Не знам дали уцелих раздела, защото проблемът е по-скоро потребителски.
Сблъскахме се със следния проблем:
Миналата година закупихме таблет с интернет пакет. След връщане на фабрични настройки операционната система (Андроид) иска влизане в системата с гугъл акаунт с който е включено (регистрирано) устройството. От начало си помислихме, че сме забравили на кой от семейството акаунта сме ползвали, но след като пробвахме всички възможни така и не успяхме влезем. Не било акаунта, използван при регистрацията на устройството. Няма опция за забравена парола, няма опция за смяна на акаунта.
Тъй като все още е в гаранция, го занесохме в магазина, където ни казаха, че така ставало обикновено. Каквото и да означава това...
Днес получихме обаждане от сервиза, че тъй като проблемът бил софтуерен, не се поемало от гаранцията и ако искаме да го оправят, трябва да си заплатим определена сума. Сумата не е голяма, но някак си изобщо не съм съгласна, че не би трябвало да се поема от гаранцията. Независимо дали проблемът е софтуерен.
Четох, че Андроид имат такива защити срещу кражби, но това означава, че вече някой преди нас е регистрирал акаунта си на този таблет. Порочна практика на мобилния оператор или на някой от служителите? Нямаме спомени дали е имало лепенки на кутията. Теленор е мобилният оператор.
Случвало ли му се е на някого от вас такова нещо и как процедирахте?
Благодаря предварително!