НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ FASHION DAYS никога!!!

  • 119 820
  • 62
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Голям провал  #Cussing out

# 1
  • Мнения: 118
Ooo, реших да не коментирам в другата тема, която днес сте пуснали, отново по адрес на Fashion days, но вече прекалявате. Регистрирате се, само за да компроментирате въпросната фирма, без дори да се обосновете, най-малкото е неетично. Може би, Ви е конкурент!? Аз лично съм пазарувала и съм доволна! Всички правила и условия са упоменати в сайта им, ако на някого не му се чака по месец, за да пазарува от намаления, просто не прави поръчка, никой не е задължен. А за качеството на стоките, всеки сам си преценява, аз лично не приемам, че английско качество е равнозначно на супер качество. Сред стоките с английски произход има и такива с ниско качество, предпочитам определени марки, които не са ме разочаровали. A fashion days, както случайно разбрах от куриера, който ми достави поръчката точно на 28-мия ден, откакто я направих, се радва на много клиенти. Защо ли!?

# 2
  • Мнения: 0
Явно не си поръчвала достатъно. Ще кача снимки на стоката, която получих (висящи конци, неотговарящ размер и качество на биташка стока). А ти явно си нещо пристрастна към този сайт?! Като получиш това, което Аз ще си на друго мнение. Тогава не се оплаквай. А относно английското качество..............?????? Embarassed

# 3
  • Мнения: 0
Здравейте,абсолютно съм съгласна с това ,че не трябва да пазаруваме от Фешън дейс.Първо изобщо не са коректни със срока на доставка - поръчах си очила ,които чаках два месеца и когато се обадих да попитам даже ми се и скараха!Второ - това изобщо не са оригинални стоки!Очилата са ми на Емануел Унгаро ,но никъде не можах да ги намеря в техните колекции, но как да ги намеря.... като ми идват с документ за производство на Визибилия груп, само че когато влязах в тяхната страница никъде не пише, че произвеждат очила за Унгаро! Там са изброени марките Том Тейлар, Титан и др. подобни ,но никъде не видях Унгаро - много интересно защо - правете си изводи сами!Но аз искам като си поръчам маркова стока да съм сигурна че е такава - като е реплика ,да си пише ,че е реплика!

# 4
  • Мнения: 0
 Аз също не съм съгласна с дамата. Пазарувам от там и мога да кажа, че когато нещо не ми хареса винаги го приемат и ми възстановяват навреме сумите. Продуктите са оригинални поне що се отнася до марки като PUMA Ferrari, Adidas, GF и други.

# 5
  • out of space
  • Мнения: 8 573
Имам една поръчка за сега. Дойде на 29-ия ден. Обувките са превъзходни за моите критерии.

Нямам оплаквания до този момент.

# 6
  • Мнения: 157
И аз съм от недоволните - чакането - както и да е, ама накрая получавам поръчаните обувки с дефект... И нямат нищо общо с оригиналните, то е повече от ясно...

# 7
  • Мнения: X
И нямат нищо общо с оригиналните, то е повече от ясно...
Колкото хора-толкова и мнения за оригиналността на продуктите.Следователно личното мнение е "ясно" само на тебе,и не може да бъде никакъв критерий.
Като не ти харесат,като не ти станат,като си размислил и вече нямаш интерес към поръчаното,спокойно можеш да си вземеш парите обратно.Какъв ти е проблема?
Моят проблем е,че понеже имаме пет дюкяна на кръст в центъра с дрехи от 90-те,помолих приятелка да ми купи и донесе една рокля на Кенсол,която ме грабна от сайта им.Като дойде,ми се приплака:140 лв. за един тензух в цвят утайка от кафе,ни лъскавина,ни нищо,по което да си личи класата на една от добрите БГ марки.Опитах да я върна:пари не връщат.Могат да ми я заменят с друга,а аз не ги харесвам.Какво да я правя сега,прозорци ли да затулвам с нея,кисело мляко ли да прецеждам?!Да бях взела от ФД,поне нищо не губя,хората връщат парите,като не ти е по вкуса.
Ама да правя тема с главни букви:"НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ К.... никога"?!Откъде-накъде?
Оставете отрицателен отзив в текущата тема за ФД,не пазарувайте повече от тях и не учете хората откъде да пазаруват.
Може да е късмет,но каквото съм получила досега от тях,е перфектно.

# 8
  • Мнения: 29
До сега съм поръчвала очила,часовници,ботуши и ботинки;от всичко съм много доволна;единствено срока на доставка е доста дълъг; а и напоследък вдигнаха цените;часовник на D /G,който купих миналата година за 100 лв. сега е 150...,може би такива намаления Laughingще ме откажат да пазарувам от тях...

# 9
  • Мнения: 0
Здравейте отново! Доста противоречиви коментари прочетох. Аз лично не съм искала да обидя никого, нито пък съм представител на конкурентен сайт. Исках просто да Ви предпазя да не преживеете моите неволи с ФД. Десет дни след като им върнах БОКЛУКА все още не съм си видяла парите. Всеки има право на избор. Моят съвет го знаете!! 

