СЕДМИ КЛАС. Точките ще проверим, паралелките ще подредим 20.06 - 30.06.2019

  • 117 199
  • 2 478
  •   1
Отговори
# 1 350
  • Мнения: 5 307
Момичета, имам въпрос. Ако се кандидатства в две области и детето се е класирало първо желание в едната, ясно че трябва да се запише. Какво става с класирането в другата област? Автоматически отпада или продължава да чака класиране?

# 1 351
  • Мнения: 815
Според мен бутането в 91 е, защото ако попаднеш в Лайстунг класовете излизаш с немска диплома.
Аз обясних няколко пъти на моята, че няма смисъл да се нервира и да се разтройва (доста е емоционална) заради някакви си учители. Все пак на нея и трябва висока диплома, която в немската без да учи нон стоп и да се труди, няма как да я постигне
За какво и трябва "висока диплома"? Насочила ли се е занапред? Всеки успех се постига с учене ( поне в началото), независимо от сферата.

# 1 352
  • Мнения: 49
Според мен бутането в 91 е, защото ако попаднеш в Лайстунг класовете излизаш с немска диплома.
Аз обясних няколко пъти на моята, че няма смисъл да се нервира и да се разтройва (доста е емоционална) заради някакви си учители. Все пак на нея и трябва висока диплома, която в немската без да учи нон стоп и да се труди, няма как да я постигне
За какво и трябва "висока диплома"? Насочила ли се е занапред? Всеки успех се постига с учене ( поне в началото), независимо от сферата.
Само, че преди това държиш 7 матури на немски. Дали е лесно?
А може да се яви на изпит в Гьоте и да си защити желаното ниво.
Помислете как учи вашето дете езици и ако му е трудно, не е за ЕГ.

Лаура11, само за протокола -  миналата година универитетът в Инсбрук приемаше с В2, но той и този в Грац май бяха единствените. Вероятно тази година и те са вече с С1.  Из Германия тук-таме в някое хохшуле приемат с В2.
Това е ново, допреди няколко години В2 стигаше.

Последна редакция: ср, 26 юни 2019, 23:31 от bubanka

# 1 353
  • Мнения: 1 810

"Само, че преди това държиш 7 матури на немски. Дали е лесно?
А може да се яви на изпит в Гьоте и да си защити желаното ниво.
Помислете как учи вашето дете езици и ако му е трудно, не е за ЕГ."

Какво?? Сериозно ли? Това в 91?

# 1 354
  • Мнения: 49

"Само, че преди това държиш 7 матури на немски. Дали е лесно?
А може да се яви на изпит в Гьоте и да си защити желаното ниво.
Помислете как учи вашето дете езици и ако му е трудно, не е за ЕГ."

Какво?? Сериозно ли? Това в 91?


Само тези, които излизат с немската диплома. Другите държат само държавните матури.

# 1 355
  • Мнения: 21 455
Ако се интересувах от 91 НЕГ, щях да чета пенсионираната русалка.

# 1 356
  • Мнения: 725
Обаче, все нещо „пипат” по системата и то до късно привечер...

Първо излязоха точките от НВО,

после качиха оценките от олимпиадите -

След това направиха две графи - брой точки и оценки, които реално се различават само при олимпиадите..


# 1 357
  • Мнения: 8
Знам, че не му е много мястото тук. Но някой знае ли за изпитите сле 10 клас. Ще бъде както сега, с кандидатстване и всичките разправии или ще бъде като проверка на способностите

# 1 358
  • Варна
  • Мнения: 1 123
Момичета, имам въпрос. Ако се кандидатства в две области и детето се е класирало първо желание в едната, ясно че трябва да се запише. Какво става с класирането в другата област? Автоматически отпада или продължава да чака класиране?
При класиране в две области и ако в едната е се запише, то отпада от класирането в другата област. Ако обаче и на двете места не е прието по първо желание, може да участва и във второ класиране. Тогава вече трябва да избере едното място и съответно освобождава другото.

# 1 359
  • Мнения: 21 455
Знам, че не му е много мястото тук. Но някой знае ли за изпитите сле 10 клас. Ще бъде както сега, с кандидатстване и всичките разправии или ще бъде като проверка на способностите
Няма кандидастване в десети клас. Просто НВО. Оценките в точки и вписани в удостоверението за първи гимназиален етап.

Момичета, имам въпрос. Ако се кандидатства в две области и детето се е класирало първо желание в едната, ясно че трябва да се запише. Какво става с класирането в другата област? Автоматически отпада или продължава да чака класиране?
При класиране в две области и ако в едната е се запише, то отпада от класирането в другата област. Ако обаче и на двете места не е прието по първо желание, може да участва и във второ класиране. Тогава вече трябва да избере едното място и съответно освобождава другото.
Не е вярно. Може да се запише в едната и да чака в другата. 

