Прахосмукачка робот- 19

  • 61 780
  • 742
  •   1
Отговори
# 60
  • Пловдив
  • Мнения: 83
Така. След днешното обиране имам освен снимки и клипчета. Но!!!! Не смятам да се обяснявам на когото и да е. Ще дам 1300 лева за прахосмукачка и от десетте дни, в които е притежавам 8 е била в сервиз. И сега пак да ходя, да показвам и да доказвам, че не съм камила....е това няма да съм аз. Има си законова рамка, която има достатъчно ясни параметри и възнамерявам да я върна. Естествено ще бъда в изходна позиция отново. Предполагам ще ми предложат замяна. Честно.....много исках точно този модел. Опитвам да споделя с вас клипчетата, за да преценете дали се фантазирам, но освен снимки не иска да прикачи видеото.
[video][/video]

# 61
  • Варна
  • Мнения: 1 558
Още първия път щях да искам замяна,а нямаше да се занимавам със сервизи.Имате седем дневен срок след покупката в който без да им се обяснявате може да я върнете.
Щом толкова ви харесва модела,защо просто не поискате да ви я заменят със същата? Или си искате парите?

# 62
  • Пловдив
  • Мнения: 83
Точно това възнамерявам да направя днес. Кое от двете ще бъде, ще реша. Може би наистина не трябваше да изчаквам, ама пусто, толкова много исках да съм роботизирана и да имам помощ:smiley:

# 63
  • Варна
  • Мнения: 1 558
Успех ! И да кажете как се е развил казуса.

# 64
  • софия
  • Мнения: 25 740
Срокът за връщане на стока без обяснение е 14 дневен, но важи само за договори, сключени от разстояние или извън търговския обект.
 
Скрит текст:
Цитат
Чл. 51. (1) Когато търговецът не е предоставил на потребителя информация за правото му на отказ от договора по чл. 47, ал. 1, т. 8, потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект в срок една година и 14 дни, считано от датата по чл. 50.
(2) Когато търговецът предостави на потребителя информацията за правото на отказ в срок една година от датата по чл. 50, потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект в срок 14 дни, считано от датата на получаване на информацията по чл. 47, ал. 1, т. 8.
Закон за защита на потребителите
Ако покупката е от магазин може да се претендира ремонт или замяна. Но, ако нещо не работи като хората до 6 месеца от закупуване, се приема, че то е съществувало към момента на закупуване.
Скрит текст:
Цитат
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето и, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Цитат
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

# 65
  • Русе
  • Мнения: 7 801
Права е Звънче. Такива са законовите  разпоредби.
Единствената опция на Нива е да я връща постоянно или да пише направо на Irobot. При Мулинекс минава този номер но при Самсунг не, а писах дори на централата.

# 66
  • Мнения: 1 290
Права е Звънче. Такива са законовите  разпоредби.
Единствената опция на Нива е да я връща постоянно или да пише направо на Irobot. При Мулинекс минава този номер но при Самсунг не, а писах дори на централата.

Извинявам се, ако отварям стари рани, но какво се е случило със Самсунг?

# 67
  • Русе
  • Мнения: 7 801
Същата работа като на Нива но започна по-късно да ги прави, не веднага. Тогава нямаше кой знае какво разнообразие от робори и тоя беше на оферта и.... се набутах.
Първи сервиз - нищо му  няма, окрадоха новите четки и филтър. Чуха ме из половин България. Върнаха ги. Без да искат ги разменили.
Втори сервиз - нищо му няма.
Трети сервиз - след як психотормоз от моя страна, клипчета, снимки или какво ли още не, пробваха се хората но не успяха да намерят проблема.
В това време не спрях комуникацията със Самсунг Бг но от там се почесаха по задника и никакво отношение не взеха, въпреки гаранцията.
Писах на КЗП - нищо не успяха да направят (за първи път ми се случи).
Писах гневно писмо на Корейците и още чакам да ми отговорят ( и това за първи път ми се случи с голяма международна компания).

Сега стои като паметник в кутията си.