# 10
  • Мнения: 0
 Да, наистина сте били прави да ни предупредите да не пазаруваме от "Фешън дейс", но за жалост човек трябва сам да се опари, за да стигне до истината, която други отдавна са открили! Опитах се да създам друга тема относно нелоялността на този сайт към клиентите, но за жалост бе заключена?! Искам да коментирам не само факта, че реално стоките, които купуваме не са намалени "оригинални продукти" на известни марки, а тяхни относително добри или доста зле направени копия! Та тези продукти не фигурират дори в старите колекции на съответните брандове! Цените няма нужда да бъдат коментирани - уж големи отстъпки от някакви измислени високи цени!Продуктите, които получаваме са далеч от качеството на това, което виждаме и четем като описание! На всичко отгоре, служителите на фирмата стават все по-безочливи! Явно, някой отново е решил да направи бързи и лесни пари за сметка на обикновения потребител, но не е преценил, че съществува достатъчно информация,от която да разберем, че стоките са фалшиви! Хубаво е,че имаме голям избор от коректни сайтове за on line търговия! Господата от "Фешън дейс" трябва първо да се научат как се привличат и ЗАДЪРЖАТ клиенти! Добри примери много!

# 11
  • Мнения: X
Не знам и хич не ме интересува кой откъде пазари,но смятам,че такива теми трябва да се трият.

Направени са от потребители,регистрирани само за антиреклама,а това е досадно.
Погледнете последните публикации на daniela60.Те са само 2 и о,колко странно,само против ФД!
А сега погледнете на Reni76,какво съвпадение-само 5 и пак срещу ФД!
И много други "потребители".
Според мен тази тема си е за триене.
Една стига,даже е много,защото от спамери не можеш да отсееш важното.



# 12
  • Мнения: 0
Само заради коментарите се регистрирах, уважаеми дами! Фирмата ФД е коректна и до сега от 24 покупки аз съм много доволна, както от детски дрешки, така и покупки за мен! Не е правилно да коментирате негативно. Всеки ще прецени сам и като не е доволен просто спира да поръчва!
Хубав ден от мен!

# 13
  • Мнения: 275
Нямам мнение за самите стоки от ФД, но качеството на обслужване е... отвратително.
Опитах се три пъти да им поръчам различни стоки, обаче всеки път се бавят ужасно, над 45 дена и когато се обадя да се поинтересувам какво става, едни троснати каки ми обясняват, че като искам намален артикул значи трябва да чакам.
Накрая ми предлагат все така "любезно" да откажа поръчката пред свършен факт.
ПиснА ми!
Жалко за масираната реклама в уважавани от мен сайтове.

# 14
  • Мнения: 1 289
Аз имам два прекрасни часовника от там и съм много доволна. Е, вярно, малко им е бавна доставката, но си струва чакането.

# 15
  • Мнения: 157
И нямат нищо общо с оригиналните, то е повече от ясно...
Колкото хора-толкова и мнения за оригиналността на продуктите.Следователно личното мнение е "ясно" само на тебе,и не може да бъде никакъв критерий.
Като не ти харесат,като не ти станат,като си размислил и вече нямаш интерес към поръчаното,спокойно можеш да си вземеш парите обратно.Какъв ти е проблема?


Естествено, че моето мнение си е мое и аз го споделям, не го налагам на никого, най-малко пък го предлагам за някакъв критерий...

# 16
  • Мнения: 86
Аз си поръчах часовник, който е със сертификат и гаранция  Simple Smile Вие преценете дали е истински Wink

# 17
  • Мнения: 0
Здравейте!Днес получих първата си поръчка и ще споделя мнението си.Сандалите бяха поръчани преди 40 дни, днес ги получих и ...пълно разочарование.От пръв поглед не отговаряха на снимката от кампанията на ФД.При детайлно разглеждане: кожата е изкуствена, а пишеше, че е естествена; няма лого на марката, както трябва да бъде, и както беше на снимката; миризмата си беше на евтини китайски обувки.Изобщо евтино копие на оригинала.
Обадих се да отменя другите си поръчки.Обясниха ми любезно, че стоките пристигат направо от чужбина и не знаят, какво се доставя.
Пова е моето първо и последно пазаруване от там.Споделям го, защото виждам, че мненията са противоположни.
Явно всеки е с късмета си Simple Smile

# 18
  • Плевен
  • Мнения: 1 014
Аз не рискувам да пазарувам от подобни сайтове.
Скоро предлагаха часовници DG, един от тях съм си купила от UK преди две години за същата цена, на която го предлагат и ФД към днешна дата Rolling Eyes като се има предвид, че въпросния часовник е колекция отпреди 5 години.
Повечето стоки наистина са ментета, тези които се бавят по два, три месеца със сигурност са от Китай и според мен са от някакви доставчици, които са ишлемари на различни марки и вземат някакъв брак от фабриките - стоките от Китай пътуват толкова дълго време, защото ги товарят на кораби, като най-евтино. Нито една марка не доставя директно от Китай - всички си имат логистични складове в Европа, от които си пращат стоките за няколко дни до крайния потребител.
А явно ФД си имат и оригинални марки доставчици, които си идват навреме и хората са доволни от качеството.
Ама мене ме е страх да поръчвам насляпо.
Между другото този сайт ми прилича на онези магазини едно време, в които имаше евтини маркови дрехи и твърдяха, че били крадени и конфискувани и за това били евтини. Само, че си бяха откровени ментета, само дето някои бяха с по-добро качество. Ама тогава бая хора се бяха зарибили да пазаруват от там.

