майка студентка-майчинство?

  • 6 890
  • 64
  •   1
Отговори
  • Мнения: 47
здравеите !
моето положение е следното-студентка сам редовно и жзимам майчинство от социалните 7 месеца по 100лв,имам трудов стаж 3 месеца.Знаете ли дали ако си откупя трудовиа стаж от университета за ощте 3 месецаще мога ли да взимам майчинстжо 2 години а не както досега една,като склиуча договор с някоя фирма и да излиаза в маичинство за 1 година по 160лвнадявам се ме разбрахте.много сте съм ви благодарна ако някой може да ми помогне с компетентно мнение.има ли други майки студентки? newsm78 newsm78 newsm78

# 1
  • Мнения: 1 555
Аз съм студентка и карам магистратура, но съм задочно ! Не мога да ти бъда много от полза, но ако си държавна поръчка веднага отиди при секретарката или при счетоводителите и там пусни молбар като обясниш че си имаш детенце и т.н. за да получаваш семейни помощир май така се наричаха и се взимат всеки месец докато ти учиш р мисля че са някъде около 130 лв р затова не се бави а отивай ! Така една колежка си отгледа и двете деца докато учеше ! Университета е задължен да ти ги плащар така че си търси правата !!! Успех   bouquet

# 2
  • Мнения: 577
аз съм студентка редовно,но и аз взимам 100 лева майчинство за една година,о освен това взимам стипендия 80 лева месечно от университета.Ако разбереш нещо повече моля те пиши пак.Успех newsm10

# 3
  • Мнения: 47
радвам се че има и други мами студентки в форума,можем да си бадем полезни Party.що се отнася до парите които университета трябва да ни плаща,миналата седмица подадох молба,но доколкото разбрах тези пари се отпускат веднаж годишно като социална помощ на студентката.С това майчинство сме много ощтетени,направо се ядосвам Twisted Evilвместо да си взимаме по 160лв,ние какво-многото 100лв

# 4
  • Мнения: 47
Аз затова смятм да пробвам да си откупя стажа и да взимам осте една година по 160лв.дано да стане защото в противен случай жестоко сте се набутам с около250лв

# 5
  • Мнения: 8 505