Мнението ви за различните автомобили

  • 68 345
  • 578
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 15 654
И аз препоръчвам Тойотата.

# 526
  • Мнения: 454
Вземи Тойотата, че не е с напомпан двигател. По-голямата кубатура има и по-голям въртящ момент, който е важен.
"Конските сили продават колата, но въртящия момент печели състезания!"

 Koлко да е по голям, като на въпросната Toyota 2.5 е по-малък от на 1,5HDi на Peugeot.

# 527
  • Мнения: 3 695
Вземи Тойотата, че не е с напомпан двигател. По-голямата кубатура има и по-голям въртящ момент, който е важен.
"Конските сили продават колата, но въртящия момент печели състезания!"

 Koлко да е по голям, като на въпросната Toyota 2.5 е по-малък от на 1,5HDi на Peugeot.


Ти се шегуваш, нали? Мотор 2,5 литра няма как да е по-малък от мотор 1,5 литра. Наистина. Може да е с малко по-малка мощност (конски сили), но е с по-голям обем и маса, което реално го прави много по-надежден, по-добър и с по-голям въртящ момент. Моля, пишете като мислите или мислете като пишете.

# 528
  • Мнения: 454
Изобщо не се шегувам. 1,5Hdi - 130hp,  300Nm/1750rpm vs
  Мотора на Rav-4 хибрида  е 2AR-FXE работещ по цикъл на Аткинсън. Та тези мотори не се славят с висок въртящ момент а с висока ефективност. Този мотор е s 207Nm въртящ момент при 2,5L обем.
 До тук сравнявам дизелов с бензинов двигател. А какво ще кажеш за
 Пежо бензин 1,2 PureTech 230 Нм @ 1750 об/мин? 1,2 срещу 2,5 литра.
 Знам, знам, едните са турбо мотори.

Последна редакция: сб, 24 фев 2024, 11:55 от ESPACE

# 529
  • Мнения: 226
Ако колите са са по-нови и на малко км, дали има значение че е турбо?

# 530
  • Мнения: 2 183
Още един глас за Тойотата.
Аз имам Камри 2022, но е със 2.5 литров мотор A25A-FKS, щатска. Тук RAV-4 са със същия двигател. Не знам дали се различавт от европейския . Aз съм от хората, които не сменят коли всеки 5 години и моята логика е, че няма как турбо мотор с почти литър по-малка кубатура да има същата надеждност и да издържи пробега на 2.5 литров атмосферен мотор. Малкия турбо двигател може да е по-пъргав, но притежателите на тойота не са най-големите състезатели. Марката е предпочитана от хора с по-спокоен стил на каране, затова и самата кола е така направена, че да те прави по-внимателен шофьор. Мотора е малко шумен, но за размерите на колата е много икономичен. Предимство е, че има и двата вида инжектори, така че не страда от трупането на нагар по смукателните клапани като при колите с директ инджекшън. Все още не съм фен на хибридните модели, както и на CVT трансмисиите. Това също беше част от нещата които наклониха везните към тойота. Но аз сравнявах с хонда, мадза и киа от същия клас.

# 531
  • Мнения: 579
Здравейте,
Някой би ли дал мнение относно тези обяви:

Нищо не разбирам и нямам познати с автоматици да дадат мнение

https://m.mobile.bg/details/11705336659648211

https://m.mobile.bg/details/11702309270830217

https://m.mobile.bg/details/21707479379892635

# 532
  • Мнения: 15 654
1. Да знаете, че най-вероятно нито една от трите не е на под 200 000 км, без значение какво пише на обявата Simple Smile
2. Баща ми кара Опел Антара - на него си му харесва, но той е фен на Опел и цял живот само опели кара. От години има някакъв теч на ток - смени 2 акумулатора, обаче продължава да му дава ядове. Уж я вкара в сервиз, обаче така и не я оправиха. Карала съм я няколко пъти -  много неприятно скърца, а това мен специално адски много ме дразни.

Ако аз трябва да избирам една от трите показани коли, щях да избера Мерцедеса.

# 533
  • Мнения: 579
Благодаря Лейди!

# 534
  • Мнения: 3 695
Едно НЕ за Мерцедеса. Ако взимаш Мерцедес, трябва да е от премиум класовете. Аз съм за Маздата, но само ако е бензин, че дизеловите им мотори са тотал щета

# 535
  • София
  • Мнения: 322
Доколкото разбирам питането е за какъв автоматик, а не коя марка. Интересно ми е и на мен плюсове и минуси на тези автоматици, и аз съм в същата дилема Blush

# 536
  • Мнения: 9 135
При автоматиците се работи предимно с краката,което автоматично го изключва от моите интереси... Това между другото...

# 537
  • Мнения: 2 915
Късмет е за теб, че не те карат да работиш с главата, че тогава става страшно...

За трансмисиите - по обява на автоджамбазин няма как да разбереш коя с какъв модел автоматик е. Трябва да се гледат спецификациите на конкретните модели и години и тогава пак може да има изненада от промени за конкретен пазар, примерно ако е внос от Северна Америка.
Като цяло най-приятни за каране са хидротрансформаторите, но са и най-тежки и харчещи, най-икономични са CVT, но са и най-гадни за каране. С двойния съединител са някъде по средата, но там смяната на съединителя може да е голям разход, който коли на такава възраст е вероятно да изскочи.

Мерцедес A и B клас са повече Рено от колкото Мерцедес, та не си заслужават въобще цената. По-добре истинско Рено в тоя клас.

# 538
  • Мнения: 9 690
От 5 години караме с мъжа коли със CVT, досега не сме им видели някакъв минус.

# 539
  • Мнения: 2 183
Знам, че Нисан имат много главоболия със CVT трансмисиите. На Тойота и на Хонда CVT-тата са доста надеждни. При тези скоростни кутии има доста по-високи налягания и от там обикновенно идват главоболията. Но пък докарват икономията, макар усещането да е малко странно, когато го няма превключването.
За автоматика е важно да е поддържан, да не са се дърпали трейлъри, ремаркета или каквото там се сетите, да не е каран в ръчен режим от някой състезател. Но като се взема кола втора употреба винаги е риск, освен ако лично не познавате предишните собственици.

Общи условия

Активация на акаунт