eBay – 98

  • 63 829
  • 736
  •   1
Отговори
# 270
  • Sofia
  • Мнения: 15 572
Ами....изглежда си съвсем от ибей. Днес ще опитам да си вляза в акаунта. Чудя се да не би да е сеързано с новите условия за ползване на личните данни - ако, примерно, са имали срок за приемане на тези условия, който аз съм изпуснала и другата опция е била закриване на акаунта...

Не е имало подобно изискване. Peace

# 271
  • София
  • Мнения: 1 223
Ибей не искат съгласие, само уведомяват да се запознаеш с новите правила и кога влизат в сила. Ако не си съгласен, триеш акаунта.

А в случай че ти закрият акаунта, винаги посочват причината, като преди това предупреждават многократно.
Най-добре препрати писмото на spoof@ebay.com

# 272
  • София
  • Мнения: 17 852
Здравейте, спечелих една ваза от продавач в немския ибей, защото беше по- изгодно, отколкото в английския. Частен продавач.
Днес влизам да платя и гледам, че има само банков превод.
Скрит текст:
Аз имам и немска карта, но от много отдавна не я ползвам и никога не съм за частни лица, само за билети и подобни, както и да е. Не желая да плащам с нея
.
Няма опция PayPal, което не съм видяла и е ноя грешка. Писах на продавача това и се извиних, че не съм внимавала. Ако откаже да платя с PayPal, може ли да ми премахне бид-а и да го продаде на следващия (с около евро по- нисък бид) или направо ще остави негативен фийдбек. И заради негативен фийдбек дали ще ми приемат бидовете по- нататък?
И само с продавача ли трябва да се свържа в този случай или и с ибей и да опиша ситуацията?

# 273
  • Sofia
  • Мнения: 15 572
Catcher, немските продавачи избягват да ползват PP, заради таксите при продажба. Масово е при тях да изискват банков превод.

Продавачът не може да остави негативен feedback на купувача, само положителен. Технически не е възможно просто.

Мисля, обаче, че продавачът има право да отвори нещо като кейс за неплатена стока. Не съм много запозната, но доколкото имам спомен, от eBay могат да ти отправят "страйк" за това. При 3 страйка, май акаунтът ти се блокира. Има и продавачи, които са ограничили потребителите, имащи дори 1 наличен страйк в историята си, от това, да купуват стоката им.

# 274
  • София
  • Мнения: 17 852
Мисля, обаче, че продавачът има право да отвори нещо като кейс за неплатена стока. Не съм много запозната, но доколкото имам спомен, от eBay могат да ти отправят "страйк" за това. При 3 страйка, май акаунтът ти се блокира. Има и продавачи, които са ограничили потребителите, имащи дори 1 наличен страйк в историята си, от това, да купуват стоката им.

Офф Unamused
Знам, че избяват, живяла съм там и всичко беше с тъпата карта. Ама и аз сякаш не ги знам, та не погледнах.
Ами, просто ще си направя нов профил с PP за другата ми карта. Така май става?
Не го знаех това, че не могат да слагат негативен фийдбек. Мерси

П.П. Сега видях, че всички други вази, които бях харесала, могат да се платят с ПП. Mr. Green
Да, грешката е в мен, но няма да се превия пред изкривената им ретроградност. Цял свят плаща с PP.

# 275
  • Sofia
  • Мнения: 15 572
П.П. Сега видях, че всички други вази, които бях харесала, могат да се платят с ПП. Mr. Green

Е, значи не става въпрос само за пословичната немска прагматичност и стиснатост, а има и нещо друго. Странно е, че в някои от обявите му опцията за плащане с PP фигурира. Thinking

Не се притеснявай, не е сигурно, че ще получиш "страйк". Даже е по-вероятно да не се случи. Peace

# 276
  • София
  • Мнения: 17 852
Не, не, другите вази са от други продавачи. Laughing
Просто явно не е писано да е моя, защото  първо ми изписа, че съм спечелила, после видях, че не съм и се оказа, че в крайна сметка съм. Laughing  И аха да платя- и не става.

