Booking.com /Тема 2/

  • 55 220
  • 764
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 147
Здравейте, за пръв път резервирам в букинг. Резервацията ми е за Истанбул, направих я преди няколко седмици. Сега като влизам в букинг, за да видя нови мнения за хотела пък и да си проверявам резервацията (защото нямам доверие на сайтовете) ми излиза, че букинг вече не работи с този хотел. Въпроса ми е сега какво да правя. Резервацията ми още ли си важи? Как се процедира в този случай? Благодаря предварително Simple Smile

# 466
  • Мнения: 874
Здравейте,
има ли някой от вас, който е бил получил (и се е възползвал от него) повече от един линк за отстъпка (под формата на 10%, 10,15,25 евро/долара и т.н.)? Питам, понеже зачетох, че един профил може да се възползва само от един такъв линк, а мисля, че съм чел, че има хора, които са ползвали повече от един и се обърках вече!
Предварително благодаря за отговорите ви! =)
Приятна вечер!

Аз съм ползвала повече от един линк с един профил, но бяха за различни типове отстъпки - един беше за връщане на 10%, а друг беше за връщане на 25 долара. Когато обаче се опитах да използвам линк за връщане на 15 долара, не ми даде, тъй като вече съм ползвала от този тип отстъпка (върнаха ми 25).
Скоро ли сте ги ползвали? На моите предстоящи награди (получени чрез такива линкове) пише, че са анулирани. Писах им в сайта и те ми се обадиха да ми кажат, че един профил може да се възползва само от един линк и да разпраща такъв линк на до десет приятели...

# 467
  • Мнения: 4 808
Аз ползвах през март и през април, за два различни вида отстъпки бяха.

# 468
  • Мнения: 11 091
Здравейте, за пръв път резервирам в букинг. Резервацията ми е за Истанбул, направих я преди няколко седмици. Сега като влизам в букинг, за да видя нови мнения за хотела пък и да си проверявам резервацията (защото нямам доверие на сайтовете) ми излиза, че букинг вече не работи с този хотел. Въпроса ми е сега какво да правя. Резервацията ми още ли си важи? Как се процедира в този случай? Благодаря предварително Simple Smile
Според мен - пиши им веднага, а още по-добре звъни по телефона. Казусът е кофти. Добре е да разискваме такива случаи, а не само да просим и раздаваме кодове за намаление (което по принцип е забранено от правилата на форума).

# 469
  • София
  • Мнения: 18 702
Не съм прочела някой да " проси" кодове.Потребителите молят учтиво.Тези кодове са за това все пак и ако тук не поискат след като нямат от познат не виждам къде.
Единствено да се пращат на лс,а не да се постват тук.

# 470
  • Мнения: 11 091
Да, може би на лс е по-добрият вариант. Няколко пъти са правили забележки админи. Все пак темата е за взаимопомощ, не за финансово облагодетелстване.

# 471
  • Мнения: X
Здравейте, за пръв път резервирам в букинг. Резервацията ми е за Истанбул, направих я преди няколко седмици. Сега като влизам в букинг, за да видя нови мнения за хотела пък и да си проверявам резервацията (защото нямам доверие на сайтовете) ми излиза, че букинг вече не работи с този хотел. Въпроса ми е сега какво да правя. Резервацията ми още ли си важи? Как се процедира в този случай? Благодаря предварително Simple Smile

Да не стане като моя случай?!. Ако не си ми чела сагата, върни 2- 3 страници темата назад. Там съм писала за подобно нещо..

