My Toys - в света на играчките - 51

  • 1 813
  • 20
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 11 340




Място за регистрация
Колко е доставката може да видите тук
Състоянието на поръчката може да следите от тук
!!!Доставката до България се извършва от DHL
Темата за DHL- проблеми и основни положения
!!!Обявените цени в сайта са с начислено ДДС за територията на Германия, след като ги добавите в кошницата Ви ще се отрази разликата с добавената стойност до ДДС на България, ако поръчката Ви ще пътува насам!!!
Преводач от немски на български
Често задавани въпроси!

За поръчката :

За да направите поръчка ,първо трябва да се регистрирате .
Избирате артикула и при поставяне в кошницата след секунди излиза малко прозорче ,което проверява дали стоката е налична , от него избирате Weitershoppen за да продължите с пазаруването или .. Zur Kasse  за да видите какво има в кошницата и поръчате .
След като приключите с избора на стоки,влезте в кошницата и натиснете Weiter zur Kasse  намиращ се отгоре вдясно над артикулите. Излизат ви данни от профила, както и самите артикули.Под адреса за доставка в дясно има каре : Gutschein / Rabatt / Gratisartikel , в него попълвате кода за намаление ,винаги с малки латински букви и потвърждавате първо с бутона до него – Einlosen , ако ви приеме кода ви връща на Weiter zur Kasse .
В ляво над артикулите имате поле  Zahlungsart, където попълвате данните на вашата кредитна/дебитна карта. След като се убедите, че всичко сте попълнили вярно слагате отметка на кутийката под сумите и натискате Bestellung abschiken.
До няколко часа ще получите автоматичен имейл за потвърждение на поръчката.
Ще ви изпратят мейл и когато поръчката ви се опакова и тръгва.
Kак да поръчате може да видите и тук

В Meine konto, в Auftragsübersicht може да следите състоянието на пратката. Там ще ви излезе и подробната фактура с поръчката,както и номера на пратката.Там излиза информацията за нейното движение.

Всички пратки пътуват до БГ с DHL и с номера на пратката можете да ги следите в сайта на DHL http://www.dhl.de/en.html
В сайта на DHL България практата се появява едва, след като бъде регистрирана, като получена в DHL България, а на следващия ден куриера я доставя на адреса.
Проверката в DHL България става тук, по референция на изпращача, като се посочва номера на пратката и датата, на която е изпратена.

За артикулите:
z.Zt. nicht lieferbar в момента артикулът не се предлага
Leider Ausverkauft изчерпан артикул
Speditions-Artikel, nur in Deutschland lieferbar - не се доставя извън Германия
- отнася се за обемисти артикули, пише го под цената .
***Всяка стока си има свой собствен артикулен номер, който можете да видите, като кликнете на него в прозорчето с цената.
***При дрехи и обувки - всеки размер е с отделен артикулен номер.
***Ако правите голяма поръчка, е най-лесно да добавяте стоките по артикулни номера. Линкът към дадената стока завършва на този артикулен номер.
***Когато даден артикул е изчерпан, линкът води до началната страница на сайта.
***Ако искате да поръчате повече бройки от един артикул, след като го добавите в кошницата, избирате желаната бройка от падащо меню срещу конкретния артикул директно в кошницата.

Кодът винаги се пише с малки  латински букви!

Връщане на артикули

До сега  има пуснати поръчки с кредитни карти и дебитни визи електрон на БПБ, ПИБ, ЦКБ, КТБ,ДСК , Райфайзен банк , ПроКредит.

С благодарности към  marianik открила този сайт и всички спомогнали за информацията в първия пост!

Към първата тема, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49,
[/url] 50[/color]




Приятно и успешно пазаруване на всички!

Последна редакция: вт, 19 ное 2019, 13:27 от chockolina

# 1
  • Мнения: 4 249
Само да спомена нещо., което ми се случи наскоро.Оказва се, че има възможност в сайта да направиш поръчка и без да си платила нищо, т/е не стигаш въобще до плащане със банка. Това много ме заблуди, тъй като си мислих,че нямам поръчка. Да не говорим за посредника, който ме информира за поръчката 2 месеца по-късно и каква сума ми струваше да се оправя със сайта.Германците можели да поръчват на кредит, без да са платили.

