Парфюмни размисли и страсти - 216

  • 146 340
  • 749
  •   1
Отговори
# 615
  • в голямото село
  • Мнения: 498
Каква е разликата между едт и едп на Кристал Ноар Версаче?
Писано е много за него, но след една проба преди повече от 10 години го подминавам, а днес го усетих на една позната, страхотно и седеше в жегата, изненада ме доста.
Напоследък доста често усещам Кристал Нора в жегите. За мен той е зимен парфюм и винаги съм го носила в студ и сняг. Но усещайки го сега отстрани кокоса в него е много отчетлив, но по един мек и приятен начин. Ще се престраша утре да го тествам и аз в слънчево и топло време. Имам ЕДТ и някакси не откривам големи разлики с ЕДП.

# 616
  • София
  • Мнения: 1 978
MacTukaTa - интересен изказ и отношение имаш към парфюмите. Hands Plus1
Ще си позволя на ти, че на Вие ми идва в повече.
Явно си укротител на диви коне и колкото повече ти казват - "ооо недей този", толкова повече ти изпитваш влечение да опитомиш зверчето. Smiling Imp Но дали си струва?
Не познавам въпросия Амуаж, но щом дамите тук казват, че е ужасен - значи е такъв и поне аз не бих си правил труда да го изследвам. Може би вече съм твърде стар за да търся приключения, но чувствам, че ме влечат по-нормални и носими неща, които са приятни И за околните, били те и по-банални композиции Smile

BBeLLa - благодаря ти за хубавите думи по-рано Sparkling Heart Колкото мога, когато мога - винаги съм на линия с прилични идеи Kiss

Deziderata - убеден съм че Брайт Нероли и Ноубъл Фиг на Ферари няма да те разочароват, дори и да останат за любимите ти мъже - много добри парфюми на символични цени - наскоро си взех 100мл от Ноубъл Фиг - фантазия ми е Smiley Колекцията ми от Ферари Есенс е голяма вече, но преди седмици ми взе акъла - Силвър Есенс - очаквах да е хубав, но той се оказа твърде хубав Flushed Представете си нещо като братовчед на Ледър Есенс, който е ходил на командировка в Оман да види как е хавата в Амуаж Laughing Страхотия в хубавия смисъл - хем прилича на Ледър Есенс, хем е дървесен и опушен, но по един западен и по-лесен начин - за мен е приказка! Очаквах съвсем друго, защото пишеха - имало там едно кокосче в него, ала бала - пълни глупости! Парфюма си е мощен ориенталец, топъл, опушен, секси и смилаем обаче за Западния вкус. Голяма находка!

kovatcheva - благодарско много за препоръката за Artisan Pure John Varvatos - в чуждите форуми и ревюта вече текат реки от благи думи и потвърждават твоите похвали!
Питаш за  Ferrari Radiant Bergamot - ами имам го и ето моите думи за него.
Първо снимка:
Скрит текст:

Ммм да, наистина е толкова приятен парфюм, както и изглежда Simple Smile
Много свежо и натурално започва - ароматно, свежо, чисто, леко тръпчиво, почти горчиво...ммм!!! Божествено отваряне! Убеден съм на 100%, че няма жена, която да не иска да усети своя любим с този аромат в хубав слънчев ден, рано сутрин... Моята кожа реагира специфично на парфюми, в които има изявен бергамот и тук не прави изключение - излиза нещо като чисто нов велур. Много енергезиращо начало, позитивно, свежо, лъчисто, нищо синтетично, спиртно. В последствие парфюма приема по-сериозно и зряло излъчване, и като че ли е по-близо до идеята за мъжки парфюм, но пък кой знае - може да е идеален за дами, които са изморени от по-сочните плодови сладки парфюми. В развитието си Radiant Bergamot не е онзи светъл и лек дизайнерски тип парфюм, който бихте очаквали от Ферари - той е доста повече. Не бих казал, че е мега комплексен с много завои, но има интересни х-ки, които определено му дават характер. В развитието си става по-мъхов, землист и зелен. Също така е доста добре миксиран - нищо не стърчи, хармоничен, много стилен и елегантен с нотки на здравец, на цитруси, на мъхове и леко сапунесто усещане. Универсален - за всеки повод по всяко време. Radiant Bergamot  за мен е откритие и с него Ферари отново вдига доста летвата, подобно на Брайт Нероли, Ноубъл Фиг, Ледър есенс, Есенс Ууд/който също закупих и намирам за уау!!!!/.
Общото взето, Radiant Bergamot  има нещо от стила на Мюглер Колон, но е доста  по-мек, по-богат и сложен, мъхест, зелен и ароматен. Като представяне е по средата в посока на много добре. Намирам го за парфюм с по-класически италиански характер и почерк.