Скрит текст:
Немската прагматичност се простира до някъде за мен. И вече не е толкова пословична, но това е друга тема. Затова и казах ретроградност, примесена с някакво национално самочувствие, че си хванал икономическия господ за шлифера. Уж много напреднали, а в доста от услугите им има дезадаптивност към стандартите, разпространени из цяла Европа. За мен причината е, че смятат, че те задават стандартите и очаквам отговор: ами ако все пак можете да платите с карта. Въпреки че казах, че ползвам само PP. Laughing

Впрочем, четох условията и услугите. Има  опция за Abbruch (прекъсване на покупката) и пише, че ако до 3 дни продавачът не отговори на молбата на купувача, автоматично се зачита. Ако стоката не е платена. Ако е платена и не отговори, автоматично се отхвърля. Това може да е полезно на някого.

# 277
  • София
  • Мнения: 1 223
Имайте едно на ум с немците без РР. Пълно е с всякакви бежанци и е много вероянтно да не получите нищо. Честа практика е след плащането да обявят акаунта за откраднат и пиете студена вода.

Мен последно се опита да ме скамне немец, но плащам само чрез РР и ми върнаха парите.

# 278
  • София
  • Мнения: 17 852
Ново двайсе. Каза ми, че може да платя и чрез PP и ми "данни" във вида на "нещо си@gmx.de." Това ми намирисва, въпреки че продавачът е с 100% положителен фийдбек. Така плащането не става през платформата на ибей и не мога да претендирам за нищо, нали?

# 279
  • София
  • Мнения: 1 223
Ново двайсе. Каза ми, че може да платя и чрез PP и ми "данни" във вида на "нещо си@gmx.de." Това ми намирисва, въпреки че продавачът е с 100% положителен фийдбек. Така плащането не става през платформата на ибей и не мога да претендирам за нищо, нали?

Мейлът е единственото което ти трябва, за да плащаш по РР.

Ще имаш защита от РР, а той ще избегне комисионната на ибей, която е  10-12%.
Такива сделки не се обсъждат през съобщения в сайта, защото може да има санкции и за двете страни.

На твое място, бих му предложила да ми изпрати инвойс, като си начисли и таксата която ще плати за продажбата на РР /около 3-4%/


# 280
  • София
  • Мнения: 17 852
Мерси. Да, сега видях, че има penalties за сделки извън ибей и се следят съобщения, включващи .com, PayPal и т.н.

Мога ли да се свържа с ибей просто и да кажа, че искам да се прекрати процесът. С толкова разправии вече не я искам тая ваза. Laughing Аба без да отварям кейс, защото е подло. Все пак аз не видях опциите за плащане.

# 281
  • Мнения: 351
Имаше ли възможност за редакция на feedback в ebay? Направила съм неволна грешка и искам да я поправя.

# 282
  • Sofia
  • Мнения: 15 572
Имаше, ама как точно ставаше... Whistling

# 283
  • Мнения: 517
Мисля, обаче, че продавачът има право да отвори нещо като кейс за неплатена стока. Не съм много запозната, но доколкото имам спомен, от eBay могат да ти отправят "страйк" за това. При 3 страйка, май акаунтът ти се блокира. Има и продавачи, които са ограничили потребителите, имащи дори 1 наличен страйк в историята си, от това, да купуват стоката им.

Офф Unamused
Знам, че избяват, живяла съм там и всичко беше с тъпата карта. Ама и аз сякаш не ги знам, та не погледнах.
Ами, просто ще си направя нов профил с PP за другата ми карта. Така май става?
Не го знаех това, че не могат да слагат негативен фийдбек. Мерси

П.П. Сега видях, че всички други вази, които бях харесала, могат да се платят с ПП. Mr. Green
Да, грешката е в мен, но няма да се превия пред изкривената им ретроградност. Цял свят плаща с PP.
  На мен са ми слагали негативен фийдбек за неплатена стока от немския амазон,защото като теб не бях видяла ,че продавачът приема само банков превод.

# 284
  • София
  • Мнения: 17 852
Уж се разбрахме с продавача да канселираме и каза, че ми желае всичко добро и съжалява, че не се е осъществила продажбата. Но стоката си стои при покупките и си излиза Pay now?
Чака да отвори кейс ли какво или просто не става веднага канселирането?

Общи условия

Активация на акаунт