# 19
  • Мнения: 1 289
Ами, момичета наистина мненията са противоречиви. Аз съм доволна от часовниците, обаче пък не бих си поръчала дреха оттам, защото никога не мога да определя точно размера, тъй като не предоставят подробна таблица с обиколки, които да съответстват на дадените размери. И за това не бих рискувала с дрехи. Обувките също са ми малко съмнителни, може би трябва нещо супер много да ме грабне, за да си го взема.

# 20
  • Мнения: 2
Здравейте, дами,

Благодарим ви за обратната връзка, която ни помага да оптимизираме постоянно нашите услуги. На ваше разположение и за ваше улеснение създадохме тема, която да отговори на въпросите ви относно дейността на Fashion Days: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=659915.0. За технически въпроси и такива относно доставка винаги можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти, който е на разположение 24 часа в денонощието на телефон +359 2 421 9500 или на email fashion@fashiondays.bg

Екипът на Fashion Days България

# 21
  • София
  • Мнения: 787
Досега съм поръчала и получила малко над 50 артикула от Фешън Дейс. Единственото, от което не съм доволна, е срока на доставките - някой от тях са пристигали за десетина дни, други съм чакала по два месеца. Не съм имала причина да се съмнявам в оригиналността и качеството на продуктите, но и гледам да поръчвам само известни за мен марки, чието качество харесвам. Факт е, че цените на някои стоки са наистина изгодни, сравнено със същите в нашите аутлет магазини. Факт е също, че доста спекулират с уж първоначалната цена, от която намаляват стоката - спомням си едно намаление на селективна козметика, където червило на Шанел беше "намалено" от 94 лв. на 54 лв.  Laughing

# 22
  • Мнения: 3
Аз пък съм страшно доволна от тях, качеството и изработката на нещата, които поръчах, са чудесни.
Научи се да си взимаш мерки със сантиметър и не се изкарвай по-слаба, отколкото си. Така няма да имаш проблемни несъответствия Simple Smile

# 23
  • Мнения: 2
Здравейте, дами,

Благодарим ви за обратната връзка, която ни помага да оптимизираме постоянно нашите услуги. На ваше разположение и за ваше улеснение създадохме тема, която да отговори на въпросите ви относно дейността на Fashion Days: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=659915.0. За технически въпроси и такива относно доставка винаги можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти, който е на разположение 24 часа в денонощието на телефон +359 2 421 9500 или на email fashion@fashiondays.bg

Екипът на Fashion Days България

# 24
  • Мнения: 0
Какво означава да не пазаруваме от ФД??? Имам над 40 поръчки и с изключение на една върната (с възстановена сума в срок от 2 седмици) всичко е страхотно.
Кое не можете да разберете дали е оригинално? Аз поръчвам Морелато, Мис сиксти и т.н. което съм го виждала в магазините на безумни цени! Знам как изглежда! И всичко си е същото!
Който не иска да си поръчва да не го прави! Има риск в интернет пазаруването-проблем с размери, с точни цветове! Имате възможност да го върнете - не разбирам какъв ви е проблема????

# 25
  • Мнения: 432
Купих си обувки, които след месец направо се разглобиха... На тях си имаше надпис made in China нищо че имаха претенции да са еди-коя си марка. Както и да е, за толкова пари мислех да ги нося един сезон предвид къде са произведени, но те и толкова не преживяха. Това ми беше първата и последна поръчка от там. За тези пари ще си купя няколко чифта от китайските магазини и ще имам различни обувки цял сезон.

Последна редакция: вт, 10 юли 2012, 22:22 от Ариел*

# 26
  • Мнения: 0
Пазарувах вече няколко пъти от Fashion days. До сега три пъти съм връщала продукти, парите ми ги връщат в рамките на няколко дни. Това, което върнах бяха неща, които не ми станаха - едни дънки - обадих се да питам могат ли да ми кажат някакви см. като размер, за да знам какво да поръчам и жената ми каза "Вижте си етикетите на другите дънки!" - е как не се бях сетила  newsm78 и ми каза, че тя имала такива и си отговарят на размерите. Поръчах номер 31, който прецених, че би трябвало да ми стане и като дойдоха се оказа, че отговарят на номер 27. Поръчах си е едно зимно дълго яке. Оказа се страхотно, но за съжаление ми беше доста малко, а поръчах размер XL. Това, което задържах от тях са дънки Freesoul - добре са изработени, плата е хубав, нямам забележки. Един часовник, който за мен се оказа най-добрата ми покупка като цяло от интернет. Преди 2-3 години си го бях харесала в един магазин за 130 лв. От ФД го купих за 69. Със сигурност е оригинален, направо не повярвах на късмета си като го видях.

# 27
  • Мнения: 207
Хубаво е, че са ти върнали толкова бързо сумата - аз съм връщала веднъж арткул и връщането на сумата им отне около 48 дни...