# 2
  • велико търново
  • Мнения: 585
Пристрастена дългодищно към играчките в сайта.Успешно пазаруване на всички.

# 3
  • Мнения: 744
Здравейте! Искам да направя поръчка до адрес в Мюнхен / подаръци за племенниците ми/ и да заплатя с моя бг дебитна карта. Дали е възможно? За първи път ще поръчвам през сайта.

# 4
  • Варна
  • Мнения: 1 948
Да, възможно е.

# 5
  • Мнения: 4 400
Здравейте! Виждам, че в темата отдавна не е писано, но все пак да попитам. Регистрацията само немски/австрийски/ швейцарски адрес ли става? Тези три опции ми даде, когато се опитах да се регистрирам. Доставка може да се прави до България, нали?

# 6
  • София
  • Мнения: 2 884
Някой поръчвал ли е скоро ? Искам да поръчам Плеймобил и ми дава, че няма доствка до БГ?!

# 7
  • Мнения: 4 249
Аз търся да се включа в поръчка при някой.Закрих си картата и за една поръчка не ми се занимава

# 8
  • София
  • Мнения: 1 476
Някой поръчвал ли е скоро ? Искам да поръчам Плеймобил и ми дава, че няма доствка до БГ?!

Днес в Емаг има 20% намаление на Плеймобил, виж там дали си заслужават, не ги следя и не мога да преценя, но не пречи да разгледаш Simple Smile

# 9
  • София
  • Мнения: 2 884
Някой поръчвал ли е скоро ? Искам да поръчам Плеймобил и ми дава, че няма доствка до БГ?!

Днес в Емаг има 20% намаление на Плеймобил, виж там дали си заслужават, не ги следя и не мога да преценя, но не пречи да разгледаш Simple Smile

Първо там видях, има доста голяма разлика за съжаление.
Но ми е интересно защо не ми позволява доставка за Бг. Промяна ли има? Само с превозвач ли може да се пазарува вече?!

# 10
  • Мнения: 390
Сайта не ми позволява да си вляза в профила. Някой поръчвал ли е скоро?

# 11
  • Мнения: 6 873
Здравейте.
От една седмица се опитвам да направя поръчка, но като опитам да вляза в профила си или в количката, ми дава следната грешка:

Leider haben wir ein Problem festgestellt
Error 403
Um das Problem zu lösen, kannst Du folgende Optionen ausprobieren:
1. Versuche es bitte mit einem anderen Browser, wie z.B. Chrome oder Firefox
2. Wechsel in ein anderes WLAN Netzwerk oder nutze die Mobilfunkverbindung Deines Handys
3. Lösche die Cookies in Deinem Browser
Sollte das Problem weiterhin bestehen, kannst Du Deine Bestellung gerne über unseren Kundenservice tätigen. Hier geht's zum Kundenservice


Oпитах всичко изброено, звънях им, писах им 100 имейла и съм просто потресена от обслужването им. По телефона ми казват "пишете ни имейл", по имейл ми казват "звъннете ни". Нищо не помага и ни напред, ни назад. Столчето за кола, което съм харесала обаче е на страхотна цена там и не ми се е да го изпускам. Има ли някой със сходен проблем? Как го разрешихте?

# 12
  • Мнения: 5 018
Аз бих им писала да поръчам през тях.

Иначе може да опиташ тотално различно устройство и различен акаунт за всеки случай.

Кое е столчето за кола? И аз се оглеждам и затова питам Grinning

# 13
  • Мнения: 6 873
Ох, Макарон, писах. Grinning
То е цяла одисея.
Отговарят ми, че не могат да ми приемат поръчката, защото не може да платя по един-какъв си начин. Пиша ми, че не искам този начин и да ми назоват те начин, по който да платя -  и какъв отговор. Пиша пак - повтарят първия отговор. На всичко отгоре ми отговарят веднъж на 24/36 часа и така цяла седмица.
Опитах през Сафари, Мозила и Хрим, без мобилните връзки на мен и мъжа ми, през wifi от София, Варна, Елена, Горна и Търново. През три телефона и лаптоп. Не става.

Столчето е Britax dualfix 2r в цвятmarble blue - струва 282 евро в момента.

# 14
  • Мнения: 5 018
И аз имам този проблем.

Единственото, което се сещам, е да помолиш познат от Германия да опита или с немски VPN. Или GGBG например с опцията за асистирано пазаруване да поръчат от германия.

Аз не мога в момента да пробвам с VPN, че съм на служебно устройство, но е възможно да проработи.

Общи условия

Активация на акаунт