1 ЕГ Варна

  • 68 727
  • 800
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 3
Относно частните уроци по език и Дзи: в 9ти клас, когато трябваше да кандидатстваме за т.нар. Leistung - клас, почти нямаше човек от класа ми (а и от другите класове), който да не ходи на уроци по немски. Причината: учителката ни ядеше банички в час и ни караше да пеем песни. Това беше нейната представа за добра подготовка по немски. За цяла година единственото, което научихме, бяха няколко израза на немски. Тази учителка вмомента преподава на 8ми клас, наистина им съчувствам на децата! За Дзи ситуацията е същата: всички ходят на уроци, всички, главно на това се дължат и високите оценки.

# 106
  • Мнения: 5 254
Ами то в 7 клас, не  по различно, за съжаление тук става дума за цялостното ни образование, не за конкретно училище. Иначе съм съгласна, че много от учителите не стават. Малко са тези, които правят нещата от сърце и с цел да научат на нещо децата.
Имам известни забележки относно някои преподаватели до тук, които са се взели доста на сериозно, с претенции към децата, но не и с качествена подготовка, но ще я видим тази работа.....

# 107
  • Мнения: 1 187
Alexandra моята дъщеря е много доволна от учителя по МАТ. Изисква и дава много на децата. Но си е късмет кой ще ви се падне, защото паралелките и учителите са много. По БЕЛ две години са с двама различни учители. Като втората, нещата са определено по-добре от първата. В осми клас основно маркираха материала. Нищо по-задълбочено и сериозно.

# 108
  • Варна
  • Мнения: 6 880
Че не всичко е цветя и рози е ясно. Че има учители и учители - също.
Част от написаното от Антонина би го написала и моята дъщеря. Тази част, без 'масово' ...
Масово учителите не си вършеха работата като хората, не преподаваха нормално: някои - защото не искаха, други - защото не можеха. Тук ще отбележа, че никога не съм била слаба ученичка (дипломата ми за средно образование е 5.97). Просто единственото смислено обяснение, което получих за тези години, беше, че явно имах твърде високи изисквания, но нима не трябва да бъде така? И досега смятам, че както учителите задават изисквания към учениците, така трябва и учениците да имат изисквания към учителите, процесът не трябва да е едностранен (както стоят нещата в 1ва езикова гимназия)
При определени учители е така. И понеже моята щерка не само ги мисли а ги  и приказва нещата ... в 8ми клас още на РС с "усмивка" ми казваха, че много говорела. Е, поочупи се и взе да си избира битките.
За директора - докато не завърши догодина ученичката:-)) - или добро или нищо.

На уроци не е ходила, най-близките и приятелки също. Но учат здраво у дома, то е ясно.
Че имат свободни часове - имат.
Абе ...супер си е училището. Оценката все пак е на база алтернативи.

# 109
  • Варна
  • Мнения: 201
Antonia, изброила си 4 учители в 9. клас (Мария Симеонова май е по два предмета) и то какво остана? Явно не е било тооолкова зле, колкото го представяш. В една друга тема написах, че това "всички" не го приемам.

# 110
  • Варна
  • Мнения: 2 443
Макар че никой все още официално не се е похвалил в темичката с приема за тази година, аз все пак да честитя на новите осмокласници! Да са все така успешни, да им хареса новото училище и да се гордеят, че са част от Първа!

# 111
  • Шумен
  • Мнения: 555
Макар че никой все още официално не се е похвалил в темичката с приема за тази година, аз все пак да честитя на новите осмокласници! Да са все така успешни, да им хареса новото училище и да се гордеят, че са част от Първа!

Ами да се похваля първа тогава Blush  Моят син е приет АЕ, НЕ, ХООС и БЗО - трето желание. Първите две са М и Инф. Но сега е категоричен, че иска биология. Та разликата в тези профили е само в допълнителните часове в 12 ти клас ли? И дали те ще са на основния език, или всички деца учат еднакви предмети на Чуждия език?

# 112
  • Варна
  • Мнения: 2 443
Честито, Кива! Профилите имат значение за 11 и 12 кл, дотогава всички учат еднакво. Разказвателните се учат на ЧЕ в 9 и 10 кл. В 11 и 12 клас са на български.

# 113
  • Шумен
  • Мнения: 555
Честито, Кива! Профилите имат значение за 11 и 12 кл, дотогава всички учат еднакво. Разказвателните се учат на ЧЕ в 9 и 10 кл. В 11 и 12 клас са на български.