Последна редакция: вт, 01 май 2018, 03:00 от Deetron

# 617
  • София
  • Мнения: 554
Благодаря за съветите, момичета!

# 618
  • Седмото небе
  • Мнения: 2 790
 Не мога да повярвам! Mugler-Alien Man e истина!!! И даже вече е представен в Мюнхен Shocked Все си мислех,че това е някаква нелепа шега. Когато Deetron го показа, просто ми звучеше невероятно да е реалност. Не ми звучи някак сериозно "Елиън за мъже" hahaha Joy
 И вече ми се подпали любопитството да го тествам. Моля, който го пробва първи от четящите тук,нека сподели своевременно PraynigPeace bouquet

# 619
  • Germany
  • Мнения: 1 581
Момичета и момчета, имам нужда от помощ дано се включите повече с идеи☺.
Търся мъжки парфюм, който да прилича на Creed Aventus. Мъжките парфюми не ги познавам затова питам тук☺.
https://www.fragrantica.com/perfume/Zara/Vibrant-Leather-41963.html /Разбрах, че има и ново издание 2018 ЕДП, което се предлага в момента в Zara, но не съм го тествала още, предполагам, че ще бъде пак подобен/
https://www.fragrantica.com/perfume/Zara/Zara-Night-Pour-Homme-IV-47919.html
https://www.fragrantica.com/perfume/Al-Haramain-Perfumes/L-Aventure-40405.html
https://www.fragrantica.com/perfume/Rasasi/Rumz-Al-Rasasi-9325-P … ur-Lui-45687.html

Много ми се носи сочен лимон със захар, но без цветя, без муск, без синтетика, и без да киселее.
Засега Shalimar Souffle върши работа, но е цветен, Gold Sugar е синтетичен.
Много ми харесва този душ гел:
Скрит текст:
Сещате ли се за нещо подобно?
Deziderata - любимият ми лимон е в Cruise Collection - Escale a Portofino Christian Dior Натурални, току що разрязани лимони, много хвойна, светла дървесина и планински летен ден. Универсален лек срещу мигрена също. Не оставам никога без него.
Друг лимон, който е доста интересен за мен и го харесвам от първия тест още и не знам, защо още не си го купувам е в Costarela Carner Barcelona Хладен, натурален, несладък, съчетан със студен пясък, хладно море и ветровит октомрийски ден край морето. Действа много разхлаждащо. Усещането е за мокро тяло, плувало в морето и зъзнещо на октомрийския плажен вятър.
Друг несладък, доста хладен и деликатен лимон откривам в Monsieur Balmain Pierre Balmain Много приятно съчетание между пресен сок от свеж жълт лимон, разреден с малко вода, хладен ветивер и светла, суха дървесина. Отива ми в малко мъжка посока, но е красив цитрус, и лично аз бих го носила с удоволствие. Acqua Viva Profumum Roma за мен е силно надценен, и има в него нещо много натегнато, маслено и концентрирано, което никак не ми харесва. Да не говорим, че цената му за цитрус е доста неоправдана. Освен това внимавай с него, защото е във висока парфюмна концентрация, и аз лично получавам кожна реакция от него. За мен лично можеш спокойно да го замениш с https://www.fragrantica.com/perfume/Jeanne-en-Provence/Verveine-Cedrat-31198.html, който в момента е на промоция в TKMaxx, ако има при теб, струва 7 евро.

Интересувам се от сравнително новият аромат на Amouage — “Figment Man”. От прочетеното и рекламата му, разбрах, че това би могло да се окаже интригуващ и внушителен за мен парфюм — една съзерцателна, самотна разходка по земята, носеща ухания на почва, пръст, скали, трева, море и много илюзии.