# 28
  • Мнения: 0
Здравейте!
От както е пуснат сайта в действие -  пазарувам! До момента съм изключително доволна от моите поръчки! Купувам: дрехи, обувки, часовници, бельо и т.н. и съм много доволна от качеството на избраните от мен стоки!
Не всички марки са качество!!!
Може би знам какво точно да купувам и затова рекламации не съм правила до сега.
Споделям с другите потребители мнение, че срока на доставка е дълъг и това не е никак приятно.
Споделям също и мнението, че служителите от офиса са много любезни и отзивчиви!
...И още нещо: пазаруването по нета не е за всеки!!! Grinning Peace

# 29
  • Мнения: 83
Пазарувам самоо ОТ там, само от там, откакто ги има - всичко е перфектно и качествено. Е имаше един случай, в който по погрешка си бях поръчала едно Pareo на CK, защото не бях видяла, че е парче плат и го въртях като маймуна да изглежда като рокля, но като разбрах, го върнах и ми върнаха парите до 5 дена, а не до 1 месец както е по закон, ама и до месец да беше - в тяхно право си е.

# 30
  • Мнения: 83
Здравейте, дами,

Благодарим ви за обратната връзка, която ни помага да оптимизираме постоянно нашите услуги. На ваше разположение и за ваше улеснение създадохме тема, която да отговори на въпросите ви относно дейността на Fashion Days: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=659915.0. За технически въпроси и такива относно доставка винаги можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти, който е на разположение 24 часа в денонощието на телефон +359 2 421 9500 или на email fashion@fashiondays.bg

Екипът на Fashion Days България

Как така веднъж не сгрешихте поръчка или размер или каквото и да е- БРАВО. Ваш верен клиент - Марина Димова. САмо напред и само нагоре, страхотни сте. САмо малко закъснявате понякога, но си заслужава  Simple Smile Simple Smile

# 31
  • Мнения: 0
Искам и аз да споделя опита си с ФД.. направила съм четири поръчки до сега, като получих само първата - тениска от Гас. Според мен тениската не е оригинална, съдейки по качеството й - още при първото пране червената лента от вътрешната страна на врата пусна и оцвети съседния участък от бялата тениска. Разбира се, не мога да съм сигурна в оригиналността на продукта, тъй като съм купувала уж маркови стоки от български маркови магазини на доста високи цени и пак съм имала забележки към качеството, но все пак фактът си е факт. Относно срокът на доставка, наистина е дълъг и макар това да не е проблем за мен, смятам, че е редно той да отговаря на условията, с които ние като потребители се съгласяваме преди да закупим продукт от даден сайт, било то ФД или друг.

# 32
  • Мнения: 0
ВЪПРЕКИ ,ЧЕ СЪМ РЕДОВЕН КЛИЕНТ НА ФД СЪМ СИ НАПРАВИЛА МОЙ ЗАКЛЮЧЕНИЯ СТОКА НА НЕЗНАЙНИ ЕВТИНИ  МАРКИ СА СИ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НО ОПРЕДЕЛЕНО   МАРКОВИТЕ СТОКИ СА МЕНТЕТА НЕ  МОЖЕ ОЧИЛА НА ШОПАРТ ЗА 268ЛВ ДА ПРИСТИГНАТ В ОКАЯНО СЪСТОЯНИЕ НАЙЛОНОВОТО ПЛИКЧЕ  КОЕТО БЕШЕ В КАЛЪФА БЕШЕ ИЗМАЧКАНО С МИЗЕРЕН ВЪНШЕН ВИД С ПОЖЪЛТЯЛ ЕТИКЕТ ОЧИЛАТА НЕ КОМЕНТИРАМ ПРОСТО ДА ДИГНЕШ КРЪВНО
УНИКАЛНА ГНУСОТИЯ И ТОВА СТАВА ВЪПРОС ЗА ФИРМА ШОПАРТ АКО ГИ ВИДЯТ ТИЯ ОЧИЛА ЩЕ ИЗПАДНАТ В УЖАС----/ НО ДОБРЕ ЧЕ ПОНЕ МИ ВЪРНАХА ПАРИТЕ БЪРЗО /
А ДА ОЧИЛАТА НА КАВАЛИ НЕ ЧЕ НЕ СИ ГИ НОСЯ НО КУТИЯТА ПОЧТИ НЕ И СЕ АДАПТИРАТ РЪБОВЕТЕ КАТО Я ЗАТВОРИШ ПРОСТА СТЪРЧИ ОТВСЯКЪДЕ ТОВА НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА Е ОРИГИНАЛ , АБЕ ОТ ВСЯКО НЕЩО ЛЪХА  ГОЛЯМО ПОДОЗРЕНИЕ ЗА ОРИГИНАЛНОСТ

# 33
  • Мнения: 12
Здравейте Simple Smile Не съм представител на конкурентна фирма, не съм си пазарувала от ФД и ще се обоснова защо пиша по темата  Simple Smile Моят съпруг работи във Спиди, това фирмата чрез която стоките на ФД достигат до България. Искам само да ви уведомя, че всичко пристига в неугледно състояние (после не знам как ги привеждат в приличен вид) и се доставя от РУМЪНИЯ. Марковите парфюми пристигат в огромни 10 литрови туби и няма да коментирам качеството (всеки да си прави изводите).
Това е от мен по темата, всеки да са реши сам колко е достоверна информацията, която ни се предоставя на сайта  Naughty

# 34
  • София
  • Мнения: 3 610
Два пъти поръчвах и двата пъти не получих нищо. След дълго чакане проверих в сайта и видях съобщение, че по н'ам кви си причини трябва да забравя какво съм искала. Вече въобще не гледам офертите. Няма да съм фьешън.   Party hahaha

# 35
  • Мнения: 2
Здравейте Simple Smile Не съм представител на конкурентна фирма, не съм си пазарувала от ФД и ще се обоснова защо пиша по темата  Simple Smile Моят съпруг работи във Спиди, това фирмата чрез която стоките на ФД достигат до България. Искам само да ви уведомя, че всичко пристига в неугледно състояние (после не знам как ги привеждат в приличен вид) и се доставя от РУМЪНИЯ. Марковите парфюми пристигат в огромни 10 литрови туби и няма да коментирам качеството (всеки да си прави изводите).
Това е от мен по темата, всеки да са реши сам колко е достоверна информацията, която ни се предоставя на сайта  Naughty

Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

# 36
  • Мнения: 0
Здравейте на всички!

За съжаление и аз трябва да се съглася, че фешън дейс са нищо друго освен измамници и крадци на пари! Бях редовна клиентка на сайт-а, но след като бях поръчала и предплатила продукт, първо: той въобще не се появи; второ: обещаха парите да ми бъдат възстановени по сметката в срок от 2-3 дни; трето: тъй като горното не се случи, обещаха да ми ги възстановят в 7-дневен срок, защото това било стандартният им срок (вече ми бяха казали нещо друго); четвърто: естествено, не ми възстановиха сумата, а продължават да обещават! въпросът вече не опира само до парите, а до отношението им към клиентите като цяло.
Моля, ако има и други излъгани и ощетени да пишат!  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 37
  • Мнения: 0
Между другото като се зачета как служители на това сайтче се оправдават, чак ми стават още по-жалки! Спрете да лъжете хората. Как не Ви е срам.

# 38
  • Мнения: 2
Между другото като се зачета как служители на това сайтче се оправдават, чак ми стават още по-жалки! Спрете да лъжете хората. Как не Ви е срам.

Здравейте,

Срокът за връщане на суми, по закон, е до 30 дни, но ние се стараем да връщаме сумите на клиентите ни възможно най-бързо. Бихте ли ни дали номер на поръчка, за да можем да проверим Вашия случай? Това не са оправдания, а се опитваме да разясним дадена ситуацията и да изясним начина ни на работа. 

# 39
  • София
  • Мнения: 3 610
Още ли се занимавате с този измислен сайт? Айде, стига! Има значително по-добри.  Party

# 40
  • Мнения: 0
И преди съм виждала много негативни мнения и то в собствения им фейсбук страница. Май са се научили да ги трият, щом вече не ги пишат там,а се плъзнат по други форуми. Щях да си направя експерименти, обаче след толкова отрицателни оценки бих се доверила повече на китайците в ebay отколкото на fashion days. Поне от там можеш да изискаш refund.

# 41
  • Мнения: 2
И преди съм виждала много негативни мнения и то в собствения им фейсбук страница. Май са се научили да ги трият, щом вече не ги пишат там,а се плъзнат по други форуми. Щях да си направя експерименти, обаче след толкова отрицателни оценки бих се доверила повече на китайците в ebay отколкото на fashion days. Поне от там можеш да изискаш refund.

Здравейте,

Никога не сме трили коментари, нито в нашата фейсбук страница, нито в този форум - независимо какви са те. Също така няма случай, в който да не сме възстановили сума на клиент.

# 42
  • Мнения: 12
Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

Много добре знам от кога работите със Спиди. Преди това сте били с еконт и не знам по какви причини сте прекратили (и не ме интересува). Зная само че моя мъж закъснява всяка сутрин да се прибере на време от работа заради вашата база която е във въпросната Румъния. Камионите закъсняват, това не е по темата но щом съм тръгнала да се оплаквам ще го направя. Постоянно се закъснява и пак повтарям дрехите са в ОТВРАТИТЕЛНО състояние. Не стига че повечето неща са менте ами Вие продължавате да лъжете хората кое как било. Хич си нямате и на идея какво съм чувала за Вашите пратки. Така че не ми се четат повече оправдания по темата.

# 43
  • Мнения: 2
Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

Много добре знам от кога работите със Спиди. Преди това сте били с еконт и не знам по какви причини сте прекратили (и не ме интересува). Зная само че моя мъж закъснява всяка сутрин да се прибере на време от работа заради вашата база която е във въпросната Румъния. Камионите закъсняват, това не е по темата но щом съм тръгнала да се оплаквам ще го направя. Постоянно се закъснява и пак повтарям дрехите са в ОТВРАТИТЕЛНО състояние. Не стига че повечето неща са менте ами Вие продължавате да лъжете хората кое как било. Хич си нямате и на идея какво съм чувала за Вашите пратки. Така че не ми се четат повече оправдания по темата.

Здравейте,

Бихте ли ни казали дали имате конкретно оплакване относно поръчка, продукт или доставка? Ще се радваме да Ви помогнем, но няма как да го направим, при положение че не получаваме ясна информация. Стоките ни са оригинални - работим директно с фирмите производители, които ни доставят артикулите.
Ако имате някакъв конкретен проблем, моля да кажете какъв е той, за да направим нещо по въпроса. В противен случай няма как да отговорим на безпочвени обвинения за парфюми, които не продаваме, и за неясно какви камиони.