# 472
  • Мнения: 874
Здравейте, за пръв път резервирам в букинг. Резервацията ми е за Истанбул, направих я преди няколко седмици. Сега като влизам в букинг, за да видя нови мнения за хотела пък и да си проверявам резервацията (защото нямам доверие на сайтовете) ми излиза, че букинг вече не работи с този хотел. Въпроса ми е сега какво да правя. Резервацията ми още ли си важи? Как се процедира в този случай? Благодаря предварително Simple Smile

Да не стане като моя случай?!. Ако не си ми чела сагата, върни 2- 3 страници темата назад. Там съм писала за подобно нещо..
Имам направени 3 бъдещи резервации. На две от тях пише, че наградата е анулирана, а отдолу обяснението е, че е анулирана, защото и резервацията е анулирана, което не е вярно - резервациите си стоят потвърдени в профила ми. Преди два месеца ползвах 10% отстъпка и наградата ми вече е изплатена. По телефона твърдят, че щом веднъж съм ползвал отстъпка - нямам право на втори път, освен да изпращам моя линк на приятели. Аз обаче такъв линк нямам...писах им, те пък ми искат снимка на екрана, защото твърдят, че аз имам такъв линк, който да разпращам, пратих им снимките, но отговор все още нямам...

# 473
  • Мнения: 11 091
Evana,
с теб какво стана? Нищо ли не свършиха?

# 474
  • Мнения: X
Нищо за сега. Оставихме разправийте за след почивката. Още нямаме парите от резервацията обратно в сметката.

# 475
  • София
  • Мнения: 326
Здравейте,
има ли някой от вас, който е бил получил (и се е възползвал от него) повече от един линк за отстъпка (под формата на 10%, 10,15,25 евро/долара и т.н.)? Питам, понеже зачетох, че един профил може да се възползва само от един такъв линк, а мисля, че съм чел, че има хора, които са ползвали повече от един и се обърках вече!
Предварително благодаря за отговорите ви! =)
Приятна вечер!

Аз съм ползвала повече от един линк с един профил, но бяха за различни типове отстъпки - един беше за връщане на 10%, а друг беше за връщане на 25 долара. Когато обаче се опитах да използвам линк за връщане на 15 долара, не ми даде, тъй като вече съм ползвала от този тип отстъпка (върнаха ми 25).
Скоро ли сте ги ползвали? На моите предстоящи награди (получени чрез такива линкове) пише, че са анулирани. Писах им в сайта и те ми се обадиха да ми кажат, че един профил може да се възползва само от един линк и да разпраща такъв линк на до десет приятели...

Ползвах ги пролетта. Но те след това смениха условията - направиха ги за минимална сума от 100 долара на резервация, може и вече съвсем да са ограничили ползването на различни типове награди.

# 476
  • Мнения: 147
Здравейте, за пръв път резервирам в букинг. Резервацията ми е за Истанбул, направих я преди няколко седмици. Сега като влизам в букинг, за да видя нови мнения за хотела пък и да си проверявам резервацията (защото нямам доверие на сайтовете) ми излиза, че букинг вече не работи с този хотел. Въпроса ми е сега какво да правя. Резервацията ми още ли си важи? Как се процедира в този случай? Благодаря предварително Simple Smile
Според мен - пиши им веднага, а още по-добре звъни по телефона. Казусът е кофти.

Благодаря. Днес звъннахме до хотела. Всичко е наред - резервацията е валидна и е на таза цена, която беше посочена.

# 477
  • Мнения: 2 124
Моля за код за 15 евро на лични Благодаря.

# 478
  • Мнения: 2 124
Имам нужда от малко съдействие за тези кодове -
влизам през линка и когато е активен ми дава при какви условия е валиден (много са вдигнали минималната стойност на резервацията!) После пише виж как работи, но като кликна нищо не се случва.
Продължавам си резервацията по каналния ред и стигам до финализирането -  добавяне на награда и трябва да въведа съответния код - въвеждам и нищо не се случва. няма приет е или премини към следваща стъпка, да не би да пропускам нещо?

# 479
  • София
  • Мнения: 326
Не правиш нищо повече - отваряш линка и след това си действаш като в стандартния Букинг: търсиш си хотел и си правиш резервацията. Ако не може да се запази конкретният хотел с намалението, то си казва. Ако не - накрая на резервацията ще  видиш текст, че си запазила с препоръка.

Общи условия

Активация на акаунт