Лидл 121 - Ноември

  • 128 446
  • 1 880
  •   1
Отговори
# 780
  • Мнения: 269
Да, ето тези:



Бялата е с ванилия, червената с някакви горски плодове. и двете ми харесаха доста, силно миришат.

# 781
  • София
  • Мнения: 4 052
На мен едно ножче за чопър, което реално струва 10-на лв. от 30 левов чопър ми го изпращаха от Германия на 2 пъти, защото първият куриера не ме намерил на адрес и го върнал обратно. На плика имаше щемпел за платени 5 евро от Германия до България, което за идването, връщането и отново идването е към 30-на лв. + заниманията на някой отдел + хора + време. Тяхна си работа, но е разхищение на време и ресурси. Пък и хората в магазина занимаваш - да пишат, бришат, да изпращат, да получават - луда работа.
Peace Абсолютно! Направо им се чудя на акъла. Затова реших да пиша тук, за да си сверя часовника с вас. 

# 782
  • Мнения: 68 646
Свещите се скъсах да ги хваля миналата година. Добре ароматизират помещението. Всички ми харесват, най-малко ми допада светло червената с ябълка и канела. Ванилията, горските плодове и шоколада с ядките са супер.

# 783
  • Мнения: 20 165
Аз бях взела някаква червена миналата година, много слабо миришеше.

# 784
  • в реалността
  • Мнения: 191
Ми не знам, аз мисля че послъгват с куриерите. В смисъл и аз преди време, бях оставила кафе машината за ремонт. В магазина ми казаха, че уж е идвал на адрес куриер от Спиди мисля че беше, но мен ме съмнява, защото политиката на куриерите е, ако не те намерят първият път на адреса, оставят или съобщение, или направо идват и правят втори опит да връчат. Да не говорим че пращат мейли и смс.и поголовно. А аз нямах нито едното, нито другото, нито третото.
Хич не вярвам да са идвали на адрес, но както и да е - взех си уреда от магазина тогава, това преди година.
Според мен звънни на нац.им телефон, то и без това друг номер за връзка няма, и попитай за това къде в момента ти се намира сешоара - дали в сервиз, или в магазин.
Именно Peace
Освен това хората работят, не си стоят вкъщи да чакат евентуално по някое време да се появи куриер. Поне да бяха уточнили тази подробност при подаване на рекламацията, щом е нова политика, за да им дам служебен адрес.
когато аз правих рекламация, ме попитаха как искам да се осъществи получаването в магазин или на адрес.В този ред на мисли, мисля, че просто дават въззможност на клиента да избере по - удобната за него оция.Ако сега не е промемено нещо, де

# 785
  • София
  • Мнения: 4 052
Скрит текст:
Ми не знам, аз мисля че послъгват с куриерите. В смисъл и аз преди време, бях оставила кафе машината за ремонт. В магазина ми казаха, че уж е идвал на адрес куриер от Спиди мисля че беше, но мен ме съмнява, защото политиката на куриерите е, ако не те намерят първият път на адреса, оставят или съобщение, или направо идват и правят втори опит да връчат. Да не говорим че пращат мейли и смс.и поголовно. А аз нямах нито едното, нито другото, нито третото.
Хич не вярвам да са идвали на адрес, но както и да е - взех си уреда от магазина тогава, това преди година.
Според мен звънни на нац.им телефон, то и без това друг номер за връзка няма, и попитай за това къде в момента ти се намира сешоара - дали в сервиз, или в магазин.
Именно Peace
Освен това хората работят, не си стоят вкъщи да чакат евентуално по някое време да се появи куриер. Поне да бяха уточнили тази подробност при подаване на рекламацията, щом е нова политика, за да им дам служебен адрес.
когато аз правих рекламация, ме попитаха как искам да се осъществи получаването в магазин или на адрес.В този ред на мисли, мисля, че просто дават въззможност на клиента да избере по - удобната за него оция.Ако сега не е промемено нещо, де
Разбира се. Просто с мен са пропуснали да изяснят тази подробност, иначе нямаше да стане дума изобщо. Peace В края на краищата те са коректни хора, които се стремят да угодят на клиентите си, а това го правят... може би само те. Да не забравяме, че и разговорът с определен управител е субективен. Може да не е знаел, може да е забравил, да е бил претоварен или просто да е пропуснал да го каже. Дори е възможно да е казал, но аз да не съм чула/разбрала/схванала.
Нищо де, всичко е наред.