Който/която от Вас вече е успяла да се срещне с “Figment Man”, моля да сподели впечатленията си…

MacTukaTa, още едно голямо НЕ от мен. Доколкото си спомням, ти обичаше предимно животински аромати, които явно се развиват добре върху теб, и предполагам, че това те е привлякло към Figment Man. Не се лъжи обаче. Тук животински ноти няма, или поне не са тези, които ти търсиш. Гледам, че по пирамида са посочени землисти ноти, за мен този аромат основно е пачулест, мрачен, и много неприятен, а аз много рядко използвам такъв израз за парфюм. Все намирам по нещо хубаво. Няма да съм толкова деликатна като Йоан Владимир, и няма да го сравнявам с фикус. За мен е като сюжет от скандинавски криминален роман, където току що са изкопали трупа в най-тъмната част на гората, и не се знае какво още ще откриеш покрай него. Мирише на прясна разровена замръзнала пръст, гнили листа, гнили корени, студени дървесни кори, зелени борови шишарки. Даже и животното, за което твърдят, че е там е избягало. Мрачен, лекарствен, силно подтискащ и неприятен. Мисля, че това не е вече изкуство, а изопачаване на изкуството, за да се направим на единствени и неповторими. Задължителна проба. Има го в ausliebezumduft и в essenca-nobile като пробички. Няма да задържиш много жени около теб с този парфюм, каквито и чудеса да прави кожата ти Hug


kovatcheva - благодарско много за препоръката за Artisan Pure John Varvatos - в чуждите форуми и ревюта вече текат реки от благи думи и потвърждават твоите похвали!
Питаш за  Ferrari Radiant Bergamot - ами имам го и ето моите думи за него.
Скрит текст:
Първо снимка:
Скрит текст:

Ммм да, наистина е толкова приятен парфюм, както и изглежда Simple Smile
Много свежо и натурално започва - ароматно, свежо, чисто, леко тръпчиво, почти горчиво...ммм!!! Божествено отваряне! Убеден съм на 100%, че няма жена, която да не иска да усети своя любим с този аромат в хубав слънчев ден, рано сутрин... Моята кожа реагира специфично на парфюми, в които има изявен бергамот и тук не прави изключение - излиза нещо като чисто нов велур. Много енергезиращо начало, позитивно, свежо, лъчисто, нищо синтетично, спиртно. В последствие парфюма приема по-сериозно и зряло излъчване, и като че ли е по-близо до идеята за мъжки парфюм, но пък кой знае - може да е идеален за дами, които са изморени от по-сочните плодови сладки парфюми. В развитието си Radiant Bergamot не е онзи светъл и лек дизайнерски тип парфюм, който бихте очаквали от Ферари - той е доста повече. Не бих казал, че е мега комплексен с много завои, но има интересни х-ки, които определено му дават характер. В развитието си става по-мъхов, землист и зелен. Също така е доста добре миксиран - нищо не стърчи, хармоничен, много стилен и елегантен с нотки на здравец, на цитруси, на мъхове и леко сапунесто усещане. Универсален - за всеки повод по всяко време. Radiant Bergamot  за мен е откритие и с него Ферари отново вдига доста летвата, подобно на Брайт Нероли, Ноубъл Фиг, Ледър есенс, Есенс Ууд/който също закупих и намирам за уау!!!!/.
Общото взето, Radiant Bergamot  има нещо от стила на Мюглер Колон, но е доста  по-мек, по-богат и сложен, мъхест, зелен и ароматен. Като представяне е по средата в посока на много добре. Намирам го за парфюм с по-класически италиански характер и почерк.
Deetron, Hug
Чудесна препоръка, искам го вече този бергамот Heart Eyes Много горещо ти препоръчвам точно на теб Artisan Pure John Varvatos, смятам, че ще го оцениш. За мен е прекрасен цитрус, от най-добрите изпълнения, идеално съчетание между цитруси, зеленина и нероли, зарежда с чудно лятно настроение. Модерен, усмихнат, лъчезарен. Аз лично се оглеждам за добри оферти, при всички положения той ще бъде едно от нещата, които ще нося в летните жеги.

