КРУИЗИ /Тема 12/

  • 61 274
  • 766
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 739
Не, няма начин да има дублиране на резервация... Поне имената се проверяват.. Освен това ако резервация не е платена на 100%, круизната компания не праща билети с които се качвате на кораба. Вие за оспорваната резервация няма да получите билети така или иначе.. И на кораба никой няма да ви търси нищо за тази резервация... Това поне е сигурно.. Въпроса е как ще процедира сайта от тук нататък.. Спрете да им отговаряте на обаждания и писма...

# 61
  • Мнения: 276
Не, няма начин да има дублиране на резервация... Поне имената се проверяват.. Освен това ако резервация не е платена на 100%, круизната компания не праща билети с които се качвате на кораба. Вие за оспорваната резервация няма да получите билети така или иначе.. И на кораба никой няма да ви търси нищо за тази резервация... Това поне е сигурно.. Въпроса е как ще процедира сайта от тук нататък.. Спрете да им отговаряте на обаждания и писма...

Има дублиране!
Влязох през приложението на телефона и наистина има резервация, направена от cruise24de!!!
В момента сме с две резервации и какво правим?!?!?
Явно никой не гледа имената....

# 62
  • Мнения: 11
Това че ние не знаем доста неща като клиенти, не значи, че няма някакви споразумения между круизни компании и фирмите/сайтовете, които им продават круизите... Това са си техни вътрешни правила за плащания, канселиране и т.н. Например има един английски сайт, който работи по съвсем друг начин и там резервация се прави само и единствено по телефона. Плащането също с банков превод, но те си "позволяват" да правят много големи отстъпки и промоции понякога... А доста трудно се буква с тях... Но те си имат собствени правила и ако искаш хубави цени на круизите, трябва да се съобразяваш с тях... Това е...Grinning

Здравейте, а бихте ли споделили, кой е английския сайт, при който резервацията се прави само по телефона ?!

# 63
  • Пловдив
  • Мнения: 5 234
Това че ние не знаем доста неща като клиенти, не значи, че няма някакви споразумения между круизни компании и фирмите/сайтовете, които им продават круизите... Това са си техни вътрешни правила за плащания, канселиране и т.н. Например има един английски сайт, който работи по съвсем друг начин и там резервация се прави само и единствено по телефона. Плащането също с банков превод, но те си "позволяват" да правят много големи отстъпки и промоции понякога... А доста трудно се буква с тях... Но те си имат собствени правила и ако искаш хубави цени на круизите, трябва да се съобразяваш с тях... Това е...Grinning

Здравейте, а бихте ли споделили, кой е английския сайт, при който резервацията се прави само по телефона ?!

Cruise nation

# 64
  • Мнения: 11
Това че ние не знаем доста неща като клиенти, не значи, че няма някакви споразумения между круизни компании и фирмите/сайтовете, които им продават круизите... Това са си техни вътрешни правила за плащания, канселиране и т.н. Например има един английски сайт, който работи по съвсем друг начин и там резервация се прави само и единствено по телефона. Плащането също с банков превод, но те си "позволяват" да правят много големи отстъпки и промоции понякога... А доста трудно се буква с тях... Но те си имат собствени правила и ако искаш хубави цени на круизите, трябва да се съобразяваш с тях... Това е...Grinning

Здравейте, а бихте ли споделили, кой е английския сайт, при който резервацията се прави само по телефона ?!

Cruise nation
Благодаря , luba_rizova Simple Smile

# 65
  • София
  • Мнения: 3 771
Набързо ще ви кажа, че последните казуси имат решение без въобще да се стига до подобни ситуации.
Аз ползвам немски сайтове и нямам никакви проблеми, писала съм за това.
Както и други възможности без директно плащане.

Решението е преводи без такси, безплатни банкови трансфери. Да, има.
Аз имам различни начини за това, но ще ви кажа най-лесния и бърз за вас...
Поръчвате си от Англия по пощата картата Revolut. Става бързо и лесно през апликацията по телефона. Всичко става през телефона. Не се страхувайте, няма уловки. Няма нищо, което да ви притеснява. Ползвам я от години.
Влезте в https://www.revolut.com/bg/ , прочетете и ако има нещо да не е ясно, питайте.

