ЛОНДОН - 10

• В офиса
А трябва ли да са разпечатани билетите за Westminster Abbey, или минават с четец през телефона? Защото аз съм имала случаи, когато вземам билета на място, но през телефона и после си минавам. Много смешни ми бяха висящите на опашката, щото сега и мобилните данни са евтини, a и билета е по-евтин... Освен ако не са някакви азиатци, че кой ги знае те какво трябва да платят за roaming на данни. Но сякаш в Лондон никъде няма такива четци, поне на билетите, които до сега взех изрично пишеше да се разпечатат предварително.

Иначе според препоръките на Сребърна паричка ми се струва да преподредя втория ни ден:
- London Dungeon (в 10:00)
- Westminster Abbey;
- St James's Park;
- в 3:00 представлението зад конюшните;
- ще се опитам да заменя Imperial War Museum с Churchill War Rooms, че като локация е по-събрано (да видим дали ще мине);

• Варна

Тинкърбел ,
"We recommend you print your tickets so we can scan them. If you’re unable to print your tickets, we should be able to scan them from your mobile device."
От сайта : https://www.westminster-abbey.org/visit-us/plan-your-visit/acces … acilities-and-faq

Представление е силно казано , въртят се в някакви формации с конете ,може би 20 - тина минути ,но мястото е по-широко и има по-голяма видимост и обикновено и по-малко хора.

Ето инфото и за денонощните метролинии - само петък и събота са ,без неделя, но по - подробно кои са, тук : https://tfl.gov.uk/campaign/tube-improvements/what-we-are-doing/night-tube

https://

Метростанцията на Гринуич е много, много далеч от музея.

За Морския музей се слиза на Къти сарк , оттам минава леката железница / DLR / , която също е част от метромрежата, корабчетата по Темза също спират на Къти Сарк и оттам са 10-тина минути ходене до музея. И още толкова до Обсерваторията .Самата станция Гринуич е друга и да , доста по-далече е .

Последна редакция: ср, 16 окт 2019, 13:33 от Сребърна паричка

• Пловдив
Моля за предложения за бургери или хубав пън в централната част или около Реджент стрийт.

В единия от дните хапнахме за обяд бургери в Honest Burgers - по центъра ги има на няколко места, на мен лично ми беше ужасно вкусно и затова препоръчвам Simple Smile

• София
Тинкърбел, ние посетихме Science Museum и Natural History Museum в един ден - мисля, че не сме им отделяли повече от 2 часа на музей. Тръгнахме от Нотинг Хил пеша към 11,30 ч. през Хайд Парк. Към 1 и нещо стигнахме до Научния музей. На мен там ми хареса само партерния етаж, който спокойно може да се разгледа за 1-2 часа, интерактивните експозиции не ми се видяха толкова интересни, но все пак те са предназначени за деца. Към 3 и нещо влязохме в другия музей и го обиколихме набързо, като доста време отделихме за снимки. На връщане минахме през Холанд Парк, за да видим японската градина, която е прекрасна и към 20 ч. вече се бяхме върнали в студиото в Нотинг Хил, капнали от умора, но доволни от видяното. И това ни беше първият ден в Лондон с навъртяни само 22 000 крачки или около 16 км. Впоследствие обаче съжалих единствено, че не успяхме да видим Музея на Виктория и Албърт, който май щеше да ни хареса повече от научния музей. В Кенсингтън, съвсем случайно, попаднахме на много интересна - и реалистична - възстановка (под формата на театър) на деня, в който Виктория (едва на 18 г.) разбира, че ще става кралица. Въпреки че никак не се интересувам от история, признавам, че експозициите навсякъде бяха направени максимално интересни и не почувствах никакво отегчение (имам предвид Кенсингтън и Tower of London).

• No Line On The Horizon
Не съм сигурна, но в края на октомври май децата имат ваканция и музеите са пълни. Проверете, защото опашките бяха огромни, преди години бях в този период.

Ваканцията в някои западноевропейски страни е тази седмица. Не зная в Англия кога е.

Последна редакция: чт, 17 окт 2019, 06:46 от W

• В офиса
"The half-term holiday is Monday 21 October to Friday 25 October 2019."