# 1 360
  • София
  • Мнения: 922
В профила на моя син още не се е появила оценката от олимпиадата по физика, а тя е по-висока от тази на състезанието на НПМГ. На приятелско дете наопаки - по-ниската оценка от олимпиадата е въведена, а тази от състезанието - не.
Вече съм на кехлибарено и кола. До преди малко редихме желания със набора. С триста зора ги докарахме до 9 паралелки - 4 училища. Не иска повече да гледа. Май ще трябва да се подсигурявам с мои по избор поне 10 паралелки Wink
Хайде да излиза тая статистика, че ще се опиянча!
Наздраве на всички! Нацелувайте децата си - добре са се справили!

# 1 361
  • София
  • Мнения: 6 178
Обаче, все нещо „пипат” по системата и то до късно привечер...

Първо излязоха точките от НВО,

после качиха оценките от олимпиадите -

След това направиха две графи - брой точки и оценки, които реално се различават само при олимпиадите..


Днес цял ден нещо ми липсва или е със закъснение. Sweat Smile
Дори няма графа Олимпиада в оценките. Дали е защото е по ниска от тази на състезанието на НПМГ или да очаквам в някакъв момент и тя да се появи?

# 1 362
  • Мнения: 315
Защо всички сте се устремили към 91 НЕГ?
Голям тормоз и разбиване на психиката за един език, който може да се научи на много места без този стрес. Трябва им В2 макс за обучение в чужбина. Това се постига и без този тормоз. Само желание за учене да има.

Аз стигнах до извода след много четене по форумите и разговори с познати с деца там в продължение на повече от половин година и след като си познавам детето, че мястото му не е там. Той лично би се смачкал според мен. И мисля, че толкоз зор не е за всеки.
Познаваме момче, завършило в немската, което не се е чувствало добре там. По-артистичен тип и се е задушавало детето там. Сега учи в англо-говоряща страна каквото му е на сърцето. Имам пример и в моето семейство за болни амбиции по отношение на първородния син, който не издържа на напрежението в елитна английска гимназия (говорим за преди 30 години) и скъса яко синджира и направо комюнягите си го обявиха за пропаднал. То не беше метъл, то не бяха гаджета, то не беше пиене и бягане от вкъщи. В резултат на това  аз бях плътно вързана за полата на майка ми до 12 клас. В 7 клас се тръшках, ревах, но нищо не помогна и не ме пуснаха в езикова в чужд град. Имам и приятелка, която записа педагогика в София (готви се сама за кандидат-студентските изпити) и с няколко курса в Гьоте-институт (като започна от 0) отиде да учи в Германия. Сега предполагам не е баш толкова лесно. Но съм твърдо убедена, че има ли желание и начин ще се намери. Аз лично съм го доказала за себе си.
Знам, че искате най-доброто за децата си, но съобразете се и с това до колко са амбициозни и до колко могат да поемат напрежение. Четох в една тема, не претендирам за достоверност, че в 1 НЕГ учат към 4 500 думи през първата година. И да не са толкова много, 2 500 да са, вие давате ли си сметка как се научават тия думи и то на немски? За сравнение в ежедневието употребяваме към 1 500 думи.
На скоро ходих да видя аджеба 1 НЕГ отвън и явно съм наистина супер предубедена, но не ми допадна и на външен вид. Някак си ми изглежда твърде строго и спартанско училище и първото нещо, което ми се наби в очите бяха решетките на първия етаж и мрежите нагоре. Не че няма решетки на други места, сигурно на всякъде има, никога не съм обръщала внимание, ама ето на,  баш тия решетки ми се набиха в очите, някак символично Laughing  Вътре не съм влизала. За отворените врати прочетох тук. Втора немска ми се стори по ок, ама е на майната си от нас. За мен е неоправдано да му се изяждат 2 часа на ден в пътуване и задръствания.
Синът ми до скоро споменаваше двете немски като желание, но и той стигна до извода (явно и аз съм повлияла, но не съм натрапвала мнение в никакъв случай, защото прави обратното на това, което искам), че ще се чувства по-добре малко по-надолу в лигата. Това, че до преди изпитите беше супер неорентиран е друга тема. За къде ще му стигне бала, е съвсем различна тема. Ако беше изкарал този бал миналата година щеше да е вътре и в двете немски според калкулатора в Междучасие, тази година вече се съмнявам, че и надолу в първа лига ще се намести със скромните 170,5 точки. Та сега малко горното ми звучи, като приказката за лисицата и киселото грозде, ама като не е първа лига, ще е втора или трета. Какъвто му е късметът. За всеки има място под слънцето, дето се вика. И важното е да сме здрави.
За съжаление и аз потвърждавам с "представителна" извадка от класа на сина ми, че има 4 по-високи резултата, включително и 97 точки по математика. Той твърди, че това са най-високите резултати във випуска. Училището ни не е върхът на бора за протокола.
(Ше ме извините за дългия пост и патоса, както и за грешките, ама напрежението и белото и на мен ми дойдоха в повече Grin)

Последна редакция: чт, 27 юни 2019, 10:45 от Petruna

# 1 363
  • Мнения: 49
Защо всички сте се устремили към 91 НЕГ?
Голям тормоз и разбиване на психиката за един език, който може да се научи на много места без този стрес. Трябва им В2 макс за обучение в чужбина. Това се постига и без този тормоз. Само желание за учене да има.