Благодаря Hug До понеделник имаме време да мислим. А като преподаватели имате ли някакви наблюдения, за да може да направим избор по-лесно. Засега детето няма амбиции да става доктор и затова ми е странно, че е толкова категоричен с  Б и Х. До скоро искаше информатика Neutral Face

Сега свикваме с идеята за местене във Варна и му е много мъчно за сегашните приятели и съученици. Disappointed

# 114
  • Варна
  • Мнения: 3 252
И моята девойка е тук - АЕ-НЕ-М-ИТ. Днес ще се запишем. Това което ми казаха на отворените врати, е че в 9 клас се предвижда да се учи на английски География, История и Биология, а в 10-ти География, ИТ и Биология.
Униформите сега ли трябва да се поръчват, или отиваме в удобно време в магазина и има налични, мерим-купуваме?

# 115
  • Варна
  • Мнения: 2 048
Ами като сте почнали да цопна и аз -  с 8-класничка - АЕ-НЕ-ИТ-МАТ.

kiva, обмислете добре, дали Б и Х са наистина желани. Изискванията и по двата предмета бяха повече от сериозни за баткото, набор 2001, като дори не са профилиращи.

Аlexandra, да се поздравим и тук! Laughing :
За униформите - от преди 4г. ми е инфото и не знам дали е актуално. Тогава беше - отиваш, мериш, поръчваш и вземаш в началото на септември след доста сериозно висене на опашка. Дано сега да има промяна, гледам, че е друга фирмата. Държат да имаш един елемент от униформата само - достатъчно е да ти се подава якичката на ризата.

Последна редакция: пт, 12 юли 2019, 12:24 от julisa

# 116
  • Мнения: 5 254
Честито на всички новоприети!

За мен тези профили е малко рано да се избират още в 8 клас. Моят си е категоричен, че не иска математика/ИТ, а на пример се е ориентирал към биология и химия ( с цел за следване на медицина след това). Но пък до 11 клас нищо не се знае, може да размисли, та в този ред на мисли, не е ли по-добре да се избират когато му дойде времето?! Слава Богу нашият випуск бяха без профилиращи предмети, за което сме доволни.

Колкото до униформите, отидохме в удобно за нас време, пробвахме и купихме. А тенисите за спорт ги взехме при записването на място от 1ЕГ.

# 117
  • Варна
  • Мнения: 2 048
Radina,късметлии сте за профилите, и аз мисля, че като му дойде времето е най-добре. Малко са децата, които с категоричност могат да кажат сега какъв профил искат, пък и да го задържат това желания още няколко години...
Това за иниформите е добре, че става веднага.

# 118
  • Варна
  • Мнения: 2 443
A, Julisa,  не е много за завиждане нашия набор (2004). Нямаме никаква идея как точно ще се преразпределят децата в профили след само една година. Моят син иска математика, а тъй като той е сред най-предпочитаните, голяма борба ще пада. Отделно четох публикуваните изисквания на 73-то в София (мисля, че към момента е единственото училище, което е публикувало процедурата за разпределение за тези, които нямат 3 и 4 профил) и ако се въведе подобно нещо, ще важат оценки 8-10 кл, точки от НВО в 10 кл, че и отделен изпит по профилиращия предмет. Няма лошо, но нека по-рано разберем за какво да се готви детето. А и какво се случва ако кандидадът не се класира в предпочитания профил? Или как ще преразпределят децата от всеки клас в различните профили - ще останат в един клас и ще се събират после по профили или директно ще ги разместят на принципа клас-профил. Ей такива неща ме тормозят. Иначе за протокола, имам си деветокласник за следващата уч година.

# 119
  • Мнения: 5 254
Изобщо не се терзая за тези профили,  за всеки пътник ще се намери място. Но не искам аз да му определям, какво да учи, той сам си избира ( е аз леко насочвам, ако усетя колебание), но до този момент не е сбъркало детето.  Предполагам, че това ще са последни  или първи часове, като му дойде времето ще разберем.
Manzhelka, вярно ли е, че трябва да се записват децата за всеки следващ клас? Една приятелка от МГ днес ми писа, че нещо такова са им казали, началото на септември да го направят. Моят син нищо такова не е чул и щеше да пише в групата на класа да пита.

Общи условия

Активация на акаунт