Черен петък 2018

  • 182 703
  • 2 189
  •   1
Отговори
# 2 160
  • INFJ
  • Мнения: 9 376
Огромна част от пратките са в разни складове и разпределителни центрове, успех да си я вземе. Те ако могат да я намерят, досега да са я пренасочили към офис или просто да са я доставили.

# 2 161
  • София
  • Мнения: 3 859
Огромна част от пратките са в разни складове и разпределителни центрове, успех да си я вземе. Те ако могат да я намерят, досега да са я пренасочили към офис или просто да са я доставили.

Нямам представа това, дали е възможно. Аз имах поръчка от Нотино на 7.12 късно вечерта. На 09.12 получих имейл, че е предадена на куриер. Всъщност на 10.12 е пусната от склада им във Враца, защото има проследяване. На 11.12 ми звънна куриера, но не бях на адрес и я пренасочих към близкия ми офис. На 12.12 си я взех. Ей сега видях, че пратката ми е с проследяване, но предполагам че повечето са така.Друг е въпросът, дали наистина е предадена на куриер или е по-лесно да се оправдаеш с него.

# 2 162
  • INFJ
  • Мнения: 9 376
Напълно възможно е. Иначе къде са всички липсващи пратки? Те са стотици хиляди, едва ли ги разхождат с бусовете всеки ден.
Също е нормално пратки пуснати след черния петък да се доставят по-рано - те все още не са затрупани някъде.

Също не разбирам как може да се обвинява клиента за това, че не си е получил пратката. Плащаме за доставка до дом или офис, вината е изцяло на доставчика.

# 2 163
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 519
В онлайн магазина на аптеки Субра има намаление на доста марки + БД.

# 2 164
  • София
  • Мнения: 3 859
Напълно възможно е. Иначе къде са всички липсващи пратки? Те са стотици хиляди, едва ли ги разхождат с бусовете всеки ден.
Също е нормално пратки пуснати след черния петък да се доставят по-рано - те все още не са затрупани някъде.

Също не разбирам как може да се обвинява клиента за това, че не си е получил пратката. Плащаме за доставка до дом или офис, вината е изцяло на доставчика.

Според мен точно магазините не са очаквали подобен интерес към Черния петък и са продали стоки, които не са били налични. Сега очакват доставки и затова се бавят пратките.

# 2 165
  • INFJ
  • Мнения: 9 376
Ако пратката се вижда като приета от куриер и си има товарителница, не виждам как е възможно това.

# 2 166
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Този черен петък не свърши ли вече. Глупостите на Спиди, как се били подготвяли за него от лятото защо ги съобщават, не ми е ясно. Просливурата ми оратка от Елинор още не съм я получила, от една седмица е в Спиди, писна ми, честно. И ако не ми трябваше, щях да я откажа.

А защо не отидеш да си я вземеш?
От къде, тя е в куриер? Но преди малко наааай-после ми я достави.

# 2 167
  • Мнения: 5 386
Не е точно по темата , но имам нужда от мнение/ съвет , ядосана съм!  Правя поръчка от  www.sisi-bg.com боти за 87 лв. и спрей за обувки за 8 лв, в тел.разговор потвърждавам поръчаните 2 артикула и зачаквам... Днес гаден сюрприз - съобщение от Спиди за пратка 12.50 лв. Тоест , ясно е , това е само спреят БЕЗ ботите, но пък с тлъстата доставка 4,50. Мога ли да НЕ взема тази нецяла поръчка, която БЕЗ моето съгласие е пратена в този непълен и некоректенвид?
Писах имейл на сайта, че не съм съгласна с тяхната непълна поръчка и с техните своеволия. В Спиди още не съм ходила.
Вие за 8 лв.  ще платите ли 4.50 за доставка?

# 2 168
# 2 169
  • Мнения: 5 386
Какви са ми опциите в този случай? Има ли възможност за някакъв отказ за приемане в писмена форма , да речем. Питам, защото спиди съобщават, че начисляват магазинаж след 2 дни на
 непотърсена пратка.

Последна редакция: вт, 18 дек 2018, 17:30 от *Камея

# 2 170
  • Мнения: 2 503
Какви са ми опциите в този случай? Има ли възможност за някакъв отказ за приемане в писмена форма , да речем. Питам, защото спиди съобщават, че начисляват магазинаж след 2 дни непотърсена пратка.

Няколко пъти съм отказвала поръчка, доставена именно от Спиди. Първият път причината беше, че поръчката се забави неимоверно много, а вторият път беше просто дублирана в рамките на 2 последователни дни. И двата пъти нямаше никакъв проблем, куриерът каза, че заминава обратно към доставчика.

# 2 171
  • Мнения: 6 833
*Камея, ако не ти отговорят, се обади по тел и ги питай какво става.
Не е редно да изпращат само част от поръчката, без да са уведомили, че не могат да я изпълнят цялата и т.н.

Може би имат различни складове/магазини и заради това да ги изпращат по отделно.
Но при всички положения би трябвало първо да се обадят за потвърждение.

Ако кажат, че не могат да изпратят ботите или ще им начислят и на тях доставка, аз бих отказала поръчката.

Последна редакция: вт, 18 дек 2018, 17:53 от Ванилия*

# 2 172
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
*Камея, можеш да откажеш която си искаш поръчка, без да даваш обяснения. Не си подписала договор за приемането ѝ, все пак. Laughing

# 2 173
  • Мнения: 339
Здравейте, аз искам да питам дали някой скоро е връщал поръчка от FD. В началото на декември си получих поръчката от черния петък от FD, вкл. и дрешките за детето. Да, но ризката за него се оказа малка. На 09.12 пуснах заявка за връщане, но до момента ни вест, ни кост. Дали това е забавяне заради големия обем поръчки от черния петък. Има ли и друг с подобно забавяне

# 2 174
  • INFJ
  • Мнения: 9 376
Няма никакъв проблем да откажеш да поръчката. Просто ще им я върнат и следващият път ще си помислят дали да изпращат така.

Общи условия

Активация на акаунт