Кауфланд - тема 33

  • 78 996
  • 754
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 54 922
Защо да е дребнаво? Аз винаги и навсякъде си проверявам касовия бон. Стават грешки.

# 436
  • The Big Apple
  • Мнения: 23 535
И аз така, независимо дали съм в Кауфланд или Билла.

На служителите в К им е много натоварено, не че в другите вериги не е така, като ги гледам хората едва смогват да извършват задълженията си, а касиерките маркират като стрели само и само да спазят заповедите отгоре, което мен ме дразни, защото нямам време да си събера покупките в количката, подчертавам в количката, редя ги след каса, а тя вече е маркирала всичко, а половината ми покупки са още на плота.
Да си кажа, че не съм от бавните, за всеки случай. Stuck Out Tongue Winking Eye

# 437
  • Мнения: 478
И аз така, независимо дали съм в Кауфланд или Билла.

На служителите в К им е много натоварено, не че в другите вериги не е така, като ги гледам хората едва смогват да извършват задълженията си, а касиерките маркират като стрели само и само да спазят заповедите отгоре, което мен ме дразни, защото нямам време да си събера покупките в количката, подчертавам в количката, редя ги след каса, а тя вече е маркирала всичко, а половината ми покупки са още на плота.
Да си кажа, че не съм от бавните, за всеки случай. Stuck Out Tongue Winking Eye

И мен това много ме дразни и се е случвало да се карам с касиерките. Ами съжалявам, нямам допълнителни ръце с които да нахвърлям нещата в количката. И аз редя в количка и после в плик, за да не бавя хората след мен, но понякога не смогвам. Сори, както аз чакам, така и мен ще ме чакат другите. В началото се чувствах неудобно и се извинявах на хората на опашката, но след това приех, че реално не аз съм виновна за създалото се забавяне. Така процедирам във всяка една верига, не само в Кауфланд.

# 438
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 425
И аз така, независимо дали съм в Кауфланд или Билла.

На служителите в К им е много натоварено, не че в другите вериги не е така, като ги гледам хората едва смогват да извършват задълженията си ...
проблем при всички е , че не искат да назначават допълнително персонал за да извършват тези "дребни"  неща за да бъде в полза на клиента. с икономията от персонал  се запълват разходите  за по-високите заплати на работниците от същата фирма, но в западна държава. ние сме буфера.

# 439
  • Мнения: 25 875
Хаос казвате, а днес при нас какво беше...изкарани стоки от новата седмица, красиво наредени, други стоки от текущата промоция, но вече без етикет, иди разбери, кое колко струва.

# 440
  • Мнения: 69 255
И аз така, независимо дали съм в Кауфланд или Билла.

На служителите в К им е много натоварено, не че в другите вериги не е така, като ги гледам хората едва смогват да извършват задълженията си ...
проблем при всички е , че не искат да назначават допълнително персонал за да извършват тези "дребни"  неща за да бъде в полза на клиента. с икономията от персонал  се запълват разходите  за по-високите заплати на работниците от същата фирма, но в западна държава. ние сме буфера.

Обратното е. Няма желаещи да работят. Не издържат на гърча.

# 441
  • Мнения: 2 067
Филтрите за кана Aquaphor стават ли за каните Aquaefekt,  които бяха на промоция през пролетта,  пак в Кауфланд?

# 442
  • Мнения: 1 785
Някой да има отзиви за кафемашината на Ayco заслужава ли си парите и въобще издръжлива ли е?
От 4 години имам такава кафемашина и до сега не се е разваляла. Единствено цедката сменихме,защото не можеше да се вади и да се почиства.

# 443
  • Мнения: 54 922
Хаос казвате, а днес при нас какво беше...изкарани стоки от новата седмица, красиво наредени, други стоки от текущата промоция, но вече без етикет, иди разбери, кое колко струва.

В неделя навсякъде е така. Сменят промоциите и затова. Не само в К. И в Триумф е същото.

# 444
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 425
Скрит текст:
И аз така, независимо дали съм в Кауфланд или Билла.

На служителите в К им е много натоварено, не че в другите вериги не е така, като ги гледам хората едва смогват да извършват задълженията си ...
проблем при всички е , че не искат да назначават допълнително персонал за да извършват тези "дребни"  неща за да бъде в полза на клиента. с икономията от персонал  се запълват разходите  за по-високите заплати на работниците от същата фирма, но в западна държава. ние сме буфера.

Обратното е. Няма желаещи да работят. Не издържат на гърча.
[/quote]
работата все повече се увеличава докато заплатите не мръдват. отговорностите се увеличават, наблюдателите (неработещ персонал) също , а заплатите - не. за това и желаещите за такъв гърч намаляват. ако доведеш западни работници от К да работят в българския К  ще избегат със 100 км/ч.

# 445
  • Мнения: 69 255
Така си е.
Работата хич не е лесна, колкото и отстрани да изглежда така. Като прибавим и незадоволителното заплащане...

# 446
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 425
Така си е.
Работата хич не е лесна, колкото и отстрани да изглежда така. Като прибавим и незадоволителното заплащане...
значи съм прав в предния пост.  Laughing
желаещи за работа има. но само като видят условията за работа (без заплащането) и желанието им се изпарява.

# 447
  • Мнения: 69 255
И двамата сме прави бре...
Имам близка, работила месец в др.верига. Пенсионерка. Не издържа. За това време постоянно напускаха хора...бягаха. По 8 чАса я държаха на каса, лудваш. То тоалетна не даваха да ходи...гърч отвред. Който е пробвал, скоро се маха. Това имах предвид...има си яко бач...

# 448
  • Мнения: 19 058
При нас има касиерки, които се задържат с години
Лидл, К, Фантастико ги въртят касиерите, никой не виси цял работен ден без прекъсване на каса...

# 449
  • Мнения: 69 255
Не бих се изказвала така категорично като Брадли...бих му повярвала, ако той лично е работил в изброените вериги Wink
И в била бяха казали на познатата, че ще се върти...ама освен че свят й се зави на каса, на друга място не я въртяха ...

Филтрите аквафор доста скъпи...на цената на бритата. Не бяха ли по-евтини преди?

Общи условия

Активация на акаунт