# 44
  • Плевен
  • Мнения: 1 014
Аз искам да питам за нещо, което ми е направило впечатление.
Защо слънчеви очила на различни марки са в еднотипни калъфи? Калъфите са като правени от някой производител, който само е слагал щампи с различни марки отгоре.
И не мога да си обясня, как да вярвам, че очилата са оригинални, като калъфите са откровени ментета.

# 45
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Аз съм също от подведените от въпросния сайт. Това беше първа и последна поръчка! При направена поръчка точно преди месец на диоптрични рамки, които не са били "ограничено количество", на 30ия ден получавам мейл със статус на поръчката "отказана". И кой по-точно извинете я е отказал? Аз не съм! Хем предлагате за продажба, хем в момента на доставка- хоп неналичен продукт. Как 30 дни не установихте, че не е наличен. Като чета за всички получени ментаци, излиза, че май са ми направили услуга, недоставяйки ми рамките. Дано повече хора се уверят, че предложения са измамни и престанат да им дават хляб!

# 46
  • Мнения: 2
Аз искам да питам за нещо, което ми е направило впечатление.
Защо слънчеви очила на различни марки са в еднотипни калъфи? Калъфите са като правени от някой производител, който само е слагал щампи с различни марки отгоре.
И не мога да си обясня, как да вярвам, че очилата са оригинални, като калъфите са откровени ментета.

Здравейте,

Бихте ли ни казали, за кои марки става дума? По принцип е напълно възможно да има прилики в начина на изработка и самите калъфи, тъй като всички големи марки следват едни и същи тенденции.

# 47
  • Мнения: 7 723
Аз пък си пазарувам от тия крадци, измамници и незнам си какви още вандали.
....и ще продължавам за си пазарувам!
Това, с бавенето на поръчките не ме ядосва,
защото пазарувам с наложен платеж и така спестявам  Simple Smile
Като ми дойде поръчката я отварям още докато съпругът
на Бибито, или неговият колега е на вратата,
и ако не ме удовлетвори, ще му я връча да си я носи обратно.
/нямам такива случаи до момента.../
Риск да ти дойде не точно това, което си представяш
има във всички сайтове, и този не прави изключение.
Сигурна съм, че всички туксписващи недоволни потребители
на сайта залягат в 8.00h, 13.00h и 19.00h върху F5 и ефпеткат до откат
да не пропуснат някоя свръхдалавера на 95% намаление.
.... и после продължават да си си недоволни отново...
... това е типично за този форум с неуравновесени хормони  Simple Smile

# 48
  • Мнения: 12
Аз не съм пазарувала конкретно от вашия сайт и няма да го направя. Нямам оплакване от стоки, но искам да изкажа мнението, за да спестя главоболието на много недоволни предишни и бъдещи клиенти. Вярно е всеки си решава за него, но се надявам да си подобрите качеството и да спрете да лъжете хората. До колкото чета във форума недоволните клиенти са много повече от доволните и това ме навява на мисълта че произхода е съмнителен.Чета само извинения за това и онова тук.

Защо вместо да се оправдавате с това и онова не направите нещо конкретно за подобряването на стоките който предлагате. Защо се захванахте само с коментара ми за парфюми, защо не допълнихте за дрехите. Защото е вярно нали и няма как да ме оборите.

# 49
  • Мнения: 7 723
.... Не стига че повечето неща са менте ами Вие продължавате да лъжете хората кое как било. Хич си нямате и на идея какво съм чувала за Вашите пратки. Така че не ми се четат повече оправдания по темата.
Аз не съм пазарувала конкретно от вашия сайт и няма да го направя. Нямам оплакване от стоки....
Joy

# 50
  • Мнения: 178
Поради коментарите в този форум, дълго време не смеех да си поръчам нищо. Накрая се престраших и си поръчах дамска чанта. Бях уведомена предварително, че ще я получа до 30 дни след приключване на кампанията, за да се съберат поръчките. Получих си чантата 2 седмици след това. Беше перфектна, в оригинална опаковка и сертификат. Няма да се поколебая отново да си поръчам нещо от Fashion Days.

# 51
  • Мнения: 86
Поръчвала съм си очила, идват си с различни калъфи. Поръчвала съм часовници, идват си с международна гаранция и сертификат. За дрехите нямам оплаквания, всичко си харесвам. Пазарувам си постоянно.

# 52
  • София
  • Мнения: 29
Аз пък спрях да пазарувам от ФД. От три последователни доставки на обувки, в който имаше или дефект или грешен артикул ме компенсираха с 15лв под формата на отстъпка при следваща поръчка  Shocked Голям "стимул" да рисуквам пак, няма що!

# 53
  • Мнения: 328
Като чета тая тема и се чудя за същия сайт, от който аз пазарувам ли става дума Rolling Eyes...имам доста поръчки правени в последната година (очила, обувки, чанти...), но нямам забележки досега нито от доставките, нито от качеството на стоките. Идвали са в срок винаги, а някои пъти и до десетина дни.

