Негативна обратна връзка - Speedy

  • 1 560
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 12
Здравейте,

бих искала да дам своята негативна обратна връзка към Speedy /Спидии с това да провокирам всички такива организации да се погрижат за обслужването си, така че да осигуряват сървиз на ниво.

Клиентите понякога нямат избор, защото фирмите, от които поръчваме продукти са избрали с кого да работят и клиентът е поставен пред свършен факт.

Преди 15 дни закупих автомобилни гуми посредством Speedy.
1.Получавам известие за пристигнала стока в техен офис (забележете Офис ЕКОНТ, ул..... ). .
2.Звъня на телефона за връзка, за да разбера откъде да получа продукта.
3.Следва чакане на телефона по 5-10 мин за обаждане и никакъв резултат. 5 дена никаква възможност за връзка с отдел Справки.
4. Накрая съответно отивам  на място в произвелен техен офис, за да разбера къде ми е пратката.
5. Осказа се върната, поради това, че не е потърсена от страна на клиента.
Оправданието - потърсили са ме, но аз не съм отговорила на обаждането (обаждане, разабира се, не съм регистрирала)

Много ме ядосаха!
Имат нулева връзка с клиенти си. Контактният им център просто не функционира. 
Надявам се да поработят върху обслужването си.

А дотогава.... аз повече не бих използвала Speedy да изпратя или получа пратка (ако търговецът работи с друга фирма, ще настоявам за смяна)

# 1
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
След като видя, че има тема за Спиди: http://www.bg-mamma.com/?topic=769355.570;topicrefid=20 и се разписа в нея, защо правиш нова?

# 2
  • Мнения: 4 009
Да беше отишла към края на декември, да си търсиш пратката и да се чудиш къде е...

# 3
  • Мнения: 9 050
Че Speedy не са винаги безупречни, е факт. Но няколко неща не са както трябва в тази история.

Първо, за да пристигне пратката Ви в офис, Вие самата сте посочила в кой офис да се случи това. Дали при самата поръчка или сте пренасочила в последствие, това няма значение. Единственият начин да пристигне до офис, който не сте посочили Вие, е ако не сте била на адрес и при двата опита за доставка.

Второ, когато аз си поръчам нещо и не знам къде точно е пристигнало, елементарната логика следва да ме насочи, след като не мога да се свържа с куриера, да се свържа с продавача. Той сигурно знае къде си е изпратил стоката.

Трето, не отивате да проверите в офиса, който Ви е посочен в sms-а, а отивате в друг офис?!

И не на последно място, Speedy след 5-тия работен ден не връщат стоката към изпращача, а започват да начисляват магазинаж. Едва след 10-тия работен ден връщат стоката към продавача.

Оставам с впечатление, че единственото вярно в историята Ви е, че не сте си получила гумите.

Общи условия

Активация на акаунт