Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 111 609
  • 751
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: X
Имам aliexpress  купони за нов потребител. При поръяка не ми ги отразява. Само за определени продукти ли важат? Как се процедира с тях?

# 556
  • София
  • Мнения: 30 209
Имам aliexpress  купони за нов потребител. При поръяка не ми ги отразява. Само за определени продукти ли важат? Как се процедира с тях?

от първия пост в темата.
Цитат
Кодове и купони Сайта рядко  предлага универсални кодове за отстъпки,но има някои отделни търговци,които на личната им страничка пише GET COUPON, като го натиснете и после си влезете в профила My Aliexpress-My coupons -Seller Coupon и се вижда получения код,но  те обикновено са за 2$ и могат да се използват при поръчки над 30 или 50$ ,всеки е различен,както и има давност около 3 дни.

# 557
  • Мнения: 2 396
Имам aliexpress  купони за нов потребител. При поръяка не ми ги отразява. Само за определени продукти ли важат? Как се процедира с тях?
За всички продукти са, но над определена сума. Мисля беше 4 долара при покупка от 20 или повече долара.

# 558
  • Мнения: X
Благодаря! Сега вече ми е ясно Simple Smile

# 559
  • Мнения: 60
Здравейте, от известно време имам проблем с плащането в Али, при опит за плащане първо ми излиза съобщение, че банката не оторизира плащането като после автоматично се подменя с това:
Скрит текст:
Payment failed

Reason: System error.
Suggestion: The system is busy. Please try again.
Ходих до банката и твърдят, че проблема не е от картата, пробвах с нов акаунт - същия проблем, пробвах с друга карта също не става.
На някой случвало ли му се е нещо подобно и как решихте проблема?

# 560
  • Мнения: 7 192
На мен само с карта Дайнърс ми отказва плащане, въпреки че е сред възможностите за плащане. С други карти съм нямала проблем.

# 561
  • Мнения: 1 178
Току-що направих 2 поръчки с Мастъркард - нямах никакъв проблем. Досега имам над 30 поръчки - също съм нямала проблем.

# 562
  • Варна
  • Мнения: 1 203
Здравейте, от известно време имам проблем с плащането в Али, при опит за плащане първо ми излиза съобщение, че банката не оторизира плащането като после автоматично се подменя с това:
Скрит текст:
Payment failed

Reason: System error.
Suggestion: The system is busy. Please try again.
Ходих до банката и твърдят, че проблема не е от картата, пробвах с нов акаунт - същия проблем, пробвах с друга карта също не става.
На някой случвало ли му се е нещо подобно и как решихте проблема?

Случвало ми се е да не приема плащането, когато има промоции /големи намаления/, тогава системата явно е претоварена и се показва този надпис. И това с карта Виза!

# 563
  • Мнения: 60
Случвало ми се е да не приема плащането, когато има промоции /големи намаления/, тогава системата явно е претоварена и се показва този надпис. И това с карта Виза!

Да, моята също е Виза, ползвала съм я за десетки поръчки преди това и от една седмица просто не я приема. Pensive

# 564
  • Мнения: 2 396
Случвало ми се е да не приема плащането, когато има промоции /големи намаления/, тогава системата явно е претоварена и се показва този надпис. И това с карта Виза!
Да, моята също е Виза, ползвала съм я за десетки поръчки преди това и от една седмица просто не я приема. Pensive
Не прочетох в предишите постове дали сте пробвали на алтернативно устройство (при до сегашно плащане от компютър пробвате с мобилното приложение и обратно) и дали имате някакви кешбек сайтове активи при плащането. Предполагам, че имате пейпал там сигурно върви.
Не вярвам но е възможно от али да са предприели следващ тарикатлък - вместо да се разпрявят с клиентите дето не им харесват просто да ги блокират симулирайки дефект в системата. Преди това ги цакаха като им блокираха плащанията и им искаха документи за да разрешат ползването на акаунта, но каквото и да им пращаш не го разблокираха. Според мен е много малко вероятно ...

# 565
  • Варна
  • Мнения: 81
Да нямате ограничение за плащане със картата да ден.

# 566
  • Мнения: 60
Не прочетох в предишите постове дали сте пробвали на алтернативно устройство (при до сегашно плащане от компютър пробвате с мобилното приложение и обратно) и дали имате някакви кешбек сайтове активи при плащането. Предполагам, че имате пейпал там сигурно върви.
Не вярвам но е възможно от али да са предприели следващ тарикатлък - вместо да се разпрявят с клиентите дето не им харесват просто да ги блокират симулирайки дефект в системата. Преди това ги цакаха като им блокираха плащанията и им искаха документи за да разрешат ползването на акаунта, но каквото и да им пращаш не го разблокираха. Според мен е много малко вероятно ...
Пробвах и от компютър и телефон, да. Ако се свържа със съпорта им дали ще има някакъв ефект? Никога досега не ми се е налагало и не знам доколко могат да ми помогнат...
Да нямате ограничение за плащане със картата да ден.
Картата ползвам само за Али, не мисля, че това може да е проблемът.

# 567
  • Бургас
  • Мнения: 1 719
Да нямате ограничение за плащане със картата да ден.
Картата ползвам само за Али, не мисля, че това може да е проблемът.

аз имам право на 4 превода за ден (24часа)

# 568
  • Бургас
  • Мнения: 1 719
провери за вируси доколкото си спомням имаше някаква с грешки и излезе вируса виновен
https://www.malwarebytes.com/

# 569
  • Мнения: 2 396
провери за вируси доколкото си спомням имаше някаква с грешки и излезе вируса виновен
https://www.malwarebytes.com/
Става. Един и същи вирус в телефона и компютъра. Добра и дея Simple Smile.

Общи условия

Активация на акаунт