eBay – 99

  • 39 337
  • 677
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 4 804
Здравейте. Какви са начините една поръчка да бъде отказана/канселирана след като не е направено потвърждение на плащането? Като избера "The item hasn't arrived" ми изписва "Your item may still be on its way
The estimated delivery date for this item is . If you haven't received your item by then, go back to the item you purchased and open a request.".

# 256
  • София
  • Мнения: 9 850
МП спечели търг на много ниска цена и продавачът веднага канселира поръчката, буквално минута-две след това. Обяснението беше, че тъкмо опаковал да праща и видял, че част от нещата са почти неизползваеми. Да бе, да, ние доматитУ с колците ги ядем. Питането ми е откъде може да се остави негативен фийдбек, МП каза, че не вижда такава опция? Знам, че няма как да го накараме онзи да прати нещата, но някъде да го докладваме поне на ибей? Като му е евтино, да не ги пуска на тая цена и да се надява да стигнат хиляди... Ядосах се.

# 257
  • Sofia
  • Мнения: 15 592
йоко, мисля, че веднъж завършена, сделката не може да бъде отменена. Трябва да пишеш на продавача.

Коте, доколкото знам, eBay не санкционира търговците за подобни действия.

# 258
  • София
  • Мнения: 3 883
Малко Сладко Коте, имах подобен случай зимата, но бях платила и продавача, разочарован очевидно от ниската цена, канселира поръчката. Имаше опция за оставяне на отзив и оставих такъв, но тогава писах първо на Ebay и те ми благодариха за този сигнал. Бяха ми написали, че при два такива сигнала вземат мерки срещу некоректния продавач. Дали е вярно не зная, но нищо не пречи да им пишете на формата за контакти.

# 259
  • Мнения: 4 804
йоко, мисля, че веднъж завършена, сделката не може да бъде отменена. Трябва да пишеш на продавача.

Коте, доколкото знам, eBay не санкционира търговците за подобни действия.
Вече втора седмица му пиша, но отговор няма. Влязох в Пейпал профила си и от там дадох канселиране на поръчката. Дано така се получи и ми възстановят парите.
Самия продавач не е приел сделката и не знам какво чака и не я откаже.

# 260
  • Sofia
  • Мнения: 15 592
Какво значи "не е приел сделката"?

# 261
  • Мнения: 4 804
Не е приел цената, знам ли.
Търга приключи на ниска цена.
Платих, имам и съобщение в пощата.
Ето снимка за сравнение:

# 262
  • Sofia
  • Мнения: 15 592
Аха, заради пясъчното часовниче ли? Нямам представа какво означава то – може наистина да има някакъв проблем.

# 263
  • Мнения: 121
Йоко ако парите са ти дръпна ти от картата и е минало времето за доставка направо пускай диспут.

Малко сладко коте, след като сте спечелили търга, трябва да има опция за оставяне на отзив и най-добре и да докладвате търговеца.

# 264
  • Мнения: 121
След излизането на Англия от ЕС, как ще продължим да пазаруване от английския ибей според вас или вече няма да бъде възможно?

# 265
  • Мнения: 4 804
След излизането на Англия от ЕС, как ще продължим да пазаруване от английския ибей според вас или вече няма да бъде възможно?
Не се знае дали изобщо ще излизат.

# 266
  • Мнения: 19 044
Защо да е невъзможно? Може би ще се плаща ДДС и мито... Но наистина скоро няма да е...

# 267
  • София
  • Мнения: 9 850
МП твърди, че няма, а не е като да не разбира от ebay. Използва го от години. Иначе онзи буквално веднага е канселирал "продажбата". Ще му кажа да пише на ebay и да докладва този "честен" търговец.

# 268
  • Sofia
  • Мнения: 15 592
На мен ми бяха канселирали една сделка преди време (вече бях заплатила артикула) и също нямаше опция да оставя feedback.

# 269
  • Мнения: 6 945
Кажете при сделки, при които продавача приема само банков трансфер каква е процедурата? Евентуално спечелвам и какво се случва?

Общи условия

Активация на акаунт