# 786
  • Асеновград
  • Мнения: 3 062
Скрит текст:
Ми не знам, аз мисля че послъгват с куриерите. В смисъл и аз преди време, бях оставила кафе машината за ремонт. В магазина ми казаха, че уж е идвал на адрес куриер от Спиди мисля че беше, но мен ме съмнява, защото политиката на куриерите е, ако не те намерят първият път на адреса, оставят или съобщение, или направо идват и правят втори опит да връчат. Да не говорим че пращат мейли и смс.и поголовно. А аз нямах нито едното, нито другото, нито третото.
Хич не вярвам да са идвали на адрес, но както и да е - взех си уреда от магазина тогава, това преди година.
Според мен звънни на нац.им телефон, то и без това друг номер за връзка няма, и попитай за това къде в момента ти се намира сешоара - дали в сервиз, или в магазин.
Именно Peace
Освен това хората работят, не си стоят вкъщи да чакат евентуално по някое време да се появи куриер. Поне да бяха уточнили тази подробност при подаване на рекламацията, щом е нова политика, за да им дам служебен адрес.
когато аз правих рекламация, ме попитаха как искам да се осъществи получаването в магазин или на адрес.В този ред на мисли, мисля, че просто дават въззможност на клиента да избере по - удобната за него оция.Ако сега не е промемено нещо, де
Разбира се. Просто с мен са пропуснали да изяснят тази подробност, иначе нямаше да стане дума изобщо. Peace В края на краищата те са коректни хора, които се стремят да угодят на клиентите си, а това го правят... може би само те. Да не забравяме, че и разговорът с определен управител е субективен. Може да не е знаел, може да е забравил, да е бил претоварен или просто да е пропуснал да го каже. Дори е възможно да е казал, но аз да не съм чула/разбрала/схванала.
Нищо де, всичко е наред.
Явно в различните магазини действат по различен начин.Август когато носех разваления компресор, ми поискаха адрес, попитах не може ли в магазина отговореха че вече не.
А докато върнат парите и то във филиала в който го занесох беше истинска драма.Та кой ми бил казал че ще се върнат пари пък къде.И то при наличие на есемес за връщане на сумата.

# 787
  • Мадрид / София
  • Мнения: 5 987
Аз пък съм разочарована от купуването онлайн. Толкова е мудно, че по-добре да бях си ги купила от магазина. По-бързо, а и по-лесно е за еентиално връщане. При онлайн ако искаш да върнеш нещо, трябва да го изпратиш. Не можело да се остави в някой магазин. Поне е безплатно връщането, де.

# 788
  • Мнения: 25 738
Свещите се скъсах да ги хваля миналата година. Добре ароматизират помещението. Всички ми харесват, най-малко ми допада светло червената с ябълка и канела. Ванилията, горските плодове и шоколада с ядките са супер.
Имам една ванилия от миналата година, от двулевовите, ми не мирише. Запалих я вчера, и не мирише.
Сега съм взела зелена, народа грабеше зелени, и аз да не изостана. hahaha

# 789
  • Мнения: 2 230
И аз харесвах миналогодишните, ммиришеха хубаво и ароматизираха стаята.

# 790
  • София
  • Мнения: 3 845
Някой ползвал ли е ваниловата захар, която е в бурканче? Загледах я вчера, ароматизира ли добре?

# 791
  • Мнения: 343
Ако няма да ги връщате тези смъкващи се клинове, поне пишете един мейл, за да знаят, че има проблем с модела, иначе пак ще ни ги заредят същите.

А дали мога да ги върна-купила съм ги на 11.10.?Хем ги харесвам,а пък се смъкват..?!:hugs:

# 792
  • Мнения: 10 210
А дали мога да ги върна-купила съм ги на 11.10.?Хем ги харесвам,а пък се смъкват..?!:hugs:
Ако пазиш касовата бележка - да. Няма ли как да им се сложи ластик на талията, за да не се смъкват? Може ли снимка на тези клинове, поне да знаем всички, че има проблем с тях.

# 793
  • София
  • Мнения: 5 547
А дали мога да ги върна-купила съм ги на 11.10.?Хем ги харесвам,а пък се смъкват..?!:hugs:
Ако пазиш касовата бележка - да. Няма ли как да им се сложи ластик на талията, за да не се смъкват? Може ли снимка на тези клинове, поне да знаем всички, че има проблем с тях.
Или ластика е проблем или извивките на предница и задница са плоски и клина се смъква.

# 794
  • Мнения: 25 738
Аз вече чакам брошурата утре сутрин. Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт