Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 24 673
  • 800
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 69 054
За корекцията дадох скрийншот оня ден, къде е скрит надписа. Друга потребителка също поясни тогава...върнете се малко и ще го видите.

# 571
  • Варна
  • Мнения: 208
Тази реклама 90% отстъпка за 3 продукта за нов потребител, която излиза като се отвори продукт от гугъл безполезна залъгалка ли е?

# 572
  • Мнения: 157
Тази реклама 90% отстъпка за 3 продукта за нов потребител, която излиза като се отвори продукт от гугъл безполезна залъгалка ли е?
Не, но е само за 1 артикул

# 573
  • Мнения: 92
Обадих се да пренасоча поръчка до по-близка кутия Бяха любезни и получих съобщение,че ще получа код и дата когато преместят стоката ми Това се случи на 1.05 Днес отварям сайта им и виждам съобщение че доставката е изтекла днес 3.05  Нямам съобщение и код Случвало ли се е на някого?Утре ще звъня,ако работят де Дали ще върнат поръчката?

# 574
  • Мнения: 2 195
Това с тези кутии е пълна глупост... Но по-лошото е, че нямат никакво обслужване, нито онлайн, нито по телефона .. не вдигат, не отговарят... Ако бяха с добър съпорт, нямаше да има проблеми според мен .. ето в случая сега, изтекла доставка, човек си иска нещата, обаче какво се случва никой не знае.... 🤨
Вероятно този начин на доставка ще ме откаже да поръчвам от Тему 😏

# 575
  • София
  • Мнения: 28 782
На кой телефон не вдигат?



При мен доставката в кутия беше налична още снощи - 1 ден преди първата възможна дата.

Последна редакция: сб, 04 май 2024, 00:19 от milenaka

# 576
  • Мнения: 2 566
Явно зависи, при мен кутиите много се бавят, един път вдигат, един път, един път пишат, друг път не.
За корекция на цената на поръчка доставена на 11 ти април, няма как, минало е над месец поне, сигурно затова не виждате опцията.
И аз плащам с Револют, не запомням картата, като няма пари там, няма за какво да се притеснявам Simple Smile

# 577
  • Мнения: 69 054
Аз се старая веднага да си взема нещата от box now, след като получа съобщението, че е там пакета. Заради късия срок за вземане.
За това и миналата неделя  ходих, а не оставих за понеделник.

# 578
  • Мнения: 5 317
Аз се свързах много бързо с доставчика на BOXNOW. Даже докато говоря разговорът прекъсна и веднага ме набраха обратно. После и мейл им бях писала, и на него отговориха много бързо.

# 579
  • Мнения: 2 144
На втори поръчах, вчера са я изпратили и ще дойде със Спиди. Първият път дойде в Box Now, на мен лично ми беше удобно, защото има кутии на 200 метра от вкъщи.

Поръчала съм чантичка за електроника в сив цвят, която в момента е намалена на 4 лева, а преди беше близо десетина лева - https://share.temu.com/ihVZe2r6aBA
Поръчах и силиконови шишенца за съхранение на козметика при пътуване, отново са на двойно по-ниска цена от преди - https://share.temu.com/rCKOolWT7uA

# 580
  • Мнения: 92
Да споделя негативен опит от доставките в кутии Получих съобщение за пратка в кутия на 15км от а
дреса който съм дала Обадих се за пренасочване и получих съобщение във вайбър,че пратката ще бъде пренасачена и да очаквам нов код Днес им звънях ,защото не получавам нищо Оказа се ,че изобщо не са я пренасочили,а директно са я върнали към Тему и много се извиняват,ама това е При пренасачване ставали такива грешки..... Как се процедира сега,ако някой знае моля да сподели Как да поискам ново изпращане?

# 581
  • Асеновград
  • Мнения: 3 114
Да споделя негативен опит от доставките в кутии Получих съобщение за пратка в кутия на 15км от а
дреса който съм дала Обадих се за пренасочване и получих съобщение във вайбър,че пратката ще бъде пренасачена и да очаквам нов код Днес им звънях ,защото не получавам нищо Оказа се ,че изобщо не са я пренасочили,а директно са я върнали към Тему и много се извиняват,ама това е При пренасачване ставали такива грешки..... Как се процедира сега,ако някой знае моля да сподели Как да поискам ново изпращане?
Свържи се веднага с чата на Тему, и подай проблема. Подай и не доставена има бутон.
Очакваха се такива гафове с кутиите, и за съжаление опасенията ни се потвърдиха. Аз смятам да пиша на Тему, с изрично изискване да не получавам пратки в кутии. Имам 7 поръчки които очаквам , като са разделени в 8 пратки, по равно в Спиди и Бокс, и съм на тръни понеже ми предстоят командировки. Със Спиди няма проблем, оставям съобщение на централен офис за града и я задържат докато си дойда, с Бокса не знам какво да правя .И да удължа срока, няма стигне времето, а не разчитам да я задържат, даже и да се свържа с тях. Ще се наложи да ангажирам хора, което не ми се иска.

# 582
  • Мнения: 681
Здравейте.
Мисля да поръчвам ,но ще ми е за първи път.
Въпросът ми е,може ли с наложен платеж?

# 583
  • Мнения: 69 054
Прочетете малко от темата , щом не сте поръчвали до сега. Смятам ще ви е полезно.
Нямате карта ли?

# 584
  • София
  • Мнения: 2 209
Здравейте.
Мисля да поръчвам ,но ще ми е за първи път.
Въпросът ми е,може ли с наложен платеж?
Не

Общи условия

Активация на акаунт