Картата се оперира от Financial Conduct Authority с логото на Visa или MasterCard.
Тя ще ви даде възможност да извършвате всичко за което се сещате и плащате, без излишни разходи.
Много са положителните неща в картата. Ако трябва ще ги изброя...

Относно казуса за двойна резервация решението е обаждане към компанията и анулиране на едната...

Правила съм няколко резервации през https://www.cruisenation.com/ , но често съм писала, че потребители от нашата страна и други подобни много не ги интересуват. И са доста мудни и нервите са в повече.

# 66
  • Мнения: 276
Набързо ще ви кажа, че последните казуси имат решение без въобще да се стига до подобни ситуации.
Аз ползвам немски сайтове и нямам никакви проблеми, писала съм за това.
Както и други възможности без директно плащане.

Решението е преводи без такси, безплатни банкови трансфери. Да, има.
Аз имам различни начини за това, но ще ви кажа най-лесния и бърз за вас...
Поръчвате си от Англия по пощата картата Revolut. Става бързо и лесно през апликацията по телефона. Всичко става през телефона. Не се страхувайте, няма уловки. Няма нищо, което да ви притеснява. Ползвам я от години.
Влезте в https://www.revolut.com/bg/ , прочетете и ако има нещо да не е ясно, питайте.

Картата се оперира от Financial Conduct Authority с логото на Visa или MasterCard.
Тя ще ви даде възможност да извършвате всичко за което се сещате и плащате, без излишни разходи.
Много са положителните неща в картата. Ако трябва ще ги изброя...

Относно казуса за двойна резервация решението е обаждане към компанията и анулиране на едната...

Правила съм няколко резервации през https://www.cruisenation.com/ , но често съм писала, че потребители от нашата страна и други подобни много не ги интересуват. И са доста мудни и нервите са в повече.



Компанията е MSC , директно на тях ли да звъним?
Могат ли да имат претенции да платим и двете резервации, при положение че аз от MSC нищо не съм закупила?
В последния имейл от cruise24.de пише, че ще получим фактурата за дължимото директно от MSC...

# 67
  • София
  • Мнения: 3 771
Скрит текст:
Набързо ще ви кажа, че последните казуси имат решение без въобще да се стига до подобни ситуации.
Аз ползвам немски сайтове и нямам никакви проблеми, писала съм за това.
Както и други възможности без директно плащане.

Решението е преводи без такси, безплатни банкови трансфери. Да, има.
Аз имам различни начини за това, но ще ви кажа най-лесния и бърз за вас...
Поръчвате си от Англия по пощата картата Revolut. Става бързо и лесно през апликацията по телефона. Всичко става през телефона. Не се страхувайте, няма уловки. Няма нищо, което да ви притеснява. Ползвам я от години.
Влезте в https://www.revolut.com/bg/ , прочетете и ако има нещо да не е ясно, питайте.

Картата се оперира от Financial Conduct Authority с логото на Visa или MasterCard.
Тя ще ви даде възможност да извършвате всичко за което се сещате и плащате, без излишни разходи.
Много са положителните неща в картата. Ако трябва ще ги изброя...

Относно казуса за двойна резервация решението е обаждане към компанията и анулиране на едната...

Правила съм няколко резервации през https://www.cruisenation.com/ , но често съм писала, че потребители от нашата страна и други подобни много не ги интересуват. И са доста мудни и нервите са в повече.


Компанията е MSC , директно на тях ли да звъним?
Могат ли да имат претенции да платим и двете резервации, при положение че аз от MSC нищо не съм закупила?
В последния имейл от cruise24.de пише, че ще получим фактурата за дължимото директно от MSC...
[/quote]

Да, на MSC директно.
https://www.msccruises.com/en-gl/Contact/Contact-Us.aspx
Ако вече не сте си изяснили нещата...

Направих си труда да прочета отначало написаното. Момичетата много ясно и точно са изяснили всичко със собствени примери.
Но не става напълно ясно от ваша страна...

