IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

2 страници V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> The Bulgarian Empire was founded in the 5th century, това учат на запад
Оценка 3 V
zoro
коментар Feb 25 2018, 00:10
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #1


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



тук

Ето това учат сериозните историци на запад (може да разгледате целия курс по история тук)
Цитат
The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand and clash with the Byzantine Empire for centuries.


Цитат
The Byzantine-Bulgarian Wars were a series of conflicts fought between the Byzantines and Bulgarians, which began when the Bulgars first settled in the Balkan peninsula in the 5th century, and intensified with the expansion of the Bulgarian Empire to the southwest after 680 CE.


Може ли някой да ми обясни защо ние все още учиме измислици от факултет Политология (бившия по Научен Комунизъм където преподава пречистилия се Валери Жаблянов) и сродния му факултет по История със същата съвецка закалка? Защо учебниците ни са пълни още с глупости за Кубрат, пръчки, съчки, сламки и славяни за които се знае дори кога са се пръкнали тези измислици, а историята ни не се основава на 100% достоверни факти като книгата на Комес Марцелин, чието копие още от 6-ти век се пази в Оксфорд? Защо руските подлоги успяват да се подиграват с историята ни 28 години след 1989г.?

И забележете те не ни наричат "държава", а Българска Империя, защото 200 години преди Аспарух българите са населявали и са владеели масово земите от 80км западно на Константинопол чак до Остроготите в Моравия. Питам се защо ли Ростислав 350г. се е оплакал на папата, че съотношението между двата езика - латинския и този "неизвестния", който знаем, че са го говорили хора наричащи се "българи" е било същото? И интересно как Кирил и Методий са отишли 350 години по-късно, през 863г там и на тези, дето не са говорили латински са им говорили и писали на старобългарски и те разбирали всичко?

Този коментар е бил редактиран от zoro на Feb 25 2018, 00:19
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 01:10
IP hash: 5859ead3e669d38ff37fe967b761e296 | Коментар #2


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



A ти прочете ли какво пише там или ти стигнаха познанията до заглавието:
Цитат
The Bulgarian Empire
The First Bulgarian Empire was a medieval Bulgarian state that existed in southeastern Europe between the 7th and 11th centuries CE. It was founded circa 681, when Bulgar tribes led by Asparukh moved to the northeastern Balkans. There they secured Byzantine recognition of their right to settle south of the Danube, by defeating—possibly with the help of local South Slavic tribes—the Byzantine army led by Constantine IV. At the height of its power, Bulgaria spread from the Danube Bend to the Black Sea, and from the Dnieper River to the Adriatic Sea


А как хората в Моравия са разбирали Кирил и Методий - също е написано:
Цитат
Bulgarian
A South Slavic ethnic group who are native to Bulgaria and neighboring regions.




Този коментар е бил редактиран от Observer на Feb 25 2018, 01:11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 01:20
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #3


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 01:10) *
A ти прочете ли какво пише там или ти стигнаха познанията до заглавието:
А как хората в Моравия са разбирали Кирил и Методий - също е написано:


Да, прочетох го - това са го взели от "официалната ни история". Какво да вземат? Обаче с нея нито визнатийците има как да опишат с кого са се били до Константинопол, нито остроготите които са имали писменост на латински и знаят с кого са се били чак в Моравия.

А това, че славяни (особено пък 200 години преди Аспарух и склави не е викал никой на робите) и славянски език при Кирил е нямало е 100% доказано вече и го обяснихме.

Та как ще обясниш това което съм извадил и учат в университетите в Ню Йорк? А, седерасте? Давай смислен отговор да те видим. И не ми обяснявай, че сме се пръкнали от реброто на някой руснак.

Този коментар е бил редактиран от zoro на Feb 25 2018, 01:23
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Благоразумен
коментар Feb 25 2018, 01:33
IP hash: ff0c1fed8804b4ab19fe1d966bf2adac | Коментар #4


Ветеран
****

Група: Меmbers
Коментари: 4,133
Регистриран: 24-August 16
Потребител N: 2,071



Цитат(zoro @ Feb 25 2018, 01:20) *
това са го взели от "официалната ни история". Какво да вземат?

Мисля, че гледаш повърхностно на западните учени. Те не "вземат от ничия официална история" съждения, които биха противоречали на фактите, защото това би ги компрометирало като учени и би ги сравнило с преписвачи... освен ако наистина смяташ, че познанията на Запада за България са от преди 70 години и източник им е само двутомника "История на България" от 1954/55 г.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 01:34
IP hash: e574e6dd00d825af0f7db951875e55e9 | Коментар #5


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Ми - това, което учат е същото, което сме учили и ние в България, бе седерастко куку.
Само ти виждаш призраци под кревата и някакви "доказателства", дето даже са 100% сигурни (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Няма по-малоумна паплач от напастта.

Цитат(zoro @ Feb 24 2018, 15:20) *
Да, прочетох го - това са го взели от "официалната ни история". Какво да вземат? Обаче с нея нито визнатийците има как да опишат с кого са се били до Константинопол, нито остроготите които са имали писменост на латински и знаят с кого са се били чак в Моравия.

А това, че славяни (особено пък 200 години преди Аспарух и склави не е викал никой на робите) и славянски език при Кирил е нямало е 100% доказано вече и го обяснихме.

Та как ще обясниш това което съм извадил и учат в университетите в Ню Йорк? А, седерасте? Давай смислен отговор да те видим. И не ми обяснявай, че сме се пръкнали от реброто на някой руснак.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 01:48
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #6


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 01:34) *
Ми - това, което учат е същото, което сме учили и ние в България, бе седерастко куку.


Къде сме учили това в България, бе седераст лъжлив
"[b]The Byzantine-Bulgarian Wars were a series of conflicts fought between the Byzantines and Bulgarians, which began when the Bulgars first settled in the Balkan peninsula in the 5th century[/b]"

Че сме били като империя на Балканите още през 5-ти век? Ти толкова ли си малоумен та не си спомняш как учехмае, че Аспарух бил дошъл с всички българи на коне някъде си от Украйна, пък тук ги чакали море от славяни през 680г?

Ето го текста който доказва войната през 499г между византийци и БЪЛГАРИ
Цитат
Арист, началник на войската в Илирик, се отправил с петнадесет хилади (15 000) войници и с петстотин и двайсет (520) коли, натоварени с необходимото за воюване оръжие срещу Българите, които опустошавали Тракия. Сражението се завързало край река Цурта , където загинали повече от четири хиляди (4000) наши войници, било в бягство, било като се хвърляли от високия речен бряг. Така там погинала илирийската военна мощ и били убити военачалниците Никострат, Инокентий, Танк и Аквилин" (Marcellinus Comes, Комес Марцелин, ЛИБИ 1958, 313)


Ето ти го и на латински, както си седи написан в 6-ти век и сега се пази в Оксфорд
Цитат
Aristus Illyricianae ductor militiac cum quindecim milibus armatorum et cum quingentis viginti plaustris arnils ad proeliandum necessariis oneratis contra Bulgares Thraciam devastantes profectus est. bellum iuxta Tzurtam fluvium consertum, ubi plus quam quattuor milia nostrorum aut in fuga aut in praecipitio ripae fiwninis interempta sunt. ibique illyriciana virtus miitum periit, Nicostrato, Innocentio, Tanco et Aquilino comitibus interfectis.


Имаш ли обяснение как е възможно да се случи това? Като си помисли човек с колко савецки паметници сме заляти,а нямаме една паметна плоча на този текст. Няма го и в учебниците, почти никой не го знае у нас, като апокрифен е в България. А хората от Ню Йорк до Австралия го учат и познават.

Очевидно, няма по-тъпи и гнусни същества от русофилите - еничари.

Този коментар е бил редактиран от zoro на Feb 25 2018, 01:56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 02:20
IP hash: e574e6dd00d825af0f7db951875e55e9 | Коментар #7


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Никъде не пише, че през 5-ти век е имало българска империя, още повече пък на Балканите. Пише, че българите са почнали да пристигат и да се установяват на Балканите през 5-ти век и при това са влизали в конфликти с византийците.

Вземи научи английски ако ще цитираш източници на този език. Но - по-добре се придържай към славянските, примерно - руски,който разбираш по-добре.
(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Няма по-малоумно племе от седерастите.

Цитат(zoro @ Feb 24 2018, 15:48) *
Къде сме учили това в България, бе седераст лъжлив
"[b]The Byzantine-Bulgarian Wars were a series of conflicts fought between the Byzantines and Bulgarians, which began when the Bulgars first settled in the Balkan peninsula in the 5th century[/b]"

Че сме били като империя на Балканите още през 5-ти век? Ти толкова ли си малоумен та не си спомняш как учехмае, че Аспарух бил дошъл с всички българи на коне някъде си от Украйна, пък тук ги чакали море от славяни през 680г?

Ето го текста който доказва войната през 499г между византийци и БЪЛГАРИ


Ето ти го и на латински, както си седи написан в 6-ти век и сега се пази в Оксфорд


Имаш ли обяснение как е възможно да се случи това? Като си помисли човек с колко савецки паметници сме заляти,а нямаме една паметна плоча на този текст. Няма го и в учебниците, почти никой не го знае у нас, като апокрифен е в България. А хората от Ню Йорк до Австралия го учат и познават.

Очевидно, няма по-тъпи и гнусни същества от русофилите - еничари.


Този коментар е бил редактиран от Observer на Feb 25 2018, 02:21
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.N
коментар Feb 25 2018, 06:30
IP hash: 5f3bfbe3a563f4bf9c6f0d82a2048df8 | Коментар #8


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 24,943
Регистриран: 6-February 08
Град: Южна Африка
Потребител N: 77



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 02:20) *
Никъде не пише, че през 5-ти век е имало българска империя, още повече пък на Балканите. Пише, че българите са почнали да пристигат и да се установяват на Балканите през 5-ти век и при това са влизали в конфликти с византийците.

Вземи научи английски ако ще цитираш източници на този език. Но - по-добре се придържай към славянските, примерно - руски,който разбираш по-добре.
(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Няма по-малоумно племе от седерастите.



Седераста и чужди езици не е способен да научи, затова, плюе по русия толкова много щото руския бе задължителен (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 10:15
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #9


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Mr.N @ Feb 25 2018, 06:30) *
Седераста и чужди езици не е способен да научи, затова, плюе по русия толкова много щото руския бе задължителен (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


А бе, вие там еничарите русофили като стоите в английско говорящи страни явно още ангийски не сте научили, само ви шибат и затова виете на умряло

The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand

Точният превод на това е

Българската империя е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява.


Това учат историците в Ню Йорк. Не отдавва дадох какво учат в Сидни, Австралия - същото. Само ние учим, че сме произлезли от реброто на някакъв полугол дивак, кръстосвал руските степи, много по-късно след като тук е имало огромна многолюдна държава населена с хора наричани българи. Още през 499г. сме смачкали войската на император Анастасий.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_Grig
коментар Feb 25 2018, 12:47
IP hash: 47115b1a5997dd8b9635306566708bdb | Коментар #10


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 64,332
Регистриран: 6-February 08
Град: Бургас
Потребител N: 66



QUOTE (zoro @ Feb 25 2018, 00:10) *
тук

Ето това учат сериозните историци на запад (може да разгледате целия курс по история тук)




Може ли някой да ми обясни защо ние все още учиме измислици от факултет Политология (бившия по Научен Комунизъм където преподава пречистилия се Валери Жаблянов) и сродния му факултет по История със същата съвецка закалка? Защо учебниците ни са пълни още с глупости за Кубрат, пръчки, съчки, сламки и славяни за които се знае дори кога са се пръкнали тези измислици, а историята ни не се основава на 100% достоверни факти като книгата на Комес Марцелин, чието копие още от 6-ти век се пази в Оксфорд? Защо руските подлоги успяват да се подиграват с историята ни 28 години след 1989г.?

И забележете те не ни наричат "държава", а Българска Империя, защото 200 години преди Аспарух българите са населявали и са владеели масово земите от 80км западно на Константинопол чак до Остроготите в Моравия. Питам се защо ли Ростислав 350г. се е оплакал на папата, че съотношението между двата езика - латинския и този "неизвестния", който знаем, че са го говорили хора наричащи се "българи" е било същото? И интересно как Кирил и Методий са отишли 350 години по-късно, през 863г там и на тези, дето не са говорили латински са им говорили и писали на старобългарски и те разбирали всичко?


Ама виж колко арно звучи да се каже - дошла една конница, която се вляла в огромното море на 7те славянски племена и създали заедно славянската българска държава (IMG:style_emoticons/default/a050.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 15:17
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #11


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Погледнах как вървят ДНК изследванията за нашия район. Преди 4 дни списание Nature
тук

През неолита и по-късно всичко живо минава през Босфора (between 12000 and 500 BC), без да заобикаля Черно море от север и после
Цитат
We show that the first farmers of northern and western Europe dispersed through southeastern Europe
се разселва из западна и северна Европа

Ето и от ноември тук - почти същото.

Има едни изкуфели кретени като Петър Добрев от БАН например, които още твърдят, че сме дошли от Китай и Алтай. А ето какво може да види човек
тук
Долините на Алтай са заселени още в каменната ера – преди около 1,5 млн. години.

Преди 1.5 милиона години, милион и нещо преди появата на първия човек в Африка в Алтай е имало хора! Българи! Татари и тюрки на коне! Е как да не дойдат от там. Ето докъде може да те доведе любовта към Русия - да се побъркаш напълно.

Този коментар е бил редактиран от zoro на Feb 25 2018, 15:18
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 15:29
IP hash: 5859ead3e669d38ff37fe967b761e296 | Коментар #12


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Вярно е, че означава това. Само, че целия текст по-надолу говори за 681 и Аспарух и няма и една дума за тая "империя" от 5-ти век.
Също никъде не пише, че била създадена на Балканите - това вече е изцяло твоя измишльотина.

Което означава, че "сериозните историци на запад" в комюнити колежа в Ню Йорк учат от книга с печатна грешка. Да не говорим, че грешката е в глава 7, която е озаглавена "Византийската империя".

Между другото - понеже явно не знаеш какво е комюнити колеж - това не е университет. Израза "сериозните историци" предизвиква бурен смях у читателя на подобна чутовна глупост.


Цитат(zoro @ Feb 25 2018, 00:15) *
А бе, вие там еничарите русофили като стоите в английско говорящи страни явно още ангийски не сте научили, само ви шибат и затова виете на умряло

The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand

Точният превод на това е

Българската империя е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява.


Това учат историците в Ню Йорк. Не отдавва дадох какво учат в Сидни, Австралия - същото. Само ние учим, че сме произлезли от реброто на някакъв полугол дивак, кръстосвал руските степи, много по-късно след като тук е имало огромна многолюдна държава населена с хора наричани българи. Още през 499г. сме смачкали войската на император Анастасий.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 18:26
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #13


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 15:29) *
Вярно е, че означава това. Само, че целия текст по-надолу говори за 681 и Аспарух и няма и една дума за тая "империя" от 5-ти век.
Също никъде не пише, че била създадена на Балканите - това вече е изцяло твоя измишльотина.


Верно ли?! Значи не е създадена на Балканите но като започва да се разширява през 5 век чрез войните с Константинопол и се отзовала изведнъж от Алтай та на Балканите. Аз да не съм психично болен русофил, та да не знам че едно нещо като започне да се разширява, то си оства на приблизително същото място.

Някой да виждаш да е отрекъл, че през 681г е имало война между Византия и Българи? Имало е, както е имало и 499г. и българите както е и очаквал сирийския мохах на събора в Константинопол, като многобройно, уседнало отдавна и боеспособно население са победили Визанития.

"няма и една дума за тая "империя" от 5-ти век" ?! Това ти ли си го написал? Това не го ли пише малко по-надолу или го сънувам?

The Byzantine-Bulgarian Wars were a series of conflicts fought between the Byzantines and Bulgarians, which began when the Bulgars first settled in the Balkan peninsula in the 5th century, and intensified with the expansion of the Bulgarian Empire to the southwest after 680 CE.

По принцип Аспарух е една митологична личност, тъй като Теофан казва, че Кубрат е имал 5 сина, но не изрежда имената им. Всички летописци добре описват войната на Погонат с българите, но никой не споменава името Аспарух. Но това е друга тема поне за няколко страници. И в историята митологичните личности се приемат със забележката, че са митологични, както дядо Коледа. В Ирландия има "Fir Bolg" тук, (народът Болг) но това е митологичен народ, който няма нищо общо с българите както твърдят много наши умопобъркани патреотаре, освен няколкото букви напомнящи на българи.

Този коментар е бил редактиран от zoro на Feb 25 2018, 18:42
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 18:32
IP hash: 5859ead3e669d38ff37fe967b761e296 | Коментар #14


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Именно, майна. Няма и една дума за българска империя на балканите през 5-ти век (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
И в това,което си цитирал няма. Даже напротив - казва българите са започнали да се установяват на Балканите през 5-ти век. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
А империята е създадена... през 681. Както са те учили в училище. Неуспешно.

Какво пак не ти е ясно, бе тъпчо?

Няма по-малоумна паплач от напастта.

Цитат(zoro @ Feb 25 2018, 08:26) *
Верно ли?! Значи не е създадена на Балканите но като започва да се разширява през 5 век чрез войните с Константинопол и се отзовала изведнъж от Алтай та на Балканите.

Някой да виждаш да е отрекъл, че през 681г е имало война между Византия и Българи? Имало е, както е имало и 499г. и българите както е и очаквал сирийския мохах на събора в Константинопол, като многобройно, уседнало отдавна и мощно население са победили Визанития.

"няма и една дума за тая "империя" от 5-ти век" ?! Това ти ли си го написал? Това не го ли пише малко по-надолу или го сънувам?

The Byzantine-Bulgarian Wars were a series of conflicts fought between the Byzantines and Bulgarians, which began when the Bulgars first settled in the Balkan peninsula in the 5th century, and intensified with the expansion of the Bulgarian Empire to the southwest after 680 CE.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 18:49
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #15


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 18:32) *
Именно, майна. Няма и една дума за българска империя на балканите през 5-ти век (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)


Явно ти си толкова тъп, че трябва да ти се припомня какво е писано преди един пост.

The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand
Точният превод на това е
Българската империя е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява.

Няма по-тъпо и гнусно същество от еничаря русофил. А представа за понятието "едно и също" той е загубил още като се е превърнал от червеногъзест социлист в седераст.

Този коментар е бил редактиран от zoro на Feb 25 2018, 18:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 19:12
IP hash: 5859ead3e669d38ff37fe967b761e296 | Коментар #16


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Аве, тъпунгер - знаем, че ще повтаряш до втръсване една и съща глупост.
На страницата, която си дал пише, че първата българска империя е основана 681-а година от Аспарух с помоща на южно-славянски племена.
Същото, което е трябвало да научиш и в българското училище, но ти не си го научил, щото си олигофрен. Не, че има някакъв друг вид седерасти, де.

Няма по-големи дебили от седерастката паплач.


Цитат(zoro @ Feb 25 2018, 08:49) *
Явно ти си толкова тъп, че трябва да ти се припомня какво е писано преди един пост.

The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand
Точният превод на това е
Българската империя е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява.

Няма по-тъпо и гнусно същество от еничаря русофил. А представа за понятието "едно и също" той е загубил още като се е превърнал от червеногъзест социлист в седераст.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 19:32
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #17


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 19:12) *
Аве, тъпунгер - знаем, че ще повтаряш до втръсване една и съща глупост.
На страницата, която си дал пише, че първата българска империя е основана 681-а година от Аспарух с помоща на южно-славянски племена.



А бе седераст лъжлив, Bulgarian state означава Българска държава и според официалната ни история ние сме заявили, че е основана през 681г. Ти да не искаш запдните историци да се заплетат в политически караници със славянофилските ни дебили?

Ама то трябва да си наистина дебил славянофил за да твърдиш, че едно нещо ако кажеш, че е съществувало 7-ми век, казваш, че не е съществувало 5-ти век.

Ясно е казано обаче
Българската империя е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява.

С кого са били византийците и остроготите по това време? С въздуха ли? В летописите им на хората ясно пише, че между Константинопол и Моравия са водили войни с българите и често са ги губили, 200 години преди Аспарух. Това е истинската българска история. А за славяни по нашите земи и идване на конница от сверозапад през 681г НЯМА НИТО ЕДИН изровен артефакт или писмен източник. Няма и как да има.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 19:38
IP hash: 5859ead3e669d38ff37fe967b761e296 | Коментар #18


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Виж сега зорко, понеже ти идва много сложно - фокусирай се на прости факти.
1. Аспарух основава първата българска империя на Балканите през 681.
2. Той прави това с помощта на южно-славянските племена.
3. Българите са южно-славянска етническа група.
4. Комюнити колеж не е университет и там няма "сериозни историци"

5. ти си непоправимо тъп.

Ако имаш въпроси - питай.

Няма по-изтрещяла паплач от седерастката.

Цитат(zoro @ Feb 25 2018, 09:32) *
А бе седераст лъжлив, Bulgarian state означава Българска държава и според официалната ни история ние сме заявили, че е основана през 681г. Ти да не искаш запдните историци да се заплетат в политически караници със славянофилските ни дебили?

Ама то трябва да си наистина дебил славянофил за да твърдиш, че едно нещо ако кажеш, че е съществувало 7-ми век, казваш, че не е съществувало 5-ти век.

Ясно е казано обаче
Българската империя е била основана през 5 век, след което е продължила да се разширява.

С кого са били византийците и остроготите по това време? С въздуха ли? В летописите им на хората ясно пише, че между Константинопол и Моравия са водили войни с българите и често са ги губили, 200 години преди Аспарух. Това е истинската българска история. А за славяни по нашите земи и идване на конница от сверозапад през 681г НЯМА НИТО ЕДИН изровен артефакт или писмен източник. Няма и как да има.


Този коментар е бил редактиран от Observer на Feb 25 2018, 19:39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zoro
коментар Feb 25 2018, 19:41
IP hash: d3f48b2c88d626b4c953ab529c53dc69 | Коментар #19


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 4,618
Регистриран: 27-February 13
Потребител N: 1,889



Цитат(Observer @ Feb 25 2018, 19:12) *
Аве, тъпунгер - знаем, че ще повтаряш до втръсване една и съща глупост.


Според нашия седераст историците в Ню Йорк и Австралия са написали голяма глупост дето я повтарям

The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand

Срам, срам за американските и австралийски историци. Да живеят савецките историци и Путкун дето побъркаха калифорнийското ни седерастче.


Вчера посетих тази изложба
тук

340 артефакта от цяла България за 2017г. И пак нито един от славянин! Немат късмет славяните ни и туй то, вероятност от 1 на милион и все на тях ще им се случи.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Observer
коментар Feb 25 2018, 19:45
IP hash: 5859ead3e669d38ff37fe967b761e296 | Коментар #20


Ветеран
****

Група: Members
Коментари: 40,815
Регистриран: 6-February 08
Потребител N: 33



Уф, много сложно ти дойде... хайде да опростим - в книгата, която ти цитира - историците от Ню Йорк са написали:
681-а. Аспарух.

Ти си неприлично тъп, дори и за седераст

Цитат(zoro @ Feb 25 2018, 09:41) *
Според нашия седераст историците в Ню Йорк и Австралия са написали голяма глупост дето я повтарям

The Bulgarian Empire was founded in the 5th century and continued to expand

Срам, срам за американските и австралийски историци. Да живеят савецките историци и Путкун дето побъркаха калифорнийското ни седерастче.


Вчера посетих тази изложба
тук

340 артефакта от цяла България за 2017г. И пак нито един от славянин! Немат късмет славяните ни и туй то, вероятност от 1 на милион и все на тях ще им се случи.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 страници V   1 2 >

 



RSS Олекотена версия Час: 17th May 2024 - 03:01