# 68
  • Пловдив
  • Мнения: 83
SmileyЕли_дечкин, до тук вървя по твоите стъпки.Дано накрая да не се окажа в твоя казус. След разговор с продавача (държа да подчертая изключителното добро отношение и съдействие) и негова молба....роботът се отправи към Варна Smile В моментът, в който стъпих в офиса на тукашния сервиз (Пловдив).....СЪЖАЛИХ за това, че бях коректна. Бях обсипана с въпроси "Какви са Ви очакванията? Явно очаквате повече? Може да има кабели и затова да се върти на едно място, Вие не сте му направили настройките....."
Показвам клипчета, снимки, обяснявам. Какви може да са ми очакванията от една прахосмукачка? Едва ли са да просне или сготви, ама при положение, че минава върху хартийка и не я събира....или заваляните косми..... Тук ми се каза, че хартийката била залепена (което не е вярно, дори я подметна преди това, а после премина 3 пъти върху й и не я взе), а там където се върти сума време, че се е захванала в кабел . Е нали затова избирам този модел, че има тази функция да не се омотава в кабели????????Подозрителна им се сторих и ми обясниха, че всички те имали по-обикновени и се справяли чудесно. Радвам се ,за което, но това не отменя моя проблем. И ги питам, след като те имат такива, нормално ли е да събере на валяци косми и днес сума пъти мина върху тях и не ги взе? Мълчат. Изскочи отвътре някаква дама, с рязък тон разпореди да я приемат и че сервиз във Варна ще я гледа, видимо ядосана, че ще се случи това. Изобщо се държат така, сякаш не е възможно и най-добрата марка да даде дефект. Апарати са в края на краищата. То ние даваме дефекти та какво остава за техника.
Съжалих адски много, за това, че в стремежа си да отговоря с коректно отношение към търговеца(защото той наистина не заслужава лошо отношение), трябваше да изтърпя всичките тези съмнения и всичките тези глупави, абсурдни въпроси. На клип, на който се вижда, че не взима боклуче в близост (не"ДО") перваза, те ми казват...."тя ще се върне, госпожо". Е аз обяснявам, че това е от цикъла, в който робота преминава по ъглите цялата къща и спира работа. Преди това е минал 3 пъти от там и пак не го е взел. На това те ми отговарят, че техните по един час чистили (оплакват се). Аз им показвам резюмето от днес.....2h 33min. Човек ще рече, че живея в палат. Накрая съвсем чистосърдечно им предложих, да заповядат в къщи да видят и, ако считат това за нормално лично аз ще им е подаря. Подчертах, че това не е проява на сарказъм, а реално предложение.
Толкова съжалих, че просто не я върнах и да си спестя всичко това. Баси.....тя си отживя тази прахосмукачка.....кеф и Пловдив, кеф и Варна. Малко у нас, повече в сервиз Smiley Социален живот води:satisfied:
Срокът за връщане на стока без обяснение е 14 дневен, но важи само за договори, сключени от разстояние или извън търговския обект.
 
Скрит текст:
Цитат
Чл. 51. (1) Когато търговецът не е предоставил на потребителя информация за правото му на отказ от договора по чл. 47, ал. 1, т. 8, потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект в срок една година и 14 дни, считано от датата по чл. 50.
(2) Когато търговецът предостави на потребителя информацията за правото на отказ в срок една година от датата по чл. 50, потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект в срок 14 дни, считано от датата на получаване на информацията по чл. 47, ал. 1, т. 8.
Закон за защита на потребителите
Ако покупката е от магазин може да се претендира ремонт или замяна. Но, ако нещо не работи като хората до 6 месеца от закупуване, се приема, че то е съществувало към момента на закупуване.
Скрит текст:
Цитат
Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето и, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.
Цитат
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната и с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
Благодаря, zvаnchе! Да, така е. Аз съм от точно тези 14 дни. Попадам точно тук....от разстояние Smile Отделно има и други подзаконови нормативни актове, дано не опра до тях Simple Smile

# 69
  • Мнения: 8
Здравейте! Интерусува ме някой ползвал ли е робот Vileda vr one? С какво мнение сме за тях, хубаво ли засмукват?

# 70
  • София
  • Мнения: 19 360
Здравейте! Интерусува ме някой ползвал ли е робот Vileda vr one? С какво мнение сме за тях, хубаво ли засмукват?
Попитай каква всмукателна мощност има, може би в Лидл знаят или на снимката пише.
Има групи във ФБ за роботи.

# 71
  • Мнения: 8
Благодаря Ви! 10,8 V не е ли малко за такава прахосмукачка?

# 72
  • Мнения: 2 654
Здравейте. Ползвам 980 от 5 месеца. Имам чувството, че смукателната мощност на робота намаля. Боклуците се събират (начичкват) в отвора на резервоара за боклук.
Вътре в самия резервоар и по филтъра също има, но е по-малко като чели. А отвора като се запълни дава индикация за пълен кош, пък коша всъщност може да събере още доста. Вътре остава доста празно пространство.
Ето и нагледно




Някой да се е сблъсквал със същото? Моля тези, които ползват същия робот да споделят къде се концентрира боклука, по филтъра или на отвора на кутията? Също забелязах, че събира трудно полепнали мъхове по килима, по-трудно отколкото преди. Не мога да преценя дали има повреда.

# 73
  • Пловдив
  • Мнения: 83
ALMIRRA,  със сигурност аз не съм критерий, но забелязах, че полепва към филтъра, което пък е логично, предвид на извеждането на въздуха. По повод количеството боклук.....аз ще вдигна банкет, ако събере толкова Simple Smile

# 74
  • София
  • Мнения: 19 360
Благодаря Ви! 10,8 V не е ли малко за такава прахосмукачка?
Eто какво пише за моята:
Мощность (Вт): 24 Вт Напряжение (В): 19V
Mechanical Suction strength: 1000Pa

Ето друга от същата марка:
Бренд: ILIFE Мощность (Вт): 22W Напряжение (В): 14.4V

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт