По повод междучасията и ученето.На едно от контролните моята девойка донесе 4 по математика,което ме втресе.Не е проблем оценката ,а факта че тя е ходила по състезания,печелила е или се е справяла много добре и няма проблеми там.Никога не е имала.Питам защо,а отговорът е "ами не ми стигна времето".Детето ми е малко блейка и всички го знаем това.Обаче какво се случваше в старото училище.Ако не си свършил има междучасие,ако и тогава не си следващия час имаме музика ще го довърши тогава.Ето това е една от причините ,поради които смених училището.Часове като музика,пеене,физическо не се караха-решаваха се задачи или бг език.В новото училище такъв филм няма.Свършва часа листчето се взима-да си го направил.Много съм доволна и се надявам да се научи на ред и понятие за време.Вкъщи също тренираме за време ,обаче естествено ефекта е по малък.
По повод английския малко се работи по определен стандарт-писане на думи по н-брой пъти.Проблемът е ,че не всеки мозък работи така.Лично мен това много ме е тормозило като ученичка.Аз не помня като пиша-имам зрителна памет и просто запомням думата.Само че съм я писала и по три реда и по 20 пъти и всичко това е било загубено време за мен.За разлика от мен,съпругът ми помни с писане-дори в университета той пишеше.
И последно за математиката-задачите са ужасно еднотипови.Не водят до никакво развитие на логиката .Това смятане до 20 ,го правят вече като кучето на Павлов.Не смятам ,че е резултатно ,откъм развитие на логика и мислене.