Отдавна не бях припадала по парфюм на моя любим Пиер Гийом, но откакто помирисах Superlady, парфюмното ми спокойствие отиде в небитието.
Без да разсъждавам над името му, мога да кажа, че това е жестоко, много женствено, много секси флорал гурме, от най-добрите. Ако харесвате Фламенко на Рамон Монегал, и този ще ви хареса много. За мен е по-добрата негова версия. Започва с най-разкошното и вкусно малиново сладко, което можете да си представите някога. И рози. Червени. Млади. Разцъфтели. И скъпи. Между тях се прокрадват карамелизирани ябълки и хладни виолетки. Да, гурме е, да, сладък е, но някой се е сетил и е добавил щипка сол в малиновото сладко, от което парфюмът е получил баланс, и е станал просто невероятно привлекателен. Гийом може да прави дървесно-балсамови парфюми, и тук също е използвал тази си способност. Съчетанието на опушени, топли дървесни тонове, зелени балсамови ноти, с карамел, млада роза, малиново сладко и мускус му се е получило невероятно добре. Толкова е секси, вечерен, вкусен, че не можех да си отлепя ръката от носа си. Хем сама отбелязвам, колко много си прилича с Фламенко, който имам, хем не мога да спра да мисля за него. Тук малината не е свежа и сочна, а е малиново сладко, и точно това го прави дяволски привлекателен и много вкусен. Не блести с огромна прожекция, но и не остава незабелязан. Харесва ми, как уляга в типичната гийомовска дървесност, опушената и леко циганска фриволност и деликатни ванилови оттенъци. Не знам дали е подходящ за Superlady, но чудесно ще приляга на жената котка Stuck Out Tongue Winking Eye, изтегната доволно пред камината, в очакване да я погалят по гърба, за да замърка доволно. Този парфюм няма възраст, подходящ е за всеки, който харесва тъмни, вкусни и много гурме ориенталци. Определено не е труден ниш, по-скоро се приближава доста до дизайнерските аромати, абсолютно носим е, създаващ настроение, и поне една 50-чка мисля да приютя, защото този парфюм просто ме усмихва и прави щастлива.

# 620
  • Мнения: 10
Цитат
MacTukaTa, още едно голямо НЕ от мен. Доколкото си спомням, ти обичаше предимно животински аромати, които явно се развиват добре върху теб, и предполагам, че това те е привлякло към Figment Man. Не се лъжи обаче. Тук животински ноти няма, или поне не са тези, които ти търсиш. Гледам, че по пирамида са посочени землисти ноти, за мен този аромат основно е пачулест, мрачен, и много неприятен, а аз много рядко използвам такъв израз за парфюм. Все намирам по нещо хубаво. Няма да съм толкова деликатна като Йоан Владимир, и няма да го сравнявам с фикус. За мен е като сюжет от скандинавски криминален роман, където току що са изкопали трупа в най-тъмната част на гората, и не се знае какво още ще откриеш покрай него. Мирише на прясна разровена замръзнала пръст, гнили листа, гнили корени, студени дървесни кори, зелени борови шишарки. Даже и животното, за което твърдят, че е там е избягало. Мрачен, лекарствен, силно подтискащ и неприятен. Мисля, че това не е вече изкуство, а изопачаване на изкуството, за да се направим на единствени и неповторими. Задължителна проба. Има го в ausliebezumduft и в essenca-nobile като пробички. Няма да задържиш много жени около теб с този парфюм, каквито и чудеса да прави кожата ти Hug

Благодаря, kovatcheva и за Вашето мнение!

Без да съм “опитал“ мостра от “Figment”, няма как да знам дали този аромат ще ми допадне. Това е ясно. Правилно, Вие, отзовалите се на запитването ми, сте ориентирани за вкусовете ми. Вашите аргументи относно липсата на животински нотки изглежда на място и принципно ми загатва какво може да е уханието, което да ме накара да се изсмея и пренебрегна този аромат. Ако е нещо “медицинско и семпло кисело” от сорта на “Intuition for Men” на Estée Lauder, ще сте прави — всички.

Все по-интересно става, а когато се намесят и географски различия, относно вкусовете, това може само да стимулира любопитство… Бутан, североизточно от Индия, колко ли интересна природа има? Холограма насред Азия — в рекламата и в пробудата на особените нюанси на представата за ухание Амоаж винаги са успявали. А и в своята основна идейна концепция.

