PANDORA - Тема 2

  • 60 662
  • 725
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 2 858
Влизам да споделя мъката как ми се разпадна кожената гривна преди 2 дни и гледам, че снимката, на която я показвах, е изтрита/изчезнала. Може ли някой да ми обясни какво не е било наред, че да се наложи триене, и с какво съм нарушила правилата? Или просто я няма снимката по някакви технически причини?

# 631
  • Лайпциг / Перник / София
  • Мнения: 1 036
Влизам да споделя мъката как ми се разпадна кожената гривна преди 2 дни и гледам, че снимката, на която я показвах, е изтрита/изчезнала. Може ли някой да ми обясни какво не е било наред, че да се наложи триене, и с какво съм нарушила правилата? Или просто я няма снимката по някакви технически причини?
Melusine, аз виждам поста ти - #621 на предишната страница е.
Ето:

# 632
  • Мнения: 2 858
Луда работа, виждам само текста аз. Благодаря, значи не съм объркала нещо генерално. Та така, преди 2 дни както си пия кафето, гривната просто пада от ръката ми. Кожата се извади от единия метален накрайник, имаше някаква топчица лепило. Много тъпо ми стана, няма година, откакто я нося, добре поне, че се случи вкъщи, а не някъде навън. Занесох я вчера в магазина, казаха ми, че гаранцията не покривала скъсване, не знаели как може да се оправи и ще трябва да платя ремонта, но все пак настоях да я вземат и чакам сега обаждане да видим какво ще ми кажат, за да реша дали я прежалвам или ще си плащам. Тази година явно ми е на разочарование от марката.

# 633
  • Лайпциг / Перник / София
  • Мнения: 1 036
Melusine, съжалявам да прочета това Sad
Надявам се да успеят да я поправят и ремонта да не излезе много! Успех! ✌🏻🍀

# 634
  • Пловдив
  • Мнения: 3 235
Е, как гаранцията не покрива това?! На мен ми прилича на некачествено залепване. Наистина много неприятно...

# 635
  • Мнения: 2 858

Не знам какво се приема за фабричен дефект и как се доказва, че гривната се разпада заради изработка, а не щото съм решила да я дърпам за тест колко е здрава. Криво ми е просто, харесвам си я много, и както писах, кълнях се в качеството на тези бижута, затова са ми много високи очакванията към тях.

# 636
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Те винаги си намират подобни “оправдания”, ако не при подаване на рекламацията, то при получаване на вече поправеното изделие. Бъдете настоятелни и си търсете правата.

# 637
  • Мнения: 6

Здравейте, туко що я получих, а не виждам никакви отличотелни белези на нея. Дали е възможно да е менте?

# 638
  • Мнения: 2 858
Откъде сте я получили, нещо кутийка, сертификат? Има си стандартен начин, по който се опаковат и продават бижутата им.

# 639
  • Мнения: 6
Ппдарък са ми. Бяха си в тяхната кутийка, но нямаха нищп друго.

# 640
  • Мнения: 2 858
Ами говорете с тези, които са ви ги подарили, макар и да е деликатно. Вариант да е било за тях и да ви го подаряват, т.е., да не е купувано специално за вас. От друга страна, сертификатът е и гаранция (2 години), не виждам логика да не е запазен. Знаете ли откъде е купувано бижуто (България или друга държава), има ли печат на него - мисля, че на сребърните пише ALE 925?

# 641
  • Пловдив
  • Мнения: 3 235
Ако очакваш да пише Пандора, не не пише. Имам същата корона, оригинална, сама съм си я купувала. Мисля, че си е наред, носи си я с удоволствие.

# 642
  • Русе
  • Мнения: 96
Момичета,  ако си поръчам артикули на Pandora от Силвър Корт идват ли с кутийка и сертификат на марката?

# 643
  • Пловдив
  • Мнения: 3 235
Разбира се, и в торбичка идват Wink

# 644
  • Русе
  • Мнения: 96
Разбира се, и в торбичка идват Wink

Благодаря! 😊

Общи условия

Активация на акаунт