# 54
  • София
  • Мнения: 29
Като чета тая тема и се чудя за същия сайт, от който аз пазарувам ли става дума Rolling Eyes...имам доста поръчки правени в последната година (очила, обувки, чанти...), но нямам забележки досега нито от доставките, нито от качеството на стоките. Идвали са в срок винаги, а някои пъти и до десетина дни.
Питай мъжа ми дали е същия, по едно време спря да ми говори, като виждаше по колко поръчки имам от ФД Wink Точно се чудех как да закрепя семейния мир, те взеха, че почнаха да се дънят поръчка след поръчка. Подчертавам, че все за поръчките с обувките говоря, преди това и дрехи, и очила, и часовници, и чанти съм си поръчвала - забележки нямах!

И Руска, някои хора пазаруват не заради марката или далаверата, а защото нещо им харесва или искат да направят някому подарък. Звучиш меко казано арогантно, мога само да ти пожелая да не изпитваш разочарованието от некачествен продукт, което много хора са изпитали!

# 55
  • Мнения: 7 723
...

И Руска, някои хора пазаруват не заради марката или далаверата, а защото нещо им харесва или искат да направят някому подарък. Звучиш меко казано арогантно, мога само да ти пожелая да не изпитваш разочарованието от некачествен продукт, което много хора са изпитали!
Хората, които искат да направят някому подарък
не залагат на това, че поръчката им може да се забави
и да дойде след деня, в който той трябва да се връчи.
Това са глупости.
Когато искаш да видиш качество, преди да платиш-
МОЛове, аутлети, базари и базарчета колкото искаш.
... даже и Илиенци все още съществува...
Риск от пазаруването онлайн винаги има.
Хубавото поне е това, че като не ти изнася можеш да го върнеш.
Аз си признавам, че следя ФД заради намаленията,
... пък нека съм арогантна....

# 56
  • Мнения: 83
Аз пък си пазарувам от тия крадци, измамници и незнам си какви още вандали.
....и ще продължавам за си пазарувам!
Това, с бавенето на поръчките не ме ядосва,
защото пазарувам с наложен платеж и така спестявам  Simple Smile
Като ми дойде поръчката я отварям още докато съпругът
на Бибито, или неговият колега е на вратата,
и ако не ме удовлетвори, ще му я връча да си я носи обратно.
/нямам такива случаи до момента.../
Риск да ти дойде не точно това, което си представяш
има във всички сайтове, и този не прави изключение.
Сигурна съм, че всички туксписващи недоволни потребители
на сайта залягат в 8.00h, 13.00h и 19.00h върху F5 и ефпеткат до откат
да не пропуснат някоя свръхдалавера на 95% намаление.
.... и после продължават да си си недоволни отново...
... това е типично за този форум с неуравновесени хормони  Simple Smile

Absolutely  Grinning Grinning. Аз съм също редовен клиент и ако има нещо, което не ми харесва напоследък е, че не мога да си харесам неща, но е въпрос на вкус или ми мина манията с дъгия списък поръчки, от който не можех да спестя. С качеството проблем никога съм нямала, всичко, което съм купвала е според мен оригинално, пътувала съм много на шопинг и зная до известн астепен поне кое е менте и кое не - от опаковката - до съдържанието. Има марки , о ткоито съм много доволна и други, от които не чак толкова, но чак пък такива писания. Например по артикули- обувките - прекрасни - от детски до дамски, дрехите - винаги съм била доволна, освен една риза на Guess, но не я върнах, просто н аманекена стоеше по добре и т.н. и т.н.
Най-вече, когато можеш да върнеш - незнам какъв е проблема и това мрънкане, защото по закон можеш, но не винаги се случва другаде!

# 57
  • Мнения: 83
Здравейте Simple Smile Не съм представител на конкурентна фирма, не съм си пазарувала от ФД и ще се обоснова защо пиша по темата  Simple Smile Моят съпруг работи във Спиди, това фирмата чрез която стоките на ФД достигат до България. Искам само да ви уведомя, че всичко пристига в неугледно състояние (после не знам как ги привеждат в приличен вид) и се доставя от РУМЪНИЯ. Марковите парфюми пристигат в огромни 10 литрови туби и няма да коментирам качеството (всеки да си прави изводите).
Това е от мен по темата, всеки да са реши сам колко е достоверна информацията, която ни се предоставя на сайта  Naughty

Здравейте,

Искаме само да уточним, че работим със Спиди от 1-ви ноември и до сега куриерската фирма не е доставяла парфюми до клиенти, тъй като не сме имали подобни кампании на сайта ни. Твърдението, че парфюми се доставят в 10-литрови туби не се отнася за нас. Относно коментара за склада - действително интернационалният ни склад, от който се разпращат поръчките, се намира в Румъния. 

