Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да потвърдя на продавача, че пратката съм я получил и как да му дам feedback?
Какво е асистирано пазаруване в онлайн търгове?
Какво да направя, ако купувачът не реагира на пратката, която му изпратих?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да потвърдя на продавача, че пратката съм я получил и как да му дам feedback?
-
Какво е асистирано пазаруване в онлайн търгове?
-
Какво да направя, ако купувачът не реагира на пратката, която му изпратих?
Ако купувачът не реагира на пратката, може да се консултирате с членовете на форума за съвети. В случай на неполучена стока, ако купувачът желае да получи стоката, ще трябва да заплати повторна доставка. Ако имате проследяващ номер, можете да проверите статуса на пратката и да се консултирате с онлайн платформата, от която сте я изпратили.
-
Как да уредя доставка 'click and collect' от Англия до България?
-
Какво да направя, ако получа дефектен продукт от Ebay?