На компютъра паролата смени, за да не цъка СЕДМОКЛАСНИКЪТ игри

  • 43 760
  • 748
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: X

Това искам да кажа, че ако децата имат висок бал, лесно се изчислява и пишат 10 желания.Ако имат по- нисък, пак едва ли има нужда да се пишат много, особено ако по- високобалово са хем нежелани, хем недостижими

И докато пиша всичко това, се сещам, че в София има много паралелки и училища с еднаква или подобна програма.Вероятно затова на вас ви изглежда нормално, а на мен- много 30 и повече желания.
По първото - точно това имам предвид. Примерно немската и СМГ няма да се включват за нас, особено немската със сигурност.
По второто - ми има поне 15-тина училища с английски и испански език в София, но с по-висок бал са първите 6 да речем, 2те английски, испанската, 18-то, 31-во, 32-ро, 22-ро евентуално, останалите падат под 300 вече. Ама във всяко от тях има по 1 или 2 паралелки само с тази комбинация от езици, т.е. в крайна сметка изборът ни се оказва доста ограничен. Не знам как е в другите градове, вероятно имате само по 1 училище, ама и децата са по-малко, разбираш ли?

# 106
  • София
  • Мнения: 2 768
И аз да се включа по темата с редене на паралелки. Някой по-горе бе споменал, че  трябва да е според желанието на детето, независимо от бала. Напълно съм съгласна. Дори и на някой да му се струва глупаво да сложи СМГ на 5то място например след 1 соу. Важното е детето да е щастливо от избора си.
Е, ние като родители имаме цяла година да промиваме мозъци и да модерираме желания 😄😂 но това е задкулисно 😉

# 107
  • София
  • Мнения: 6 201
Пък и в редчетата се пишат желаните паралелки, а не училища, нали така? Само във втора английска, например, има 7 паралелки. Три такива гимназии и сме опухали 20 реда Wink

# 108
  • Мнения: 4 618
Пък и в редчетата се пишат желаните паралелки, а не училища, нали така? Само във втора английска, например, има 7 паралелки. Три такива гимназии и сме опухали 20 реда Wink
Ами да точно така е, аз не виждам никакъв смисъл да пиша училища в които не искам да учи, само, за да запълня списъка, да не отпадне.
А аз желанията на децата, гледам говорят си едно с друго тип аз ще уча еди къде си и след него всичките и аз , и аз... това за мен не е осъзнат избор.
Да не говоря не изобщо не са виждали сградите не тези училища, нито знаят къде се намират и какво се учи.
Това за мен не е осъзнат избор.
 Бала е определящ,  няма смисъл да се пишат училища в които е сигурно, че няма да си приет.

# 109
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 378
Скрит текст:
Пък и в редчетата се пишат желаните паралелки, а не училища, нали така? Само във втора английска, например, има 7 паралелки. Три такива гимназии и сме опухали 20 реда Wink
Ами да точно така е, аз не виждам никакъв смисъл да пиша училища в които не искам да учи, само, за да запълня списъка, да не отпадне.
А аз желанията на децата, гледам говорят си едно с друго тип аз ще уча еди къде си и след него всичките и аз , и аз... това за мен не е осъзнат избор.
Да не говоря не изобщо не са виждали сградите не тези училища, нито знаят къде се намират и какво се учи.
Това за мен не е осъзнат избор.
Бала е определящ,  няма смисъл да се пишат училища в които е сигурно, че няма да си приет.

Винаги има шанс. Няма как да знаем бала, преди да е минало класирането.

Моето дете да пише училище с много висок бал на трето място.  Laughing Желанията сме ги докарали до 7, включвайки план Б и паралелка с нисък бал и желан профил в прилично училище. Тепърва ще се променят, но посоката му на мислене ми харесва и едва ли ще се меся в окончателното подреждане.

# 110
  • Мнения: 302
Много е рано още за размисли относно подредба на училища, но от известно време се опитвам да си изясня за себе си дали ако балът не стига за 1 и т.нар. 2 немска(приоритетни за нея) и за 1 и 2 английска, с предимство да  бъде кварталното училище, в което има паралелка с интензивно изучаване на немски/английски или приоритет да имат да речем 18, 32, 127 СОУ, за които ще трябва да пътува по минимум общо 2 часа отиване и връщане. Математическите гимназии за сега не са й приоритетни, въпреки че и аз и баща й сме завършили МГ. Дали средата (съучениците) са толкова различни като интереси и възпитание??? Май да. Има време до юни месец. От сега не мога да предвидя как ще се справи, защото както на състезания по математика е била в първите 10-20 деца от хиляда и, така на контролни в училище прави глупости - бях писала: делимо и делител еднакви числа, частното е  нула, събира две положителни числа и сборът е по-малък от едното от тях и т.н., по БЕЛ е същата работа.

