Booking.com /Тема 3/

  • 37 061
  • 743
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 3 771
Някой търсеше код: 15CYWGK8FR
До 6 октомври...

# 721
  • София
  • Мнения: 5 288
До 8 октомври: BAMK4WRHMR
10% кешбек при резервация за минимум 100 евро.
Моля, отбележете в темата веднага след като го използвате.

# 722
  • Мнения: 6 391
Да ви издам една шмекерия, която без да искам ме споходи. Въпросният 10% кредит в профил му наближаваше крайният срок и от няма какво , а беше 80 лв, резервирам 2 нощувки в Созопол уикенд. Хотелът изискваше плащане, плащам, но 2 седмици преди престоят тотално промехме планът и нали има безпробремна отмяна на резервацията, правя отказ. След няколко седмици връщат пратините пари и отделно върнаха и 80 лв от бонус програмата . Бях учудена, ама няма да се оплаквам. Иначе май си гърмят тези бонуси, ако не се ползват
80 лв като пари ли ги върнаха или като кредит?
Хм. Това много странно ми се вижда. След като кода е за 10% кешбек от бъдеща резервация, как точно има ясна сума?
Може би за нещо друго става дума.

# 723
  • Мнения: 1 262
Да ви издам една шмекерия, която без да искам ме споходи. Въпросният 10% кредит в профил му наближаваше крайният срок и от няма какво , а беше 80 лв, резервирам 2 нощувки в Созопол уикенд. Хотелът изискваше плащане, плащам, но 2 седмици преди престоят тотално промехме планът и нали има безпробремна отмяна на резервацията, правя отказ. След няколко седмици връщат пратините пари и отделно върнаха и 80 лв от бонус програмата . Бях учудена, ама няма да се оплаквам. Иначе май си гърмят тези бонуси, ако не се ползват
80 лв като пари ли ги върнаха или като кредит?
Хм. Това много странно ми се вижда. След като кода е за 10% кешбек от бъдеща резервация, как точно има ясна сума?
Може би за нещо друго става дума.
Явно, че кодът за 10% е използван. Така го разбирам. Само не разбрах коя сума е върната.

# 724
  • Мнения: 202
Код за booking.
10% при резервация над 100 евро.
Моля пишете ако го използвате.

# 725
  • Мнения: 20
Код за booking.
10% при резервация над 100 евро.
Моля пишете ако го използвате.

Реших да пробвам да букна с него нещо за уикенда, но някой ме е изпреварил Simple Smile

# 726
  • под юргана :)
  • Мнения: 5
Здравейте, след дълги години резервации през booking в чужбина, за първи път стана проблем и не мога да се свържа с booking. Собственика на апартамента е подал анулиране на резервацията поради невалидна кредитна карта, което не е вярно. Поиска плащане в брой, за да не плаща такси на банката. Съгласихме се, от 5 нощувки четири минаха без проблем и днес последния ден, докато сме навън праща съобщение, че сме повредили нещо, което не е вярно и иска да платим разходите. Опитахме се да говорим с booking, но искат код на резервацията преди да вдигне оператор. При въвеждане не разпознава кода, така разбрахме, че резервацията е анулирана. Писахме през платформата съобщение - никой не отговаря. Как да се свържем с тях?

# 727
  • Мнения: 11 189
Здравейте, след дълги години резервации през booking в чужбина, за първи път стана проблем и не мога да се свържа с booking. Собственика на апартамента е подал анулиране на резервацията поради невалидна кредитна карта, което не е вярно. Поиска плащане в брой, за да не плаща такси на банката. Съгласихме се, от 5 нощувки четири минаха без проблем и днес последния ден, докато сме навън праща съобщение, че сме повредили нещо, което не е вярно и иска да платим разходите. Опитахме се да говорим с booking, но искат код на резервацията преди да вдигне оператор. При въвеждане не разпознава кода, така разбрахме, че резервацията е анулирана. Писахме през платформата съобщение - никой не отговаря. Как да се свържем с тях?
След като сте се съгласили на анулиране и плащане в брой, очевидно защитата ви от Букинг отпада - вие практически нямате резервация при тях. През платформата понякога отнема дни и седмици да отговорят. Пробвайте по телефона все пак, въведете кода от резервацията, която сте имали - нищо че вече е невалиден. Но не възлагайте големи надежди.
И друг път се пазете от недобросъвестни хотелиери, които въртят такива номерца. Трябваше да ви светне червената лампа от самото начало.

