AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 499
  • 763
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 13 823
Това не съм го забелязвала. Вероятно смятат че там където е написано е достатъчно ясно като информация - секция мода и продукти за дома. Кои неща са в тази секция би ти помогнала интернет страницата www.avon.bg. там всичко е на секции и кои продукти къде влизат в видимо отсамосебе си.  Единствено мога да добавя че само продукти от каталог участват в тези екстра точки  , от фокуса не влизат .

# 301
  • Мнения: 303
Това не съм го забелязвала. Вероятно смятат че там където е написано е достатъчно ясно като информация - секция мода и продукти за дома. Кои неща са в тази секция би ти помогнала интернет страницата www.avon.bg. там всичко е на секции и кои продукти къде влизат в видимо отсамосебе си.  Единствено мога да добавя че само продукти от каталог участват в тези екстра точки  , от фокуса не влизат .
Благодаря! Simple Smile Да, то долу горе и аз се ориентирам, но все пак исках да попитам дали не са го "сдъфкали", както в предната кампания, но явно не. Simple Smile

# 302
  • Мнения: 86
Здравейте, дами. Имам питане, което сигурно ще изглежда малоумно, но трябва да кажа, че ми е за пръв път и следващият път ще се постарая да не питам такива глупости. Реших да си платя фактурата с дебитна карта онлайн (през браузъра на телефона) и въведох всички данни, докато стигнах до условие да въведа клиентски код, който мога да получа, като звънна на номер еди-кой-си. Звъннах, записах си кода и като се върнах на браузъра, страницата се беше блокирала и ме върна в началото. Попълних данните отначало , но не ми позволи да завърша плащането. Стреснах се и реших да изчакам някокко дни да видя дали ще отчете транзакция. По принцип не би трябвало да съм успяла да платя, ако не съм въвела 9-цифрения клиентски код, който съм получила от банката или  греша? Докога да изчакам преди да опитам пак плащане ? Този път няма да е през телефона Joy Досега не съм плащала с карта фактура на Ейвън, не знаех, че ще пита за този код и в крайна сметка той задължителна стъпка ли е?
Много благодаря. Пожелавам ви хубав уикенд.

# 303
  • Пловдив
  • Мнения: 271
Здравейте, дами. Имам питане, което сигурно ще изглежда малоумно, но трябва да кажа, че ми е за пръв път и следващият път ще се постарая да не питам такива глупости. Реших да си платя фактурата с дебитна карта онлайн (през браузъра на телефона) и въведох всички данни, докато стигнах до условие да въведа клиентски код, който мога да получа, като звънна на номер еди-кой-си. Звъннах, записах си кода и като се върнах на браузъра, страницата се беше блокирала и ме върна в началото. Попълних данните отначало , но не ми позволи да завърша плащането. Стреснах се и реших да изчакам някокко дни да видя дали ще отчете транзакция. По принцип не би трябвало да съм успяла да платя, ако не съм въвела 9-цифрения клиентски код, който съм получила от банката или  греша? Докога да изчакам преди да опитам пак плащане ? Този път няма да е през телефона Joy Досега не съм плащала с карта фактура на Ейвън, не знаех, че ще пита за този код и в крайна сметка той задължителна стъпка ли е?
Много благодаря. Пожелавам ви хубав уикенд.
Абсолютно задължителна стъка е, защото така потвърждаваш, че ти правиш плащането, а не е някоя кражба.  Превода при Avon  излиза за около 3 дни, но смятам, че не е минало плащането, щом не си въвела кода. Освен това, щом плащаш с карта, в твоя сайт веднага се вижда, че има плащане, но е със стату ЧАКАЩО(ако не се лъжа), докато от Avon  не го видят и намалят баланса ти.

# 304
  • Мнения: 86
Сърдечно благодаря!

# 305
  • Мнения: 232
Как стоят нещата с дистрибуторите на Avon  някой знае ли ? Преди бях дистрибутор но се отказах  ,сега искам пак някой да знае  дали мога отново да бъда  и как да стана?

# 306
  • София
  • Мнения: 28 640
Линкът "Стани представител" на сайта им не ти ли върши работа?

# 307
  • Мнения: 232
Линкът "Стани представител" на сайта им не ти ли върши работа?
Ами ни бян сигулна защото нали преди бях и дали ще моога отново

# 308
  • София
  • Мнения: 4 178
Линкът "Стани представител" на сайта им не ти ли върши работа?
Ами ни бян сигулна защото нали преди бях и дали ще моога отново
[/quote

Ако си знаеш номера пробвай да влезеш в системата. Ако не помниш паролата ползвай опцията Забравена парола.

# 309
  • Мнения: 6
Здравейте! Искам да попитам какъв процент отстъпка ще ползвам като консултант на цените от каталога?

# 310
  • София
  • Мнения: 4 178
Здравейте! Искам да попитам какъв процент отстъпка ще ползвам като консултант на цените от каталога?

Различен. Като се активирате отново в сайта има пълна информация.

# 311
  • Мнения: 6
Все пак можете ли да ми кажете някакви приблизителни проценти. Благодаря!

# 312
  • Бургас
  • Мнения: 5 683
Все пак можете ли да ми кажете някакви приблизителни проценти. Благодаря!
След като си била преди, не може да не ги знаеш - нямат промяна процентите принципно.

# 313
  • Мнения: 13 823
Все пак можете ли да ми кажете някакви приблизителни проценти. Благодаря!
Тази информация никой няма да напише тук. Излишно е да питате. Освен това нещата са много по - сложни за обяснение и изчисленията са си сериозна аритметика. Който ви предлага да станете представител, той да ви обясни.

# 314
  • Мнения: 303
Здравейте,
към мотивационната за продукти ANEW в общата  стойност за "Q"-то включват ли се и некозметичните продукти /примерно четка ANEW/ от серията?
Хубав ден!

Общи условия

Активация на акаунт