Първо минах през кварталният клон на пощите, за да питам написаното в сайта им - Митница София за коя точно митница става въпрос. Обясниха ми и аз се засилих към указаното място.
За да взема един колет минах през 5 гишета и това е защото пакета е малък, ако не беше - щях да мина и през шесто гише.
На първото гише ми дадоха бележка, на второто гише ми дадоха още една бележка, на третото ми биха печат на 2-рата бележка като ме разпитваха колко съм платила за колета, на четвъртото гише плати, на петото се подписах и си взех колетчето.
Не мога да разбера кому е нужно обикаляне на 5 места, за да си вземеш един колет. За всичките тези 5 гишета се изразходва ресурс за поддръжка и заплати. Вместо всичките тези хора да ги съберат на едно място, за да регистрират получателя и да му дават пратката, получателите обикалят като замаяни за печати и бележки.
И кога най-накрая ще оптимизират администрацията и подобните му места?