Аз стигнах до извода след много четене по форумите и разговори с познати с деца там в продължение на повече от половин година и след като си познавам детето, че мястото му не е там. Той лично би се смачкал според мен. И мисля, че толкоз зор не е за всеки.
Познаваме момче, завършило в немската, което не се е чувствало добре там. По-артистичен тип е се е задушавало там. Сега учи в англо-говоряща страна каквото му е на сърцето. Имам пример и в моето семейство за болни амбиции по отношение на първородния син, който не издържа на напрежението в елитна английска гимназия (говорим за преди 30 години) и скъса яко синджира и направо комюнягите си го обявиха за пропаднал. То не беше метъл, то не бяха гаджета, то не беше пиене и бягане от вкъщи. В резултат на това  аз бях плътно вързана за полата на майка ми до 12 клас. В 7 клас се тръшках, ревах, но нищо не помогна и не ме пуснаха в езикова в чужд град. Имам и приятелка, която записа педагогика в София (готви се сама за кандидат-студентските изпити) и с няколко курса в Гьоте-институт отиде да учи в Германия. Сега предполагам не е баш толкова лесно. Но съм твърдо убедена, че има ли желание и начин ще се намери. Аз лично съм го доказала за себе си.
Знам, че искате най-доброто за децата си, но съобразете се и с това до колко са амбициозни и до колко могат да поемат напрежение. Четох в една тема, не претендирам за достоверност, че в 1 НЕГ учат към 4 500 думи първата година. И да не са толкова много, 2 500 да са, вие давате ли си сметка как се научават тия пусти думи? За сравнение в ежедневието употребяваме към 1 500 думи.
На скоро ходих да видя аджеба 1 НЕГ отвън и явно съм наистина супер предубедена, но не ми допадна и на външен вид. Някак си ми изглежда твърде  строго и спартанско училище и първото нещо, което ми се наби в очите бяха решетките на първия етаж и мрежите нагоре. Не че няма решетки на други места, сигурно на всякъде има, никога не съм обръщала внимание, ама ето на,  баш тия решетки ми се набиха в очите.  Вътре не съм влизала. Втора немска ми се стори по ок, ама е на майната си от нас. За мен е неоправдано да му се изяждат 2 часа на ден в пътуване и задръствания.
Синът ми до скоро споменаваше двете немски като желание, но и той стигна до извода (явно и аз съм повлияла, но не съм натрапвала мнение в никакъв случай, защото прави обратното на това, което искам), че ще се чувства по-добре малко по-надолу в лигата. Това, че до преди изпитите беше супер неорентиран е друга тема. Ако беше изкарал този бал миналата година щеше да е вътре и в двете немски, тази година вече се съмнявам, че и надолу в първа лига ще се наместим със скромните 170,5 точки. Та сега малко горното ми звучи, като приказката за лисицата и киселото грозде, ама като не е първа лига, ще втора или трета. Какъвто му е късмета. И важното е да сме здрави.
За съжаление и аз потвърждавам с "представителна" извадка от класа на сина ми, че има 4 по-високи резултата, включително и 97 точки по математика. Той твърди, че това са най-високите резултати във випуска. Училището ни не е върха на бора за протокола.
(Ше ме извините за дългия пост и патоса, както и за грешките, ама напрежението и белото и на мен ми дойде в повече Grin)
Абсолютно точно казано ! Това исках да питам дали всички са убедени, че това е точното място на детето им и дали е готова психиката им да издържи на зверското натоварване. Интересуваха ме мненията ви за да разбера дали съм права в мисленето си. Успех на всички, които попаднат там.

# 1 364
  • Мнения: 299
Каси, малко късно, но да отговоря защо моята дъщеря не иска и никога не е искала 91 НЕГ- просто е умна, но много мързелива за учене. По цял ден пее, свири на китара, ходи на народни танци, тенис и ако има дет, което му е свършил урокът или курсът- тя му прави компания да се шляят  я на кино, я в някой МОЛ. В началото на годината я натисках и в къщи беше ад. Март месец се по разболях и се съсредоточих в това, респективно я зарязах тотално. Баща й и с голямата и с нея го играе ларш  и той е добрият в къщата. Тя не е много доволна от резултатите си, но веднага започна да намира предимства на така наречения втори ешалон. Аз пък съм доволна, предвид на това че не се е презорила с ученето. Мнението ми е, че 91НЕГ е малко като киселото грозде за лисицата при нея. Браво на всички дечица за труда резултатите! Редете си паралелките по душа и сърце! Децата ще бъдат приети на най-доброто за тях място!

Общи условия

Активация на акаунт