Работа, CV-та, HR-и, съвети - 62 -ра тема

  • 59 012
  • 758
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 148
Здравейте, аз си търся нова работа след майчинство. Днес гледам обява на Paysafe за счетоводна позиция и се чудех дали някоя от вас знае какво им е работното време, дали предлагат гъвкавост и тн. Преди да се хвърля да кандидадтвам. Благодаря Simple Smile

Последна редакция: пт, 03 авг 2018, 17:18 от Майки

# 226
  • Мнения: 9 050
За счетоводител си е редовно работното време. Какво визираш под гъвкавост? Те не са hub и счетоводството обслужва техните си процеси, а не други компании.

# 227
  • София
  • Мнения: 11 779
Би трябвало да е от 10:00 до 19:00

# 228
  • Мнения: 148
В интернет намерих една статия за тях и там споменаваха , че работното време варира според отдела, в който работиш. Затова се надявах за счетоводството да е 8:00-17:00. Това разбирам и под гъвкавост - плаващо работно време, едни почват рано, други по-късно и така.

# 229
  • Мнения: 9 050
Ако само това ти е проблем, питай на теб итервюто. А и дори да не е официално, винаги можеш да се договори с прекия ръководител. Иначе работното време варира, защото различните отдели обслужват различни страни и съответно различни часови зони. Счетоводството обаче не е такъв отдел.

# 230
  • Мнения: 148
Благодаря, още мисля дали искам да кандидатсвам.

# 231
  • София
  • Мнения: 11 779
Paysafe е един от топ работодателите в момента, нищо няма да загубиш ако кандидатстваш.

# 232
  • София
  • Мнения: 153
Здравейте,
Някой може ли да ми каже на български каква длъжност е Account Executive и приблизителна средна заплата за тази позиция в България? Запознах се най-общо със задълженията и компетенциите (в чуждестранни сайтове), но така и не откривам повече информация за интерпретацията на позицията в български фирми/ условия.

# 233
  • Мнения: 9 050
Може да значи доста неща и да бъде с доста широки граници в заплащането, в зависимост от фирмата, сферата на дейност и профила на клиентите.

В общи линни това човек, който работи с клиенти. Но първо, в България много свободно се борави с наименования на позиции. Та account executive може да е по-опитен продавач-консултант в офис на мобилен оператор дори.
Освен това, в IT фирмите пък, account executive може да е и project leader.
Позиция се обсъжда в конкретика поне отраслово, ако не на ниво фирма.

# 234
  • Мнения: 35
Здравейте, момичета!
Вече половин година откакто съм без работа, но не мога да открия нищо подходящо в моята сфера. Разглеждам по-голяма част от сайтовете с обяви, последните месеци бях на няколко интервюта, но без успех. И честно казано започнах да се отчайвам.
Постоянно се говори, че има търсене на хора в IT сферта, но търсят предимно специалисти с доста повече опит и знания. Завършила съм и работила в Пловдив, възнамерям и занапред да си остана в града.

Не знам накъде да се насоча - да продължавам да търся, да сменя сферта или града? Frowning1

# 235
  • Мнения: 5 420
Lexie, от гледна точка на човек живеещ в по-малък град, Пловдив изобщо не ми звучи лошо за работа и живеене. Сигурно си заслужава да бъде сменен само със София, Бургас, Варна или чужбина Simple Smile
Може би е добре първо да пробваш със смяна на сферата или с придобиване на допълнителни компетенции и сертификати за IT. Знам, че има много такива - Windows, Cisco и тнт. При всяко положение ще са ти полезни ако искаш да продължиш да се занимаваш с това.
С какво точно се занимаваш ти и какво си работила досега!

# 236
  • Мнения: 35
Rocket, Пловдив е чудесен град и определено не си струва да бъде сменен, но това вече е мое мнение Yum

За времето без работа успях да изкарам няколко курса за уеб дизайн, но бях малко разочарована. Все пак успях и да понауча нещо, но като цяло беше малко загуба на време и средства.  Стигнах до извода, че не си струва да плащам излишни пари за курсове и продължавам да уча сама, главно от клипове в интернет Simple Smile
Имам опит в създаването и поддръжката на уеб сайтове, работа с Photoshop. За съжаление програмирането не е моята професия, но имам известни знания и там.
Освен гореизброеното, на предишната работа работех и с клиенти по телефон и мейл, техническа поддръжка. Английският ми също е на доста добро ниво.

# 237
  • Мнения: 5 420
Lexie, със Photoshop, CorelDraw и уеб-дизайн ми се струва, че си повече в сферата на графичния дизайн, не толкова на IT.
Защо не пробваш в рекламна къща, маркетинг агенция или фирма, която предлага поддръжка на уеб-сайтове. Ако не се лъжа в Пловдив трябва да има SiteGround, те мисля са точно в тази сфера.
Вече за по-сериозна работа в IT сферата, ще ти търсят доста по-различен опит и способности.

В тази връзка ти като какъв специалист (работник) си търсиш позиции?

# 238
  • Мнения: 29 834
Лекси, с описаните умения може да пробваш за позиции на офис мениджър например. В ИТ сферата трудно ще те вземат. Там изискванията са за владеене на програмни езици. Както ти е писала Рокет, маркетинг/рекламна агенция също е вариант.

# 239
  • Мнения: 35
Rocket, Natali_ - не случайно писах, че програмирането не е моята професия за съжаление. За момента точно към такива агенции съм се ориентирала, тъкмо ще понатрупам и повече опит. Но и те имат високи изисквания, докато като се спомене заплащане...
До колко знам SiteGround търсят главно хора за поддръжка, за кол центъра Thinking

Общи условия

Активация на акаунт