бих искала да дам своята негативна обратна връзка към Speedy /Спидии с това да провокирам всички такива организации да се погрижат за обслужването си, така че да осигуряват сървиз на ниво.
Клиентите понякога нямат избор, защото фирмите, от които поръчваме продукти са избрали с кого да работят и клиентът е поставен пред свършен факт.
Преди 15 дни закупих автомобилни гуми посредством Speedy.
1.Получавам известие за пристигнала стока в техен офис (забележете Офис ЕКОНТ, ул..... ). .
2.Звъня на телефона за връзка, за да разбера откъде да получа продукта.
3.Следва чакане на телефона по 5-10 мин за обаждане и никакъв резултат. 5 дена никаква възможност за връзка с отдел Справки.
4. Накрая съответно отивам на място в произвелен техен офис, за да разбера къде ми е пратката.
5. Осказа се върната, поради това, че не е потърсена от страна на клиента.
Оправданието - потърсили са ме, но аз не съм отговорила на обаждането (обаждане, разабира се, не съм регистрирала)
Много ме ядосаха!
Имат нулева връзка с клиенти си. Контактният им център просто не функционира.
Надявам се да поработят върху обслужването си.
А дотогава.... аз повече не бих използвала Speedy да изпратя или получа пратка (ако търговецът работи с друга фирма, ще настоявам за смяна)