Всички въпроси за банкови карти на едно място. Допитайте се до експерта в темата!

  • 15 271
  • 340
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 6 352
Аз пък искам да попитам какви мерки вземате спрямо фишинг-мейлите. Аз съм клиент на банката и вече няколко пъти получавам фалшиви мейли с линк, който да се последва за да си “актуализирам” детайлите.
Първия път се обадих на клиентския ви център и служителката каза че има много подобни сигнали в същия период от време.
В същото време НЯМА никаква информация на сайта ви, или например чрез смси към клиентите да са бдителни към тази атака.
Не мислите ли че има нужда да предупреждавате клиентите си, преди да изгорят? Особено по-възрастни биха се хванали..

И още нещо- защо активното онлайн банкиране е обвързано с мобилното такова? Това изключително усложнява нещата при онлайн преводи. Тъй като правя плащания предимно през мобилното банкиране, не знаех за тази ситуация. Наскоро ми се наложи да ползвам другото и какво изумление беше когато разбрах че не мога да подпиша платежно нареждане защото нямам токен, генериращ се в мобилното.. пълна и ненужна каша!

Последна редакция: пн, 30 сеп 2019, 22:57 от second

# 181
  • София
  • Мнения: 486
Имам дебитна карта от вашата банка. Основно я ползвам за плащания на битови сметки, спестява ми ходене до каси и висене по опашки. Също така я използвам и когато съм забравила да си изтегля пари.

# 182
  • Мнения: 3 985
Понеже няколко поста по назад ме попитаха дали съм служител на банката, не не съм.
Майка на три деца съм и си ги гледам изцяло. Пазарувам изключително постоянно от Интернет, плащам с кредитна карта. За съжаление в населеното място в което живеем, няма банков клон и темата ми е изключително интересна и полезна.
Имам едно предложение към Уникредит.
Може да се помисли за създаване на уникална картинка и дизайн към пластмасова карта. Би било интересно и аз бих се възползвал с удоволстие.
Също така да може да се подменя и без да е необходимо да се ходи до клон, а всички документи да се изпращат по поща/куриер.
Ще помоля момичето с желанието за точилка да не отговаря на моя конетар. С удоволстие ще и изпратя една от село Дряново.


Понеже коментарът е насочен към мен, бих могла да го подмина, ако беше написан в културен стил. Хайде да не се заяждаме, а? Точилката от село Дряново можете да запазите за себе си, която явно много желаете щом написахте 7 коментара един след друг, само и само да се отразят като най-много отчетени в темата. Казах и тогава, казвам и сега, на мен темата ми е интересна, защото работя в друга банка и ме интересуват предимствата на други продукти. Идеята е дискусия, точилка мога да си купя и сама, било то и не от село Дряново.

# 183
  • Мнения: 4 605
Напълно подкрепям мнението за фишинг-мейлите! И не е задължително да са възрастни хора, за да се хванат. Когато аз получих такъв мейл за първи път, започнах да попълвам данни ( потребителско име и парола бях попълнила), когато се усетих, че съобщението не е получено на подадения от мен имейл в банката. Иначе нямаше никаква визуална разлика, по която да се усъмня. Подадох информация към банката и продължавам да подавам такава, защото получавам такива мейли всяка седмица и на трите си имейла.

# 184
  • Мнения: 2 668
Използвам дебитна карта при пътуване

# 185
  • Враца
  • Мнения: 2 700
Имам дебитна карта. Кредитна нямам.
Използвала съм дебитната при пазаруване в супермаркети.

# 186
  • Мнения: 354
Имам две дебитни карти, но в скоро време ще се възползвам и от кредитна такава, предимно за разплащания на по-големи покупки и за използване в чужбина. Много отдавна имах кредитна карта към ЦКБ, която с едно плащане към чуждестранен онлайн магазин от моя страна, в последствие ми бяха източени над 200 лв. Наложи ми се да я блокирам веднага! Жалби писах, проверяваха, накрая си платих за нещо, което не съм ползвала реално и вече не съм техен клиент, никаква сигурност от тяхна страна!
Сега ще обърна особенно внимание на сигурността на банката, която ще избера!

# 187
  • Мнения: 28
Ползвам си картата на почти всички места, където пазарувам, по-удобно ми е.

Имам въпрос относно мобилното приложение - има ли начин веднага да получавам известия при направена транзакция. Към момента информацията се актуализира след дни и понякога забравям за какво съм давала пари.

Здравейте!