Ароматите и парфюмите, сами по себе си, нямат нищо общо с човешките представи за красота и хармония. Сигурен съм, че с “Figment” (Холограма) e търсен съществен пробив по отношение на визията ни за Ухание, който да ни накара не да се обградим с хора и позитивен опит, а да се изолираме, макар и сред кавалкада от безпорядък, като просто бъдем потопени в праматерията — зародиша на твърди форми, тепърва уплътняващи се и транзитиращи в свободния хаос, търсейки място и предназначение.

Винаги парфюмите са ме стимулирали не по отношение обикване на уханието, а заради възможността да прозра творческата концепция и скритото послание; тогава, когато зад него стои ирационализъм, философска дълбочина и разделение, съпроводено с нарушаване и разбиване на масови представи. Това е, което кара човек да избира своите идеали, идоли, цели и модели (за развитие) — заветите на творението, съзидателните “отживелици”, които да претвори наново.

Послепис: Жени и хора, ни едни, не съм задържал в живота си, ала и не това е моя цел — животът е нескончаемо освобождаване от зависимости, който идва, за да ни обвърже със страха, а си отива, за да ни освободи от него. Забележката е приета с разбиране и осъзнатост.

# 621
  • Враца
  • Мнения: 2 705
Вие, ще ли казвате, каква е разликата м/у Уоманити ЕДТ и ЕДП?  Crossing Arms

# 622
  • Седмото небе
  • Мнения: 2 790
Вие, ще ли казвате, каква е разликата м/у Уоманити ЕДТ и ЕДП?  Crossing Arms
Тоалетната вода(ако имате предвид Eau pour elles Peace) за мен беше доста по-плодова като усещане, определено по-лек и лежерен аромат,на който бяха отнели 2/3 от солта и я бяха заменили с вкусно ягодово сладко. Трайността му също беше чудесна, като основно съм го носила на морето, където живеех тогава.
 Дано поне малко съм успяла да съм Ви полезна bouquet

# 623
  • Враца
  • Мнения: 2 705
Благодаря, *Амарилис*Hug

Става ли за големите жеги,
или е повече за по-хладно време?

# 624
  • The Evergreen State
  • Мнения: 1 158
Момичета ровейки из нета попаднах на един забравен парфюм който много харесвах на времето, Sira des Indes Jean Patou. От чисто любопитство някой срещал ли го е в магазин някъде, нямам идея дали го продават все още.
Аз напоследък пръскам само Mon Guerlain Florale, пристрастих се към него.

# 625
  • Стара Загора
  • Мнения: 171
Athena, можете ли да опишете флоралния Герлен и евентуално ако познавате първообраза да им направите съпоставка? Благодаря! Simple Smile

# 626
  • The Evergreen State
  • Мнения: 1 158
Флоралния прилича много на оригиналния, имат лавандула и са меки и с ванилова база и двата. Аз пропуснах еуфорията около оригиналния, чаках го много дълго и той се появи на тукашния пазар много късно и пак беше много апокрифен, само онлайн го имаше и когато чак най-накрая се появи по рафтовете на Мейсис .. моя интерес се беше преместил вече. Флоралния се появи по-навреме и успях да го тествам и изобщо всичко беше по-нормално за мен около излизането му и ми хареса макар че пак не е зареден навсякъде, Герлен парфюмите не са много разпространени. Ако имах единия не бих взела другия обаче, близки са. Оригинала е идея по-дълбок и мек, флоралната вариация е малко по-плътна. Ако имаш възможност да тестваш ще е най-добре.

# 627
  • Бургас
  • Мнения: 9 404
При мен Мон и Флорал са два различни парфюма,които нямат нищичко общо.Флоралният не го харесвам никак,не се разкрива добре на моята кожа и препоръчвам проба,дори няколко преди покупка.

# 628
  • Мнения: 31 321
При мен доста си приличат, като безспорен фаворит ми е Мон Герлен. Флорал ми е по-лек и ефирен, а в базата са напълно еднакви. В топлото обаче Флорал се носи по-лесно.

# 629
  • Стара Загора
  • Мнения: 171
Благодаря на всички за мненията! Много харесвам Мон, но колкото по- топло става, толкова по- трудно ми е да го нося. Ще го оставя за по-хладно време Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт