Пазаруване от Aliexpress.com 53

  • 92 755
  • 740
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 14 790
Аз имам уговорка с нашата поща и ми звънят по телефона,а аз затварям и знам,че имам пратка. 😃

# 46
  • Варна
  • Мнения: 1 200
Винаги звънят от пощата и питат има ли човек в къщи към еди колко си часа и тогава носят пратката, ако не, казват да си я получим от гишето и  не пускат съобщения.

# 47
  • София
  • Мнения: 10 309
Винаги звънят от пощата и питат има ли човек в къщи към еди колко си часа и тогава носят пратката, ако не, казват да си я получим от гишето и  не пускат съобщения.

За първи път чувам от пощата да звънят, при липсата на лична договорка, в 90% от пратките в адреса няма телефон! Всяка поща действа различно, на мен ми носят пратките на рецепция.

# 48
  • Мнения: 263
Винаги звънят от пощата и питат има ли човек в къщи към еди колко си часа и тогава носят пратката, ако не, казват да си я получим от гишето и  не пускат съобщения.

За първи път чувам от пощата да звънят, при липсата на лична договорка, в 90% от пратките в адреса няма телефон! Всяка поща действа различно, на мен ми носят пратките на рецепция.

Абсолютно не..
слагат една бележка, с която се отчитат и те чакат да си я вземеш..няма кой да ти звъни..

# 49
  • Мнения: 164
От пощата звънят по принцип има телефони на пратки но явно в различните градове различно процедират.

# 50
  • Мнения: 5 255
.. 90% от пратките в адреса няма телефон!
95% от пратките ИМАТ написан телефонен номер!

# 51
  • София
  • Мнения: 10 309
.. 90% от пратките в адреса няма телефон!
95% от пратките ИМАТ написан телефонен номер!

Не говорете глупости, пощенския служител не прави разлика между пратки изпратени от алиексперес(където има тел.номер) или друг сайт като е-бей(където няма тел.номер), че да ви звънне ако сте поръчали от алиекспрес  ooooh!

Пощенския служител звъни, само ако има лична уговорка с получателя, останалото са редки изключения.

# 52
  • Мнения: 5 255
.. 90% от пратките в адреса няма телефон!
95% от пратките ИМАТ написан телефонен номер!

Не говорете глупости, пощенския служител не прави разлика между пратки изпратени от алиексперес(където има тел.номер) или друг сайт като е-бей(където няма тел.номер), че да ви звънне ако сте поръчали от алиекспрес  ooooh!

Пощенския служител звъни, само ако има лична уговорка с получателя, останалото са редки изключения.
What? Какво написах, а какъв отговор получих! Къде твърдя написаното от теб?!

# 53
  • София
  • Мнения: 10 309
.. 90% от пратките в адреса няма телефон!
95% от пратките ИМАТ написан телефонен номер!

Не говорете глупости, пощенския служител не прави разлика между пратки изпратени от алиексперес(където има тел.номер) или друг сайт като е-бей(където няма тел.номер), че да ви звънне ако сте поръчали от алиекспрес  ooooh!

Пощенския служител звъни, само ако има лична уговорка с получателя, останалото са редки изключения.
What? Какво написах, а какъв отговор получих! Къде твърдя написаното от теб?!

Извинявам се, ако съм била рязка, но цялата комуникация покрай пощите стана безумна.... тръгна от:
Винаги звънят от пощата и питат има ли човек в къщи към еди колко си часа и тогава носят пратката, ако не, казват да си я получим от гишето и  не пускат съобщения.

Което няма как да е вярно, пощата не е куриерска фирма, че да прозвънява получателите, че и да ги пита кога са си вкъщи  ooooh!

# 54
  • София
  • Мнения: 23 165
на мен, ако има телефон на пакета, ми звънят от пощата, да ме уведомят че имам пратка.
преди оставяха листчета в пощенските кутии.
явно вече съвсем са се отказали да ги носят по къщите.

# 55
  • София
  • Мнения: 924
на мен, ако има телефон на пакета, ми звънят от пощата, да ме уведомят че имам пратка.
+ 1
Винаги звънят и на мен.

# 56
  • у нас
  • Мнения: 5 716
на мен, ако има телефон на пакета, ми звънят от пощата, да ме уведомят че имам пратка.
+ 1
Винаги звънят и на мен.
На мен също звънят. Онзи ден отново ми звънна пощальона преди да тръгне от пощата. Пита ме дали съм в къщи, за да вземе пратката.

# 57
  • Мнения: 467
На мен също винаги ми звънят.

# 58
  • Мнения: 376
Здравейте,

Искам да помоля за съвет. Купувачът иска да откажа поръчката със следния Reason for Cancellation:I do not want this order or I ordered the wrong products, then we will fully refund you.  По долу е и целия текст на писмото. Да канселирам ли поръчката с исканата причина и какво следва след това?
Реално причината е, че доставчика не разполага с продукта в наличност.
Ще ми върнат ли парите, ако причината за канселиране на поръчката е, че вече не искам продукта?

dear, we planned to send out your order within 3 days after your payment , but this morning we are told that this product has been detained somewhere due to an unexpected storm and now it has not arrived at our warehouse yet . we are so sorry to let this happen. to protect your benefit, we choose to refund you first to avoid your loss of money. Is it ok?
dear, if you agree, please cancel the order, and please choose the Reason for Cancellation: I do not want this order or I ordered the wrong products, then we will fully refund you.
dear, so sorry for the inconvenience caused by us and hope your understanding

# 59
  • Мнения: 385
Искат да откажеш поръчката с посочения аргумент, защото в този случай няма да дължат обяснения на Али, както и няма да имат санкции от тяхна страна. Ако откажеш с аргумент: не е налично - продавачът търпи някакви санкции. Затова те молят да ползваш другите аргументи. За теб няма никакво значение кой от всички ще ползваш.

Общи условия

Активация на акаунт