Трансакциите можете да си ги проследявате като влезнете в меню КАРТИ -> избирате картата (ако имате повече от една) -> ВСИЧКИ ОПЕРАЦИИ (фунийката) -> залагате период, за който искате да ги видите до днешна дата -> ОК


Поздрав,
Мария
Няма фунийка в новото банкиране - има три чертички вдясно. Та става от карти - клик върху картата - излизат операции последни 10 - от тези три чертички се избира друг период.



Здравейте!
 
Посочените от мен стъпки са в мобилното приложение Булбанк Мобайл. Print screen-a, който сте показали е от Булбанк Онлайн.
За да можете да видите движенията по дебитната си карта и в Булбанк Онлайн е необходимо да се прехвърлите към старата версия на услугата. Можете да го направите след Log in. На начален екран, най-отгоре ще видите надпис „към старата версия на Булбанк Онлайн“ -> Да (потвърждавате прехвърлянето).
След като Ви прехвърли към старата версия на Булбанк Онлайн избирате меню КАРТИ -> ОПЕРАЦИИ С КАРТИ (първата опция в ляво) -> номер на карта (избира се от падащото меню) -> ПОКАЖИ

При въпроси оставам на линия.

Поздрави,
Мария

# 188
  • Мнения: 890
Desislava A. за съжаление май при всички банки няма как да ти върнат на 100% сумата. Преди време ми се беше случило и на мен. Докато си стоя вкъщи, получавам смс, че съм изтеглил 2 пъти по 400 лева. Оказа се трянзакция от дори друг град. Имах глоба, че не съм прилежно съхранявала картата си....

# 189
  • Мнения: 3 985
Имам две дебитни карти, но в скоро време ще се възползвам и от кредитна такава, предимно за разплащания на по-големи покупки и за използване в чужбина. Много отдавна имах кредитна карта към ЦКБ, която с едно плащане към чуждестранен онлайн магазин от моя страна, в последствие ми бяха източени над 200 лв. Наложи ми се да я блокирам веднага! Жалби писах, проверяваха, накрая си платих за нещо, което не съм ползвала реално и вече не съм техен клиент, никаква сигурност от тяхна страна!
Сега ще обърна особенно внимание на сигурността на банката, която ще избера!


Обикновено с новите 3d secure системи и верифициране на трансакциите със смс-и такива ситуации се ограничават.  Когато се занимавах с клиентски жалби точно това банката държеше да бъде описано, ако клиентът е използвал услугата - средствата се възстановяваха. Сега обаче мисля верификацията е задължителна за повечето (ако не за всички) банки. За трансакции от банкомат и скимиращи устройства е по-кофти ситуацията, защото там няма как да докажеш, че не си бил ти. Да, има камери, но никой не изисква видеозаписите, ако банкоматите са на друга банка.

# 190
  • Пловдив
  • Мнения: 515
За всичко ползвам 💳 . Рядко тегля пари в брой за местата където не може да се плаща с карта.

# 191
  • Мнения: 890
В няколко страници по напред, бяхте коментирали Бялата Карта. Лично мое мнение е, е че е кретина карта с прекалено много високи такси и комисионни. Мисля че при нея можеше да се кандидатства и от хора без доказан доход. Но за какво, да се заробваш.
Но пък идеята да се избегне <<кредитна карта>> и да се именува << бяла карта>> излъга бая народ.

# 192
  • Мнения: 19 108
Да попитам, законно ли е дадена банка да преустановява онлайн-банкирането чрез токен устройства и да не връща парите на клиентите, които са си заплатили токен-устройствата, принуждавайки ги да ползват само и единствено мобилното приложение, а не например сайта от лаптопи, настолни компютри и пр., ако искат да имат активно, а не пасивно онлайн-банкиране?

# 193
  • Мнения: 8 826
Нямам кредитна карта, не мисля, че ми трябва. Имам дебитна, ползвам я за разни случаи.

# 194
  • Мнения: 3 985
Да попитам, законно ли е дадена банка да преустановява онлайн-банкирането чрез токен устройства и да не връща парите на клиентите, които са си заплатили токен-устройствата, принуждавайки ги да ползват само и единствено мобилното приложение, а не например сайта от лаптопи, настолни компютри и пр., ако искат да имат активно, а не пасивно онлайн-банкиране?


Коя е банката? Защото в момента в ОББ мога да правя преводи само през мобилното банкиране и също имам преустановен достъп до тоукън устройството.

Общи условия

Активация на акаунт