***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит - 3

  • 122 872
  • 765
  •   1
Отговори
# 240
  • В две мънички очи...
  • Мнения: 1 272
На мен днес не ми предложиха доставка от пощите и ходих на Веслец. Но упълномощих пощата и за 2 часа ми обработиха документите.
Моля някой да снима и да качи попълнени декларациите за ЕОРИ номер и митническата ако ги има.

# 241
  • София
  • Мнения: 318
А за кой пощенски клон става дума, явно не го правят навсякъде, даже май никъде другаде.  newsm78
По принцип БГ пощи са длъжни да изпратя пратката до пощенската станция по местоназначение, както е описано в условията на сайта им. Аз и двата пъти се обадих на телефона от известието и те ме увериха, че ще си получа пратката на другия ден след получаването на документите по мейл. Така и стана!
Въобще не знам на вас защо ви предлагат лично взимане или доставка с куриер...  newsm78
Скрит текст:
Моята поща по адрес на доставка е в гр. Елин Пелин, обл. София.

"Предимствата за нашите клиенти са:
 
  • Опростени процедури за деклариране на стоките, съдържащи се в пратките.
  • Възможност за получаване на пратките в пощенските станции по местоназначение.
  • Спестяване на време и транспортни разходи.
  • Сумите за митническите сборове се внасят предварително от "БП" ЕАД и се заплащат от клиента при получаване на пратката.
  • Цената на услугата „Митническо представителство" е 12.00 лева.


Ако в рамките на пет работни дни получателят не си вземе митническата пратка от пощенската станция по местоназначение, се извършва анулиране на „Митническото представителство“ и същата се връща обратно на пощенската станция към Митницата."

Попитайте ги защо не изпълняват собствените си наредби!  #2gunfire

# 242
  • В две мънички очи...
  • Мнения: 1 272
Пратката е дошла в София на 04.08, на 05.08 са уведомили местният клон - известието го открих вчера - а пощата я проверявах редовно след поръчка. В местния клон ми дадоха известието за митница и ми казаха да си звъня там и да се оправям. Сутринта пратих документите по факса и ми звъннаха да отида да си взема пратката. Имам чувството че БП в Лозенец/София са пропуснали новите правила.
Но пък не мога да се нарадвам на касовия бон 12лв. - случайни приходи. Ето как се увеличават приходите на митниците

# 243
  • Мнения: 19 033
За пратка под 30 лв с вкл доставка на кое гише да отида на Веслец?

# 244
  • софия
  • Мнения: 756
А за кой пощенски клон става дума, явно не го правят навсякъде, даже май никъде другаде.  newsm78
По принцип БГ пощи са длъжни да изпратя пратката до пощенската станция по местоназначение, както е описано в условията на сайта им. Аз и двата пъти се обадих на телефона от известието и те ме увериха, че ще си получа пратката на другия ден след получаването на документите по мейл. Така и стана!
Въобще не знам на вас защо ви предлагат лично взимане или доставка с куриер...  newsm78
Скрит текст:
Моята поща по адрес на доставка е в гр. Елин Пелин, обл. София.

"Предимствата за нашите клиенти са:
 
  • Опростени процедури за деклариране на стоките, съдържащи се в пратките.
  • Възможност за получаване на пратките в пощенските станции по местоназначение.
  • Спестяване на време и транспортни разходи.
  • Сумите за митническите сборове се внасят предварително от "БП" ЕАД и се заплащат от клиента при получаване на пратката.
  • Цената на услугата „Митническо представителство" е 12.00 лева.


Ако в рамките на пет работни дни получателят не си вземе митническата пратка от пощенската станция по местоназначение, се извършва анулиране на „Митническото представителство“ и същата се връща обратно на пощенската станция към Митницата."

Попитайте ги защо не изпълняват собствените си наредби!  #2gunfire

От РПС при митницата обясняват, че това важало само за пощенските станции в провинцията. За София...куриерска пратка

# 245
  • Sofia
  • Мнения: 15 577
   Ами, eleonita май е от София, странно... Rolling Eyes

# 246
  • Мнения: 121
  Ами, eleonita май е от София, странно... Rolling Eyes
Не е от София.
Скрит текст:
Моята поща по адрес на доставка е в гр. Елин Пелин, обл. София.

# 247
  • Мнения: 3 020
При мен на Декларацията - Съгласие, която попълних и подписах, отдолу пишеше подчертано:

Дължимите суми за мито, ДДС и акциз, както и пощенските цени ще заплатя при получаването на пратката в пощенската станция на получаване.
 newsm78 Rolling Eyes

Което аз го тълкувам 'в пощенския клон' - да видим...
Очаквам включване.  Peace

За съжаление, изтеглих късата клечка и пратка, със стойност на границата, отиде на митницата. За разлика от много други с по-висока стойност, пристигнали в пощата.  Confused Здраве да е.

# 248
  • София
  • Мнения: 1 335
Привет,

Имам следния казус: миналия петък е подадена декларация-съгласие за посредничество на БГ Пощи при освобождаване на пратка, задържана на митниците. Над 15$ е, така че трябва да се плати ДДС. До момента не съм получила ни вест, ни кост. Нормално ли е за толкова време да няма никакви новини? Вчера им звънях по телефона да потърся информация - крайно нелюбезно, кисело и недоволно само ми казаха, че "като обработят документите ще ми се обадят" и това беше. Неспокойно ми е :/

# 249
  • Мнения: 3 020
Предполагам имат много пратки за обработване и сигурно затова се бавят.
Бих изчакала, макар че ние заминаваме и ще е супер тъпо заради тяхното забавяне да се получи проблем и да трябва да плащам "магазинаж" или да ми върнат пратката /така поне пишеше в Митническото известие  Thinking/
Аз в понеделник ще им дам зор, все пак не мога да си отложа пътуването.
Но ако ти си си в София, по-добре изчакай.  Peace

# 250
  • Мнения: 1 792
Мен ме притеснява това, че върху колета е отбелязан грешно телефонния ми номер, а те реално няма от къде другаде да го вземат. Написах им в мейла какъв е актуалният ми номер, но дали ще гледат мейла... Иначе аз от утре почвам да плащам магазинаж май  Tired

Та и аз се надявам да получа обаждане днес, но надали.

# 251
  • София
  • Мнения: 1 335
Ами чакам, чакам, ама колко да чакам? Sad Няколко коментара по-нагоре пише "Ако в рамките на пет работни дни получателят не си вземе митническата пратка от пощенската станция по местоназначение, се извършва анулиране на „Митническото представителство“ и същата се връща обратно на пощенската станция към Митницата." - което е съвсем коректна извадка от сайта на БГ Пощи. А 5 дни минаха :/
Мисля да изпратя по мейл повторна декларация-съгласие именно във връзка с изтичане давността на първата... Поне изпращат ли обратно потвърждение, че са получили мейла, и че някой за нещо ще ни търси?

# 252
  • Мнения: 7
Ами чакам, чакам, ама колко да чакам? Sad Няколко коментара по-нагоре пише "Ако в рамките на пет работни дни получателят не си вземе митническата пратка от пощенската станция по местоназначение, се извършва анулиране на „Митническото представителство“ и същата се връща обратно на пощенската станция към Митницата." - което е съвсем коректна извадка от сайта на БГ Пощи. А 5 дни минаха :/
Мисля да изпратя по мейл повторна декларация-съгласие именно във връзка с изтичане давността на първата... Поне изпращат ли обратно потвърждение, че са получили мейла, и че някой за нещо ще ни търси?

Ще се повторя с вече писано от мен, но ... нямат ТИКЕТИНГ система на имейлите си.... все едно пускаш едни документи в огромен казан с купища други документи от други хора и ....чакаш някой да ги намери и обработи.... Без да получиш номер на обработваната завяка (тикет) общо взето не знаеш като звъниш какво да питаш.... ще се оплетат зверски с тия имейли Пощите , казвам го от горчив опит.... Rolling Eyes

# 253
  • Мнения: 3 020
Е, добре, де, ама тогава ти какво препоръчваш като съвет?  Thinking
Казваш нещо, ама така и не даваш решение.... то ние знаем, че ще се оплетат  Laughing , ама как да се оправим ние.  newsm78

# 254
  • Мнения: 2 143

5-те дена би трябвало да текат след освобождаването на пратката. След като нямаш обаждане, значи пратката е все още в Митница. А там срока е 20 дена ако не се лъжа...

Интересно, има ли някъде определен срок за обработка на документи от посредника БП?  Joy

Общи условия

Активация на акаунт