Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 77 002
  • 757
  •   1
Отговори
# 390
  • NE
  • Мнения: 10 999
При мен всичко е изпратено.

# 391
  • София
  • Мнения: 1 070
Много са нагли от H&M...
Eто го и отговора:

Добър вечер Мария,
 

Вашата поръчка е отказана поради недостатъчна наличност на артикулите в момента когато колегите ни в склада са почнали да опаковат Вашата пратка.

Склада се намира в Италия и обслужва цяла централна и източна Европа.

Подобно отказване е възможно ако по време на промоции е имало голям интерес и много хора са поръчали тези артикули по същото време като Вас.

По време на поръчката те са били налични поради причината, че технически е невъзможно наличността на сайта да бъде обновявана след всяка направена поръчка към склада който приема над 60 000 поръчки на ден от страните който обслужва.

Също така на сайта можете да намерите информация, че артикула се запазва за Вас когато поръчката бъде платена.

 

# 392
  • Мнения: 892
Да, доста нагло,  а и една потребителка сподели за отказана поръчка, платена с карта. Да си оправят сайта в крайна сметка. За мен лично е изключително неприятно, тъй като нямам никаква възможност да отида до реален магазин.

# 393
  • Popovo
  • Мнения: 1 630
Много са нагли от H&M...
Eто го и отговора:

Добър вечер Мария,
 

Вашата поръчка е отказана поради недостатъчна наличност на артикулите в момента когато колегите ни в склада са почнали да опаковат Вашата пратка.

Склада се намира в Италия и обслужва цяла централна и източна Европа.

Подобно отказване е възможно ако по време на промоции е имало голям интерес и много хора са поръчали тези артикули по същото време като Вас.

По време на поръчката те са били налични поради причината, че технически е невъзможно наличността на сайта да бъде обновявана след всяка направена поръчка към склада който приема над 60 000 поръчки на ден от страните който обслужва.

Също така на сайта можете да намерите информация, че артикула се запазва за Вас когато поръчката бъде платена.

 

Хаха, да бе.И за моите 8 поръчки се биха всички 60 000 души.

# 394
  • Popovo
  • Мнения: 1 630
Дами, давайте да се насочваме към Английския сайт.Ще им направим бойкот пък.Rage
И там си има кодове, и намаления.Simple Smile

# 395
  • Мнения: 6 622
Хммм... има  нещо странно според мен. Много са ми съмнителни,почвам да се замислям дали в намалението наистина е имало зареждане.

# 396
  • Мнения: 892
Дами, давайте да се насочваме към Английския сайт.Ще им направим бойкот пък.Rage
И там си има кодове, и намаления.Simple Smile
Извинявам се, ако е спам, но да попитам, английският сайт доставя ли до България и приема ли БГ карти?

# 397
  • Popovo
  • Мнения: 1 630
Дами, давайте да се насочваме към Английския сайт.Ще им направим бойкот пък.Rage
И там си има кодове, и намаления.Simple Smile
Извинявам се, ако е спам, но да попитам, английският сайт доставя ли до България и приема ли БГ карти?
Предния месец имам 4 поръчки от там.Но платих с Paypal/картата ми е Виза в ДСК/. После използвах превозвач.Всичко си беше ОК.

# 398
  • Мнения: 3 638
Дами, давайте да се насочваме към Английския сайт.Ще им направим бойкот пък.Rage
И там си има кодове, и намаления.Simple Smile
Но отдавна не приемат бг карти или има някаква промяна?
Един артикул да ви липсва - два ама толкова поръчки с всички артикули съмнителна работа.
И това, че системата не следи бройки е глупост, колко пъти пълня коша и преди поръчка ми изписва, че има промяна на количества и някои артикули не са налични.

# 399
  • Мнения: 3 638
Зависи от продукта, случвало ми се е даден продукт да е по- евтин в реален магазин, друг онлайн, точно по време на намаления.
То и в реалните магазини са им различни цените, страшни са просто. Миналата година в единия магазин пола 10 лв. Същия ден в друг магазин 20 лв.
И за разлика от другите големи вериги нямат система за следене на бройка по обекти. В Зара например ако го няма моя номер ми проверяват къде го има.

# 400
  • Мнения: 307
Айде и аз да се наредя с три отказани поръчки от 16-ти и 17-ти и кода си използвах..Е, сега ще видят какъв мейл ще им пиша, че нямам време да се разправям по телефона..

# 401
  • Мнения: 3 199
Шикер,бебшко имаше ли повечко намалено?
не мога да кажа,зависи кой какво търси. Аз не отидох за нищо конкретно, а просто ако нещо много ми хареса или е супер изгодно. Бебешко имаше 1 стойка със закачалки за момиченца, една за момченца и 1 с якета. А и аз гледам за госпожица 2+ Simple Smile

# 402
  • Мнения: 26
И на мен ми отказаха поръчките Sad Тези кодове за отстъпка само като вдигнеш скандал ли ти ги дават?

# 403
  • Мнения: 3 638
Аз сега пуснах една поръчка с малко дрехи за детето и ми се хвана и кода за забавената поръчка и БД.

# 404
  • Мнения: 142
Пускат намаления и кодове, а на края отказват всичко. Не само отделни продукти.

Имам  3 отказани поръчки. Мислите ли, че точно поръчаните от мен артикули са поръчани и от някой друг в същата минута. Взеха ни за малоумни. Те отказват поръчки наред. Без оглед на поръчаното като гледам. Чаршафите ги пускаха и спираха сто пъти. Защо са пуснати неналични?

Това си е измамно направо и подлежи на санкция. Това са нелоялни търговски практики. Не може да обявяваш разни оферти и да не осигуриш нужните количества за това. Или като се изчерпва да се спре от продажба.
Преди 1-2 години имаха санкция за това някоя от техно веригите. Обявяват нещо фрапантно евтино, а реално го нямат налично. Било свършило. Глобиха ги по сигнал на клиент, а даже не е било поръчано, просто го е нямало в магазина им, това е достатъчно за глоба.
Лидъл ги глобиха заради липсващ шаран в магазина, а е обявен в брошурата.
Една колективна жалба и са готови.

Общи условия

Активация на акаунт