„Преди известно време направихме запитване за круиз през немските cruise24.de“
„Отказахме се от тази резервация“
„Потвърдих в имейл до тях и те ми изпратиха номер на резервацията“
„ Как правят резервация, след като не им е платена?
Това в БГ не може да се случи, имаш резервация като платиш“
„Нито съм подписала договор“

Това е от ваши постове...
Първо казвате, че сте направили запитване...Ако е било така няма да има никакъв проблем.
Но явно не е. Защото после казвате, че сте отказали резервацията, а не запитването...
Следва, че сте потвърдили имейла, това вече е равно на резервация, имате и номер. Предполагам сте потвърдили и данните си.
Трябва да е описано, че след 8 дни дължите първата сума. Ако круиза е с близко тръгване дължите цялата сума.

А защо не ги питахте в запитването как ще платите ???

Да, резервациите се правят без плащане за известен период. Тоест те вече са ви заявили в MSC.
В момента в който се прави връзката с компанията и те дават отговор, че има каюта, тя се задържа за вас...
На агента му се дава срок до който каютата ще се пази.

И у нас е същото, и у нас има агенти, които не приемат карти, дори най-големия...

Онлайн договори не се подписват, но се прави потвърждение.

Наскоро MSC направи промени към по-строги и по-тежки спрямо агентите...Затова и те са стриктни, настоятелни когато ние самите грешим. Тоест не сме сигурни ще плаваме ли, ще плащаме ли...или просто питаме без ангажименти.

И моля ви преди да правите каквото и да е резервация четете правилата на агента и на круизната компания.
Ако не е ясно или точно питайте преди да е късно...
Всички круизни линии имат индивидуални правила за анулиране/важат и за агентите/. Това означава, че ако трябва да анулирате или да промените данните си за круиз преди датата на плаване, ще има наказание от круизната компания. Политиките за анулиране на круизни линии са по-строги от повечето доставчици на туристически услуги. За да си спестите нерви и неприятности, най-добре е да знаете предварително какви са приложимите наказания. И да не стигате до тях.
Тоест питане, писане, обаждане и т.н.
В случай на отказване, анулиране вие ​​сте изцяло отговорни за всички последствия. Останалото е добра воля от агента, компанията.
Но както са ви казали ако няма откъде да си вземат парите няма да се занимават дълго с вас... Но не е коректно.
Но трябва да забравите за този агент, компания.
За да са точни с нас, трябва и ние да сме точни, ясни и сигурни...
Успех...

Дойде ми време да пътувам тези дни кратко за Брюксел и после за Куба.
Имам въпроси относно картата, която пуснах за ваше улеснение. Както казах няма никакви проблеми с нея или измами.
Дори ме поканиха, както и много други потребители на картата на коктейл този месец заради навлизането им по-сериозно на нашия пазар.

Всичко е точно и ясно в приложението, което се използва. Ако имате някакви опасения като се върна ще ви кажа всичко стъпка по стъпка. Вече помогнах на приятели от форума да си поръчат картата и са много доволни.
Може да си поръчате картата през разни травел линкове, но четете условията.
Примерно през booking идването на картата ще ви е безплатно, но давате съгласие да ви ползват данните. И т.н.


# 68
  • Мнения: 276
Bled, много благодаря за изчерпателната информация!
Явно аз имам други виждания за договорни отношения, плащания, резервации и т.н.
Очевидно грешката е била в нас, че не сме питали как ще стане плащането- никой не е предполагал, че единствения вариант е по банков път и, че една издадена фактура има силата на договор...?!?!?
Не са се оправили все още нещата, чакаме отговор от MSC.
 Силно се надявам нещата да не приключат така, както започнаха зле и да си изкараме страхотен круиз.

# 69
  • София
  • Мнения: 3 771
Bled, много благодаря за изчерпателната информация!
Явно аз имам други виждания за договорни отношения, плащания, резервации и т.н.
Очевидно грешката е била в нас, че не сме питали как ще стане плащането- никой не е предполагал, че единствения вариант е по банков път и, че една издадена фактура има силата на договор...?!?!?
Не са се оправили все още нещата, чакаме отговор от MSC.
 Силно се надявам нещата да не приключат така, както започнаха зле и да си изкараме страхотен круиз.