# 728
  • Мнения: 20
Здравейте, след дълги години резервации през booking в чужбина, за първи път стана проблем и не мога да се свържа с booking. Собственика на апартамента е подал анулиране на резервацията поради невалидна кредитна карта, което не е вярно. Поиска плащане в брой, за да не плаща такси на банката. Съгласихме се, от 5 нощувки четири минаха без проблем и днес последния ден, докато сме навън праща съобщение, че сме повредили нещо, което не е вярно и иска да платим разходите. Опитахме се да говорим с booking, но искат код на резервацията преди да вдигне оператор. При въвеждане не разпознава кода, така разбрахме, че резервацията е анулирана. Писахме през платформата съобщение - никой не отговаря. Как да се свържем с тях?
Много  неприятно е това, особенно когато си тръгнал с друга нагласа.
Аз звъня на 02 425 3700

# 729
  • Мнения: 1 068
Пишете им мейл, те ще се свържат с Вас!
В подобна ситуация съм писала на Booking.com Customer Service (customer.service@booking.com) и много бързо ми се обадиха и реагираха.

# 730
  • под юргана :)
  • Мнения: 5
Здравейте, след дълги години резервации през booking в чужбина, за първи път стана проблем и не мога да се свържа с booking. Собственика на апартамента е подал анулиране на резервацията поради невалидна кредитна карта, което не е вярно. Поиска плащане в брой, за да не плаща такси на банката. Съгласихме се, от 5 нощувки четири минаха без проблем и днес последния ден, докато сме навън праща съобщение, че сме повредили нещо, което не е вярно и иска да платим разходите. Опитахме се да говорим с booking, но искат код на резервацията преди да вдигне оператор. При въвеждане не разпознава кода, така разбрахме, че резервацията е анулирана. Писахме през платформата съобщение - никой не отговаря. Как да се свържем с тях?
След като сте се съгласили на анулиране и плащане в брой, очевидно защитата ви от Букинг отпада - вие практически нямате резервация при тях. През платформата понякога отнема дни и седмици да отговорят. Пробвайте по телефона все пак, въведете кода от резервацията, която сте имали - нищо че вече е невалиден. Но не възлагайте големи надежди.
И друг път се пазете от недобросъвестни хотелиери, които въртят такива номерца. Трябваше да ви светне червената лампа от самото начало.
Съгласихме се на плащане в брой, не на анулиране на резервацията и мамене на booking.

# 731
  • Мнения: 11 189
Съгласихме се на плащане в брой, не на анулиране на резервацията и мамене на booking.
Резервацията се сключва с посредничеството на Букинг при определени правила. Затова казах, че е червена лампа. Този номер го пробват много хотелиери в различни държави - при анулиране плюс успешно настаняване на клиента те прибират същата сума в кеш, а не дължат комисионата на букинг, нито пък данъци. Не всички са такива задници като във вашия случай, разбира се, някои са просто шмекери на дребно, а иначе добри домакини.

# 732
  • Мнения: 1 068
От, букинг, не Ви ли пратиха автоматичен мейл, че не сте се явили и  резервацията е анулирана- с два бутона син и червен, мисля бяха( да- не се явихме) и (да, явихме се)...или нещо подобно? В нашия случай, не ни бяха дали и касова бележка за плащането(г-жата и  рестото се опита да скатае, отделно че нищо не отговаряше на описанията, а и на следващата вечер остави на улицата едни младежи от Москва, със закъснял полет, защото "тя през нощта телефон не вдигала"), но имах снимки от стаята като доказателство и  доста кореспонденция и телефонни разговори разменихме със съпорта, но в крайна сметка ми зачетоха рекламациите, даже и пари ми върнаха, а мястото за настаняване престана да се предлага от тях, за известно време( после се появи, но с друго име).

# 733
  • Мнения: 11 189
От, букинг, не Ви ли пратиха автоматичен мейл, че не сте се явили и  резервацията е анулирана- с два бутона син и червен, мисля бяха( да- не се явихме) и (да, явихме се)...или нещо подобно?
Ако е анулирана преди деня на настаняване, не получават такъв мейл.

# 734
  • под юргана :)
  • Мнения: 5
Съгласихме се на плащане в брой, не на анулиране на резервацията и мамене на booking.
Резервацията се сключва с посредничеството на Букинг при определени правила. Затова казах, че е червена лампа. Този номер го пробват много хотелиери в различни държави - при анулиране плюс успешно настаняване на клиента те прибират същата сума от клиента, а не дължат комисионата на букинг - няма резервация, ни лук яли, ни лук мирисали. Не всички са такива задници, разбира се, някои са просто шмекери.
И преди сме плащали в брой, за тази резервация пишеше, че ще платим в мястото на настаняване. Не се усъмнихме, не съм отваряла имейла, а и мобилните данни са спрени заради високата тарифа. Едва когато стана проблема, включих интернета и тогава видях съобщенията.
Добре е, че си направихме снимка на апартамента, имаме и някаква квитанция за платена сума. Много е неприятно, защото се прибираме късно вечерта и не знаем как ще си заварим личните вещи. Направихме резервация за хотел  защото не искаме да останем там.

Последна редакция: чт, 06 окт 2022, 21:36 от smurfetka

Общи условия

Активация на акаунт