Времето, което хората отелят за музей е различно. За себе си обикновено на ден планирам посещение /с влизане и разглеждане/ на 2 места, като едното от тях гледам да е отворено до по-късен час... Случвало се е да седим и по 4-5 часа когато ни е интересно Simple Smile  По тази причина смятам за удачно, атракциите с конкретен час на влизане да са в началото на програмата за деня, за да няма бързане и постоянно гледане на часовника...

27.11 Ден 2
- Скай Гардън - Късен следобед - по залез; на 2 min ...
Anyk, дано да имате късмет, но залез в Лондон в края на ноември по-често означава "на мръкване", т.е. не очаквай да видиш точно залеза на слънцето Simple Smile - иначе как градът започва да свети, ще видите.

- за вечерта (7:30) взех билети за мюзикъл Satisfied Wicked. Tук отново - как ще се приберем до хотела, че да се преоблечем, предвид късото време. Предполагам все пак, че трябва да сме по-официални за постановката, няма да е много ОК с кежуъл дънките и маратонките
Тинкърбел, не е нужно да се преобличате - с дънки и маратонки е ОК не само за мюзикъл, но и за театрален спектакъл. Това беше голямата ми изненада, когато преди повече от 25 години за пръв път бях в Лондон и посетих няколко спектакъла. В Royal Opera House не съм ходила, та за там не знам. При следващи пътувания не е оставало време за театър, но не вярвам нещата да са се промерили към по-официални дрехи.

- катедралата St. Paul Cathedral - вход - чудя се още

То това е от най-хубавите места!
Гринуич също - главно заради невероятната гледка при хубаво време към града.
Тези двете, Природонаучния музей и музей Виктория и Албърт бих посетила отново за доразглеждане и наслада. И разходката из Хайд парк.

Не бих повторила Тейт модерн в никакъв случай, Научния музей също (един път стига).

Последна редакция: нд, 20 окт 2019, 13:59 от papi6

• SF
Здравейте,
моля, ако някой иска да сподели вариант за шатъл от Летище Лутън до центъра на Лондон и обратното - след няколко дни от центъра до летище Лутън.
Дори бих искала да купя билетите отиване-връщане предварително онлайн.

• Варна
Вариантите за придвижване от / до Лутън са с автобус - EasyВus,  National express и  Green line 757, всяка една от компаниите имат съответен сайт, през който можете да си купите билети. EasyВus са най-евтини он лайн, като също използват автобусите на National express. Ако, не си купите предварително билети, цената на място е 11-12 паунда. Вторият вариант за придвижване е с влак , чиято цена е малко по-висока, но пък не попада в задръстване . Обаче ,при последното ми пътуване преди  3 месеца , 3-ма човека ни таксува като група и платихме 35 паунда общо за влака / купихме билетите онлайн/ , което на човек ни излезе на цената на автобуса.

• Пловдив
Ще споделя аз своите отзиви за платените атракции, които посетихме, дано съм полезна Simple Smile Купих всички билети предварително на сайтовете на съответните туристически обекти:
1. Катедралата St. Paul - с нея замених първоначалната си идея за Окото, моите хора бяха скептично настроени към Окото, а аз търсех място с гледка от високо. Тесничка е тераската горе, от която се открива гледката, и винаги пълна с туристи, но пък е много хубаво Yellow Heart Самата катедрала също е интересна за разглеждане.
2. Tower of London - прекарахме 3 часа там, много зали, много експозиции за разглеждане, интересно, нито за момент не ни доскуча, доволна съм Simple Smile
3. Kew Gardens - цял ден, прекаран там - истински разкош Green Heart Много красиво, даже не ни стигна времето всичко да разгледаме, изморихме се, минус беше, че нямаше нищо свястно за хапване, така че, ако решите - носете си сандвичи Wink

Ходихме и на мюзикъл, гледахме School of Rock в Gillian Lynne theatre - прекрасно изживяване Simple Smile

Здравейте, ако купя онлайн стандартен билет за Окото за определен час например 11.45-12 часа, колко време преди това трябва да отида? Чака ли се много независимо от това , че е купен предварително  билет онлайн?

• Варна, България
Ние си купихме билетите предварително, но не чакахме изобщо, защото нямаше много хора. Дори и да си купиш билети предварително, ако има хора няма как да минеш напред - чака се на опашка. Ние бяхме купили билети за петък, 15 ч, валеше дъжд и може и това да е отказало част от желаещите. Ако са почивни дни - може да почакаш повече.