Отговарям ти тук, за да могат и други да ползват телефоните ако се наложи. Проблема може да е в първоначалните кодове откъде/докъде се звъни. На тези съм сложила кодове:
MSC
00 39 811 892 2195
00 44 511 213 0200
00 44 844 561 1955
00 1 800 397 3348
00 1 877 665 4655
или директно на кораба:
MSC Meraviglia via satellite:
Phone: 00870-773307950
Fax:   00870-783934890
Ако не се получава и се свържеш на някои от тях искай да ти дадат номер точно за твоя случай.
Използвай телефони, които имат план за безплатни минути към различните роуминг зони. Нашите всички телефони са с такива планове за подобни цели.

Друго, което можеш да направиш, да се обадиш на Seascanner като споделиш проблема. И ги помолиш те да се свържат с MSC/за тях е лесно/ да решат казуса. Все пак вече си им клиент...
Успех...и аз ти пожелавам прекрасен круиз.

Последна редакция: вт, 02 окт 2018, 01:19 от Bled

# 70
  • Мнения: 282
Здравейте ! Бихте ли ми препоръчали, ако имате впечатления круиз около френската Ривиера ? Нова съм в темата, а ни предстои меден месец края на март 2019г и търся оферти на приемливи цени .

# 71
  • София
  • Мнения: 533
Най-накрая се реших и пуснах заявка за този круиз https://crusit.bg/kruizi/11-dni-krasiv-kruiz-v-sredizemno-more от 09.06. Много благодаря на всички отзовали се с коментари за Коста. Тъй като букнах Classic исках да видя какви са различията в каютите и попаднах на този полезен сайт https://www.icruise.com/ships/costa-cruises-costa-neoriviera-deck-plans.html в който можеш да си избереш каюта и да видиш какво има в нея и колко е голяма.
Искам да попитам някой бил ли е на този круиз(или в този регион) началото на Юни? Дали ще става за къпане в басейните? То в днешно време човек никога не знае с времето - в Сицилия ни удави от дъжд тази година а във Финландия умряхме от жега но все пак ориентировъчно да питам Simple Smile
Благодаря предварително

# 72
  • Мнения: 4 739
Най-накрая се реших и пуснах заявка за този круиз https://crusit.bg/kruizi/11-dni-krasiv-kruiz-v-sredizemno-more от 09.06. Много благодаря на всички отзовали се с коментари за Коста. Тъй като букнах Classic исках да видя какви са различията в каютите и попаднах на този полезен сайт https://www.icruise.com/ships/costa-cruises-costa-neoriviera-deck-plans.html в който можеш да си избереш каюта и да видиш какво има в нея и колко е голяма.
Искам да попитам някой бил ли е на този круиз(или в този регион) началото на Юни? Дали ще става за къпане в басейните? То в днешно време човек никога не знае с времето - в Сицилия ни удави от дъжд тази година а във Финландия умряхме от жега но все пак ориентировъчно да питам Simple Smile
Благодаря предварително

Честит круиз, времето ще е хубаво, да пишеш после как сте изкарали и как е кораба? Ние също сме го набелязали тоя кораб, но за октомври 2019. За кабината с прозорец, но ми се струва ще ни е тясна доста за 4-ма с децата.. Както и да е, там само се спи все пак... Stuck Out Tongue Closed Eyes

# 73
  • София
  • Мнения: 164
Здравейте, бихте ли ме посъветвали какво може да се прави в Ла Валета за 6 часа? Разстоянието от центъра до пристанището на пешеходно разстояние ли е или трябва транспорт? Да вземем ли хоп-он-оф автобус? Заслужава ли си?

# 74
  • Мнения: 1 207
Здравейте, бихте ли ме посъветвали какво може да се прави в Ла Валета за 6 часа? Разстоянието от центъра до пристанището на пешеходно разстояние ли е или трябва транспорт? Да вземем ли хоп-он-оф автобус? Заслужава ли си?
Ние останахме много впечатлени от Валета, смятам че задължително трябва да я посетите. Разгледахме Мдината- прекрасна е, също и церемонията с гърмежа.

Общи условия

Активация на акаунт