Тормоз в училище – от страната на агресивното поведение

  • 23 144
  • 159
  •   1
Отговори
# 30
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
За мен, един от основните проблеми е, че майката категорично отказва да приеме, че синът ѝ ( с дъщерите проблемите са други), има проблеми и обвинява за тях учителите и всички останали...

Системата наистина изглежда, че има ужасяващи дефекти, но помислете си, че все пак 90 процента от децата се справят някак и без да се бият и да правят проблеми... въпреки че всички са да кажем настроени срещу тях...

# 31
  • София
  • Мнения: 62 595
Психологът  от професионална  етика няма право да посъветва един родител неща, които иначе като родител би казал на приятелка.
Да го кажем така - ако трябва кръстосай шпага с учителката да излезе от порочния кръг вечно да се оплаква от детето, иначе ще започнеш ти да се оплакваш от нея. детето  вече е нарочено и това е много удобно и за учителката, и за децата, и за родителите им - имаме си едно жертвено агне и ние изглеждаме по-добри. До края на годината останаха няколко месеца - ако не се оправят нещата, премествай детето. Колкото и да е елитно училището, не си заслужава да стоите там.

# 32
  • Мнения: 2 024
За мен, един от основните проблеми е, че майката категорично отказва да приеме, че синът ѝ ( с дъщерите проблемите са други), има проблеми и обвинява за тях учителите и всички останали...

Системата наистина изглежда, че има ужасяващи дефекти, но помислете си, че все пак 90 процента от децата се справят някак и без да се бият и да правят проблеми... въпреки че всички са да кажем настроени срещу тях...

О, да! Определено! Даже мога да подчертая от къде призлиза тая категоричност:

Здравейте! Синът ми (първи клас) е от агресивните деца- бие се, обижда, псува, тормози другите... Всеки ден ми се оплакват госпожите, родители ме зсплашват, имаме редовни срещи с психолога, а сега ме викат и при директорката... Допълнително го водя на психолог, непрекъснато разговаряме, карам се, наказвам, а ефектът понякога е точно обратен! Родителите са се настроили срещу него и се тревожа да не ни изключат...
...

# 33
  • Мнения: X
Няма проблемни деца - има проблемни ( в уменията си) учители!
А, не. Че има много проблемни в уменията си учители, спор няма. Но да се твърди, че няма проблемни деца, е прекалено. Има проблемни деца. И нещо повече, голяма част от проблемните деца имат и проблемни родители, които не само нищо не правят, за да подобрят поведението на децата си, но дори не признават наличието на възможността точно тяхното мамино златно да създава проблеми.

# 34
  • Мнения: 2 024
Няма проблемни деца - има проблемни ( в уменията си) учители!
А, не. Че има много проблемни в уменията си учители, спор няма. Но да се твърди, че няма проблемни деца, е прекалено. Има проблемни деца. И нещо повече, голяма част от проблемните деца имат и проблемни родители, които не само нищо не правят, за да подобрят поведението на децата си, но дори не признават наличието на възможността точно тяхното мамино златно да създава проблеми.

Под "проблемни деца" в първото си изречение визирам "проблемни за справяне от страна на учителите". Не е добре, когато учителите не получават подкрепа и съдействие от родителите, но никой не си избира родителите, нито пък ( е редно) един учител да си избира децата... Един истински професионалист не сочи с пръст родителите, дори и когато те затрудняват успеха в работата му.

# 35
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Не става въпрос за конкретната потребителка, а по принцип...

Когато родителят, с цел да защити детето, застава на негова страна, тогава вместо да помогне, още повече срива авторитета на учителя в очите на детето си и тогава детето вместо да се поправи, решава че е право, а че всички останали са лоши ....

# 36
  • Мнения: 7 006
Taйна,и моя син расте така,баща ми почина когато той бе първи клас,при все,че последните три години от живо ота си той лежа неподвижен,общуваха с малкия и когато си отиде,детето тъгуваше дълго..Това бе единствения модел на мъжко поведение което бе имал,и до днес сме сами..Дори нямаме вуйчо/чичо в Белгия или баба,която да дава и тя малко обич..Не,майка ми си отиде малко преди баща ми да падне на легло..И тва малкото бе 4 годишно,аз без работа останах,..и той израстна "проблемно дете",с времето се поуспокоиха нещата,но още е трудно и още се боря да поправям нещата..Горе главата,тва ми е мисълта,вашето момченце,поне получава обич и грижи от повече от един човек..И това не е никак малко.. Hug

# 37
  • Мнения: 7 006
Не става въпрос за конкретната потребителка, а по принцип...

Когато родителят, с цел да защити детето, застава на негова страна, тогава вместо да помогне, още повече срива авторитета на учителя в очите на детето си и тогава детето вместо да се поправи, решава че е право, а че всички останали са лоши ....