Просто сме уникални българите, не мислите ли. Все едно, че ако случайно Фешън дейс прави наливна търговия ще покани шофьора да гледа, ама ужасна работа, някой беше писал за бай ганьовщината, ама не беше улучил посоката = трябва да се насочи към себе си. Поне са чули нещо за Румъния - та са улучили - страшна злоба и то и те не знаят защо и към кого да я насочват. Удивена съм и не разбирам - ами като не ви харесва - не пазарувайте - цвета не бил същия, не ставал размера - следващия път в описанието - по Pantone цветовете, пък недай си Боже да объркате някоя поръчка - публично харакири

# 58
  • Мнения: 22
Здравейте на всички!

За съжаление и аз трябва да се съглася, че фешън дейс са нищо друго освен измамници и крадци на пари! Бях редовна клиентка на сайт-а, но след като бях поръчала и предплатила продукт, първо: той въобще не се появи; второ: обещаха парите да ми бъдат възстановени по сметката в срок от 2-3 дни; трето: тъй като горното не се случи, обещаха да ми ги възстановят в 7-дневен срок, защото това било стандартният им срок (вече ми бяха казали нещо друго); четвърто: естествено, не ми възстановиха сумата, а продължават да обещават! въпросът вече не опира само до парите, а до отношението им към клиентите като цяло.
Моля, ако има и други излъгани и ощетени да пишат!  #2gunfire #2gunfire #2gunfire



Tova sa pulni gliposti,az sushto sum klient za vuprosniq sait i nikoga ne sa iziskvali ot men da predplashtam stoka,vsi4ko e s nalojen platej.Shto se otnasq do originalnostta na produktite naskoro polu4ih 4asovnik ot tqh s marka Just Cavalli,koito ima garanciq,sertifikat,kutiq,etiketi...vsi4ko ot kutiqta do 4asovnika e v perfektno sustoqnie,lqtoto kupih na priqtelq si gumenkii na Le Coq Sportif  ot magazin vuv mola za 150 lv,naskoro imaha kampaniq na tazi firma i su6tite tezi gumenki bqha namaleni na 70lv,poru4ahme ot kampaniqta pak za nego gumenki i sa 100% originalni,nishto 4e bqha tolkova namaleni,puk i vsi4ki znaem,4e v Bulgariq cenite na izvestnite marki sa mn naduti i mn nad realnata im stoinost,poru4vali sme su6to 4asovnik na Camel Activ,pak mn namalen i otnovo doide v perfektno sustoqnie i 100% originalen,do sega nqmah zabelejki,no dnes polu4ih dulgo 4akanite si botu6i,koito se opasqvah,4e moje da mi budat golemi,a se okaza,4e sa daje 1 nomer po-malki ot tova,koeto bqh poru4ala,tui kato sa s UK nomeraciq,qvno v tablicata im e imalo nesuotvetstvie,predlojiha mi da gi vurna,no tova za men ne e variant,tui kato mn gi haresvam kato model,bqha namaleni ot 250lv na 150lv,no za tezi pari,ka4estvoto ne otgovarq,taka 4e qvno ima i bokluci,no kato cqlo produktite na izvestnite marki sa originalni

# 59
  • София
  • Мнения: 160
Аз пък не мога да разбера след като има толкова недоволни, защо продължават и продължават да поръчват от там. Аз ако съм толкова разочарована просто няма да повторя да поръчам, а не през няколко поста да обяснявам колко са зле ФД.
Аз като цяло съм доволна. Имала съм и неуспешни покупки, но съм ги връщала и съм си получавала парите обратно. Според мен от сайта са коректни, а относно това дали стоките са менте - ментета може да ти пробутат навсякъде и няма гаранция, че колкото и пари да дадеш ще получиш нещо оригинално. Все пак надявам се наистина да не са реплики...

# 60
  • В мечтите
  • Мнения: 639
Аз не мога да коментирам дали стоките са оригинални или не...тъй като след 3 месеца чакане на маратонки на Puma,ми написаха имейл,че ги няма в склада  Mr. Green..... Коректни са...да!!... поне ми отговориха след 2-3 месеца.Така,че... всеки сам си решава,но аз лично за себе си приключих пазарлъка там Simple Smile.Е поне подобни чуждестранни сайтове дал Господ,като например vente-privee.Супер коректни и връщат и пари,за неполучен артикул дори  Wink

# 61
  • Бургас
  • Мнения: 620
Аз съм доволна  Peace ако продукта не ми харесва го връщам и ми връщат парите това е



 Peace Peace

# 62
  • Мнения: 2
Хихи, влязох само за да прочета за ФД, а то... вие сте си го обърнали на женски спорове Simple Smile)). Та, по темата, струва ми се неоснователно това заглавие. Моя опит с въпросният сайт е хубав. Това, че в него се продават и някои по - малко престижни стоки просто допълва възможността за избор на по - евтини продукти. Както има продукти за по хиляди парички, така има и за по 30лв нещица. Сега, аз примерно не влизам в категорията потребители, които пазаруват дрешки по 1 000лв, но пък и не се старая да попадна в "хептен евтинджос" потребителите. Нещата, които съм поръчвала от ФД са на достъпни за моето финансово положение цени. Не мога да определя колко точно са рентабилни изборите ми на стоки, но със сигурност тези, които съм закупила досега, отговарят съвсем точно на придобитите от сайта представи за тях. А това дали са ги шили те лично, или Долче или китайците, не ме притеснява толкова. Ако имах такива притеснения, щях да стискам и събирам парички, за да си поръчвам директно от съответната марка, и на сметка или не, ще си получа въпросната готина опаковка Simple Smile)) Та като примерно съм дала 100лв за якенце, ми то и тея по пазара са по толкова! какво ако се окаже реплика, нали така или иначе не съм платила оригиналната цена за марката? Simple Smile))

Общи условия

Активация на акаунт