# 111
  • Мнения: 4 178
Моята девойка категорично не иска две неща - немски език и математическа гимназия. Желанията й са насочени към  френски, испански и английски, а в каква комбинация и къде - все още няма идея. Много я блазни Френската, но първо - да видим ще изкара ли бал, и второ - тепърва ще търсим отзиви за положението там към момента.

# 112
  • Мнения: 726
И ние сме далеко от подредба още. Сега се концентрирам върху мотивацията и откриване и изчистване на пропуски и усвояване новите знания. Математика и природни науки не са приоритет, класическата май също ще отпадне, та си остават езиците на дневен ред, като на този етап поназнайва нещо само по английски, та което и да избере все ще е добре, стига да се добере Joy
Пък и в редчетата се пишат желаните паралелки, а не училища, нали така? Само във втора английска, например, има 7 паралелки. Три такива гимназии и сме опухали 20 реда Wink
На пръв поглед са подредени 20, но всъщност те са със сходен бал и може де не са достатъчни или да е най-важен редът, в който са подредени според желанието на детето

# 113
  • Варна
  • Мнения: 1 123
И моята засега се дърпа от немския, но всъщност дори не знае защо. Мислим дали няма да може да включим по някое време през годината един кратък курс в някоя школа, за да се ориентира леко в езика и да прецени дали е за нея или не, но ще мислим за втория срок евентуално, когато ще е първа смяна на училище.
За реденето на желания е рано още, и наистина децата се влияят много едно от друго. Тя като че клони към МГ, и споделя, че от приятелите ѝ няма желаещи за там, а това леко я разколебава.
За Варна 30+ паралелки са си много, ако бала е приличен, и ако детето е ориентирано в желанието си. Когато кандидатстваше синът ми, писахме 7-8 паралелки, кото пропуснахме всички ЕГ(имаше достатъчен бал), с изключение на две паралелки в едната от тях - такова беше желанието на младежа. А в общата статистика не беше на челните позиции - приблизително около 400 -ната. Постепенно ще им се поизбистрят желанията, а именно от тях трябва да се ръководим при подреждането.

# 114
  • София
  • Мнения: 396
Здравейте,
признавам, че не съм от най-редовните в темата, но да попитам Simple Smile как изпитват вашите седмокласници в училище? При сина ми почти по всичко е само тестове, даже и по разказвателните предмети.

# 115
  • Мнения: 728
Здравейте,
признавам, че не съм от най-редовните в темата, но да попитам Simple Smile как изпитват вашите седмокласници в училище? При сина ми почти по всичко е само тестове, даже и по разказвателните предмети.


Нашият все "нечестно" го изпитват - я два-три урока назад, я някоя задача, която "не сме решавали такива". Аз скъсах отговорите на задачите в тестовете по математика (един зелен сборник), защото като се затрудни, поглежда и огражда вярното. Сега го карам да преписва всичко, за да видя как стига до отговора.

# 116
  • Sofia
  • Мнения: 4 458
1 и т.нар. 2 немска(приоритетни за нея) и за 1 и 2 английска, с предимство да  бъде кварталното училище, в което има паралелка с интензивно изучаване на немски/английски или приоритет да имат да речем 18, 32, 127 СОУ, за които ще трябва да пътува по минимум общо 2 часа отиване и връщане.

Аз ги редя 1-ва, 2-ра, 35-то, 18-то (подсещам за 35-то), независимо колко не/удобни ще са ни. Дай Боже за някое от тях да се класираме. След най-желания немски език ще ги редим вече и по удобство.

# 117
  • Мнения: 1 833
Моята девойка категорично не иска две неща - немски език и математическа гимназия. Желанията й са насочени към  френски, испански и английски, а в каква комбинация и къде - все още няма идея. Много я блазни Френската, но първо - да видим ще изкара ли бал, и второ - тепърва ще търсим отзиви за положението там към момента.

Мартеа, все едно за моето момиче си писала:smile:

# 118
  • София
  • Мнения: 18 140
АниК,  Бастилията, тоест 31-во, се спряга за по-добро в частта с немския в сравнение с  18-то (ако правилно помня и минималният балът на 31-во е по-висок, ако някой гледа на това като ориентир). To, както и НФСГ и НТБГ, предлага опция за явяване на ДСД1  (сертификат за ниво В1). Не че въпросният е достатъчен  за работа или за  следване един ден в Германия или Австрия, но е добра безплатна стъпка по пътя нагоре. Щом програмата я има в училището, значи  подготовката в него е насочена  към справянето с формата, аналогично на наличното ДСД2 и подготовката за него на ниво С1 в двете немски, 35-то и двете частни гимназии, Веда и Ерих Кестнер.

# 119
  • Мнения: 98
При моята дъщеря изпитват различно устно ,писмено за 10 мин.,упражнение в учебната  тетрадка . По химия правиха писмено изпитване на химичните знаци .Оценки имат и на презентация.Този срок всяка седмица ще имат контрола работа.По литература са им дали
наизуст стихотворението "На прощаване ".Записала се е на състезание по БЕЛ "Стъпала на знанието".

Общи условия

Активация на акаунт