Кауфланд - тема 33

  • 78 919
  • 754
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 841
От кутиите им трябва единствено баркода. На големите електроуреди пазя само него. Кутии пазя само на телевизорите, понеже ако има проблем трябва да се опаковат безопасно.

# 61
  • Мнения: 1 416
На мен са ми казвали, че ако върнем дадена стока без кутията, новата която ще ни дадат ще е без такава. Това ми го казаха в Техномаркет. Иначе мога ли да пазя кутията на голям 50кусур инчов телевизор и Т.н.

# 62
  • Мнения: 69 087
Сериозно ли? Това за навсякъде ли важи? Вкъщи сме затрупани с кутии и ще е супер ако е така. Наскоро ни накараха да си пазим кашона от климатик.

Вчера се наложи да чета гаранцията на таблета, закупен е от Зора - не споменават оригинална кутия, просто е отбелязано, че е отговорност на купувача да опакова стоката безопасно така, че да стигне до сервиза невредима. Толкова.

# 63
  • Мнения: 25 817
Никакви кутии не пазя, иначе ще се затрупам с боклук.

Мандарините са хубави, ако знаех бих взела повече. Нито една семка.

# 64
  • Мнения: 3 970
Тогава защо постоянно казват на касите да пазим кутиите. И аз ги пазя

# 65
  • Мнения: 69 087
Защото е по-лесно да го пъхнеш в неговата ки кутия и да го пратиш на сервиз. Предполагам. Иначе трябна да търсиш друга кутия, стиропор..омекотяващ накакъв пълнеж, за да го опаковаш така, че да не се счупи/нарани по време на транспортирането до сервиза.

# 66
  • Мнения: 4 841
Пак казвам, не кутията, а баркода на нея е необходим. Опаковането е другата причина. Това е за дефекти. Ако искаш да върнеш нещо, то тигава трябва да е задъжително в оригинална опаковка.

# 67
  • shumen
  • Мнения: 18 150
И аз кутии не пазя.
Доста неща си отбелязах другата седмица от К,но ще видим дали ще се добера.

# 68
  • Мнения: 3 970
Пак казвам, не кутията, а баркода на нея е необходим. Опаковането е другата причина. Това е за дефекти. Ако искаш да върнеш нещо, то тигава трябва да е задъжително в оригинална опаковка.

Ето къде бил ключа от палатката. Значи трябва поне три месеца да се пази кутията.

# 69
  • Мнения: 69 087
А баркода за какво им е? В касовата бележка има номер...въвеждат го ръчно. Поне в лидл така правят, когато кодът не мине на каса ...Thinking

# 70
  • Мнения: 4 841
Преди няколко години ми се наложи да правя рекламация на уред в Карфур. Понеже уреда беше на родителите ми, а те живеят на вилата, та ми го донесоха без кутията. Касовата беше прилично избеляла. Сигурно час висях на информация да намерят точния артикул кой е. Виждаше се нещо си от касовата, но не всичко. Търсиха по дата на продажба. Беше ужасно и за служителите и за мен. Очаквах ремонт, но ми върнаха сумата. От тогава си пазя касова, гаранция, баркод. Особено на големите електроуреди. Ненормално е да пазиш кашона на огромния хладилник с всичките прилежащи стериопори...

# 71
  • Мнения: 1 525
Някъде в Кауфланд да сте виждали къща за кукли в София да има налична?

# 72
  • Мнения: 10 690
По закон вече не сме длъжни да пазим опаковките на стоките в гаранция.

По кой закон, моля? Лелката от Кауфланд вече много ме издразни... За щастие намерихме кутията в мазето и успяхме да върнем тостера. Без кутията не искаше да ми го приеме. Мислех си, че ще ми го ремонтират, но се оказа, че връщали пари за тези уреди.

Моля, някой да ми каже къде можем да прочетем политиката за връщане на артикули в Кауфланд.

Един Сомат неразопакован исках да върна и лелката не ми го прие, защото бил купен преди 4 месеца. Има ли някакви срокове за връщане въобще или ме будалка въпросната лелка?

Последна редакция: пн, 03 дек 2018, 10:28 от amy_nka

# 73
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 850
Без да дискутираме, ще заменим артикула или ще Ви върнем парите срещу представяне на касова бележка. Замяната на електроуреди се извършва в срок до 3 месеца от закупуването им. Търговската гаранция за тях е 3 години.

Предлагаме електроуреди с високо качество. Ето защо при нас гаранцията е 3 години и е значително по-дълга от законовата. Може и да върнете електроуред в рамките на 3 месеца от закупуването му срещу представяне на касова бележка.

https://www.kaufland.bg/uslugi/klientski-obeshtaniya.html

# 74
  • Мнения: 19 031
Според мен за връщане без рекламация си трябва кутия, където и да се връща
Ако има повреда е друг въпрос

Общи условия

Активация на акаунт