рекламация за повреден куфар

  • 501
  • 3
  •   1
Отговори
  • софия
  • Мнения: 30
Здравейте,след рекламация за повреден куфар,от Аерофлот ми поискаха документ за доказване стойноста на куфара.Казаха ми ,че се издава в магазин за продажба на куфари срещу заплащане.
 Някой знае ли къде се прави такова нещо ?

Последна редакция: пн, 27 май 2019, 15:22 от irko

# 1
  • Мнения: 1 120
избягвам да пътувам с аерофлот. При подобна ситуация служителят от луфтханза само погледна скъсаният сак и ме попите 50$ стигат ли. Ако нещо липсвало да съм се обадела пак. Даде ми чек веднага.
Имах за аерофлот направена преди месеци резервация до LA. Обаждат се 2 седмици преди полета и казват “няма да има полет на тази дата. Ако искате друга дата, ако не-връщаме парите.” Само че другата дата е неудобна за мен, а като ми върнат парите, аз ще трябва да купя доста по-скъпи билети. Затова с аерофлот не пътувам.

# 2
  • Мнения: 681
Всяка авиокомпания има различна политика по отношение на повредените куфари. При всички положения трябва да е попълнен протокол на летището, с който след това да се претендира за обезщетение освен в случаите, когато имат представител на летището, който директно предлага обезщетение или нов куфар.   

Предполагам, че има много работилници за куфари, но тези са може би най-известните и се намират в центъра на София можеш да пробваш първо с тях:

избягвам да пътувам с аерофлот. При подобна ситуация служителят от луфтханза само погледна скъсаният сак и ме попите 50$ стигат ли. Ако нещо липсвало да съм се обадела пак. Даде ми чек веднага.
Имах за аерофлот направена преди месеци резервация до LA. Обаждат се 2 седмици преди полета и казват “няма да има полет на тази дата. Ако искате друга дата, ако не-връщаме парите.” Само че другата дата е неудобна за мен, а като ми върнат парите, аз ще трябва да купя доста по-скъпи билети. Затова с аерофлот не пътувам.
Това с кой летиш си е твоя работа, но в двата случая, които цитираш Аерофлот не са направили нищо необичайно и точно същото може да ти се случи с много по-престижни компании. Реакцията при счупен куфар може да се различава дори и с една и съща компания т.е. в зависимост къде се случи веднъж да ти предложат пари, друг път куфар, трети път да те пратят на ремонт. Колкото до промените в графика, когато те са направени поне 2 седмици преди полета авиокомпаниите не дължат обезщетение според европейския регламент и единствено предлагат друг полет или връщане на парите, така че и това не е нещо специфично за Аерофлот.

# 3
  • софия
  • Мнения: 30
благодаря

Общи условия

Активация на акаунт