през грипните ваканции, ако няма много болни да се продължи с преподаването и ученето.

# 678
  • Мнения: 4 059
Това следва да се обмисли внимателно. Ако дете е болно и в същото време следва да прави класно или да бъде изпитвано за решаваща за него оценка? Помня грипна ваканция предходна година, при която бяха оцелели 3 деца. За три деца ДО, а другите да наваксват пропуснат материал, не звучи никак добре. Другата възможност е децата болни да се насилват да следят мисълта на учителя, преподаващ нов материал...

# 679
  • Мнения: 2 433
Това ме притесняваше и мен. У дома грипните ваканции обикновено се употребяват по предназначение, с всички екстри - спешни кабинети и пр. " красоти".

# 680
  • Мнения: X
Обучението от разстояние в електронна среда не предполага всички да са на линия независимо от здравословното си състояние. Ако детето е болно, ще се постъпи, както се постъпва при присъствено обучение.

# 681
  • Мнения: 4 059
Да, но при масово заболели до предходната година учебният процес спираше. При алтернативно ДО той продължава и наваксването остава лична грижа на евентуално болните деца.

# 682
  • Мнения: X
А може би идеята е да не се чака достигането на значителен брой заболели, за да се премине към дистанционно обучение и да се избегне последващото преструктуриране на материала и в крайна сметка прелитането през голям брой уроци за кратко време.

# 683
  • София
  • Мнения: 112
Здравейте. Има ли дете с учебник на  Архимед по математика  8клас? Искам да помоля нещо да проверите! Благодаря предварително!

# 684
  • София
  • Мнения: 5 158
Здравейте. Има ли дете с учебник на  Архимед по математика  8клас? Ако може нещо да провери!
Аз работя по Анубис, но ако става дума за задача, мога да отговоря.

# 685
  • Мнения: 253
Nori, симът ми е с Архимед по мат. С какво мога да помогна?

# 686
  • София
  • Мнения: 1 555
При вас не е имало директорско контролно. На мен би ми било интересно да се съпоставят резултатите на две поредни паралелки, водени от един и същи преподавател - дали и с колко има спад в успеваемостта. Нашата госпожа по немски каза, че не е имала по-ниски резултати от настоящите и имаше упрек към децата.
Шарлот, казала ли им е резултатите? Нашата класна сутринта (нашите учат по 2 уч.ч. сутрин и следобед НЕ) им казала, че ще качат резултатите на сайта. Цял ден вися там, но ..нищо. Иначе и тя разочарована - нашите са втория най-зле представил се клас. А тя се раздаде ми се струва. Въпреки че не мога да съм обективна, тъй като дума не знам, а моят не е от скъсалите се да учат... Жената беше на линия от 16.03. всяка седмица 5 дена по 4 ч. език, че и 1-2 уикенда закачиха в началото. Бъбречна криза получи, лекари я посещаваха и всичко едва ли не онлайн се случваше. Но защо резултатите са такива? Хайде да са единици като моя - ОК, но явно нивото на целия клас не е добро. Може би наистина им повлия стреса.

# 687
  • Мнения: 4 059
Обявила е резултатите на два пъти - първия път имаше 8 шестици, 9 петици и по една-две четворки и няколко тройки. Днес при нас прекъсна нета и преди детето да се включи класната е обявила преизчислени резултати. Допускам, че става въпрос за четенето с разбиране, при което на някакъв въпрос № 2 всички /без две деца/ били дали идентичен /грешен/ отговор. Класната каза, че принципно би могъл да се зачете и той, но по-правилен бил отговорът на двете деца. Не им е изпращала в писмен вид резултатите - съобщила ги е устно.

# 688
  • София
  • Мнения: 491
Jiema, Шарлот, (с извинение, ако отегчавам останалите), в класа на сина ми класната е пуснала персонално инфо в класрума  за всяка  от  трите части на изпита от типа ".....бр. верни/ общо....(възможни)", без оценките. Дали е обща скалата за всички?

# 689
  • Мнения: 4 059
При нас класната определи оценка със стотни. Схемата на изчисляване е следната: (бр. точки на детето, разделен на максималния бр. точки), умножено по 6. Напр. при макс 50 т. /както е в случая/ 43 /получени/:50 =0.86 х 6 = 5.16 Като оценка на детето се закръгля на 5.

Общи условия

Активация на акаунт