Ми да щото масата учители застават или се разграничават от децата,а не от действията им и това е същинския проблем

Не да се порицава самото дете,а действието което е свършило,но тази тънка граница,мнозина не я улавят..
На детето класния 100 пъти ми повтаряше,как ако с някое дете се случи нещо,той щял да иде в затвора..На амнайстия път ми писна,и казах,че всяка професия  си има отговорности,и щом му е тежко да сменя попрището,но да спре да върти една и съща плоча,защото на мен хич не ми пука,ако той в своята некадърност влезне в затвора,но виж,какво се случва с децата и здравето им,това ми е важно.

# 38
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Но това играе лоша услуга- детето се чувства като жертва и започва да се държи още по- зле... Той, горкият, срещу всички останали....  Лоша стратегия. Вкрайна сметка в училище не оценяват по личностни качества, оценяват други неща... Способности за ипълнение ...

# 39
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 12 280
Няма проблемни деца - има проблемни ( в уменията си) учители!
А, не. Че има много проблемни в уменията си учители, спор няма. Но да се твърди, че няма проблемни деца, е прекалено. Има проблемни деца. И нещо повече, голяма част от проблемните деца имат и проблемни родители, които не само нищо не правят, за да подобрят поведението на децата си, но дори не признават наличието на възможността точно тяхното мамино златно да създава проблеми.

И аз така мисля.
Има проблемни деца и проблемни родители има. Ако проблема се отрича ,положението става по-лошо.


# 40
  • Мнения: 7 006
Но това играе лоша услуга- детето се чувства като жертва и започва да се държи още по- зле... Той, горкият, срещу всички останали....  Лоша стратегия. Вкрайна сметка в училище не оценяват по личностни качества, оценяват други неща... Способности за ипълнение ...

Е, именно,че училището оценява действия,а не характер.
.
Всяко дете прави глупави неща.Това значи ли,че детето е глупаво/личностно качество? Crazy

Когато родителите мълчат и не вземат отношение,децата стават жертви,да.


А когато един класен е некадърен,лепи етикети на детето ,а не действието което е извършило детето,и така нещата само се задълбочават.


И не ме разбирайте погрешно.Знам,че процесът е двустранен,но масово положението си е зле  на никой не му дреме за децата .Познавам и свестни учители,някои са ми приятели и често обсъждаме тези неща..Едната се шегуваше,че нали знаеш "Пращате ни ги различно умни,а нашата задача е да ви ги върнем еднакво тъпи".

Последна редакция: сб, 10 мар 2018, 21:25 от Какво?

# 41
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Не... но дори да е глупаво, то не е виновно за това... нито пък някой наказва, заради глупост...
Наказва се заради неизпълнение на задача. Нарушаване на правила, които преди това са ясно заявени. Удряне или блъскане на друго дете, независимо от причината...няма основателна причина да удряш някого, това трябва да им е ясно... разрушаване на училищна собственост или неуважително отношение към учител...


Ако детето ти знае какво отношение имаш към класния, не се учудвай, че се държи зле...
Ако детето ти вижда, че ти уважаваш правилата в училище, независимо какви са, те са за всички деца, не само за твоето, ще започне да ги спазва... дори в началото да не иска

# 42
  • Мнения: 7 006
Всяко наказание има значение как е наложено.

Масово се уронва достойнството на децата.

Това е проблемът.Не дали да има правила и наказания,а как да става налагането им.
Дано сега вече разбереш за какво говоря.

# 43
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Наказанието не би трябвало да унижава или да причинява болка, но със сигурност носи неприятна емоция и е с отрицателен знак... и детето трябва да разбере, че докато не спазва правилата, ще бъде наказвано....
Така е и в обществото. ...
...ако сега не се научи да спазва тези правила, излизайки в големия свят ще му е трудно да разбере спазването на закона....
престъпник идва от престъпващ правилата...

Учителите не ти пишат оценки за това колко си глупав или умен, нямат право да оценяват неща, за които нямаш заслуга... това са природни дадености.
Оценява се колко си стриктен и старателен, дисциплиниран, как общуваш с децата около теб.... дали си научил урока, написал домашното, дали тичаш в класната стая, дали пазиш тишина, и дали удряш децата при конфликт или се разбираш с думи ...

И от родителя много зависи и поведението на детето... ако не уважавате класната му, преместете го.

# 44
  • Мнения: 1 238
Вашият син е прекрасен и е различен от другите деца, защото е нестандартен и не се слива с масата. Такива хора успяват да се реализират в живота. Не се тревожете, всичко е наред Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт