ФИТОЛЕК - София - ПЪЛНА ПАРОДИЯ!

  • 22 445
  • 16
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 479
Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от „лечебен” център с гръмкото име „Фитолек” и по-точно от неговия така наречен собственик Мариян Иванов – доктор – хомеопат.

Не знам от къде да започна за да не ви отегча.

Както всичко в БГ и хомеопатията като метод на алтернативно лечение е много криворазбрана и криво проектирана като приложение.

Въпросният център „Фитолек” предлага най-разнообразни медицински услуги, които като ги прочетеш ще си кажеш „Брех, какви приятни неща”, но сблсъсквайки се с персонала от центъра вече картината се учерня.

И така за първи път посетихме кабинета на д-р Иванов поради чести заболявания на моето дете (на 2,6 г) свързани с дихателната система и УНГ, поради което аз поисках да ми бъде изготвена схема за лечение и превенция на тези заболявания.

Докторът почти не ме слушаше какви подробности обяснявам, по-скоро беше зает да обяснява в движение на своя подгласничка (друга хомеопатка) какво пише в материя Медика и неговата цел беше да я обучава на наш гръб. Да не ви казвам как прегледа детето – с едно фенерче му светеше в гърлото, като след това не го погледна изобщо. Не ме питаше за нищо допълнително от това, което казвах аз т.е. никакъв индивидуален подход какъвто изисква хомеопатията.

ОК, дадоха ни схема, след което ни взеха 80 лв за първичен преглед. След 1 месец отново посетих доктора за контрола и допълнителна консултация, на която отново не ми беше обяснено нищо ново, след като аз казвах, че не забелязвам ефект и че детето постоянно боледува. Бяха ми взети 40 лв. На следващия преглед също ми бяха взети 40 лв, на който не получих нищо по-различно като информация от предишните пъти.

Пикът дойде при последния преглед, на който докторът излезе от кабинета буквално под носа ни и стояхме да висим 1 час да го чакаме тъй като имал спешна работа.

Зомбитата, които са му секретарки не направиха нито едно усилие през този час да се чувстваме по-комфортно, а напротив, казваха как детето не трябва да ходи напред и назад и да не се излиза на балкона, защото им е студено.

Какъв вид търговия със здраве е това се питам аз? За мен това си е чисто прибиране на пари, срещу което не получаваш нищо подобно, за което си платил. Не може да нямаш никакво индивидуално отношение към пациентите си, при положение, че предлагаш здраве, чрез алтернативни методи, за което прибираш безумни пари! ТОзи доктор има издадени редица книги, в които обяснява различните резултати и ползи от алтернативното лечение, но няма никаква представа от пациентите си като цикличност на заболяванията им, произход на заболяването и индивидуалност!

НУЛА професионализъм, НУЛА адекватно отношение, НУЛА резултатност!!!

Просто хора не избирайте този център и нито един от „лекарите” там! Ще ви ограбят парите и няма да получите нито внимание, нито гъвкавост, нито лично отношение!
Дано и други съфорумци ме подкрепят за да популяризираме тези измамници с отвратително отношение.

Отидете на хомеопати, които са ви препоръчани от поне 1 познат и които ще се отнесат към вас с индивидуалния подход, за който хомеопатията е от ключово значение.

# 1
  • Мнения: 653
Що за простотия!? etaniel\eta80 или както там се зовеш.

Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от...

Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от...

Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от...

Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от...

Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от...

# 2
  • Мнения: 1 479
Visible,
защо да е простотия? Просто изкавам мнение, което е негативно и с което искам да предпазя много други хора да си дадат парите на вятъра!

# 3
  • Мнения: 1 479
Просто няма да получите никакъв резулат срещу парите си в този център и също ще получите само негативно отношение и нула заинтересованост! Там целят само да прибират пари! Няма да ви помогнат изобщо!

# 4
  • Мнения: 653
Аз съм доволна от Фитолек. Семейството ми също. И наши приятели.
Забелязвам и други потребители от форума.

Един проблем и хиляда поста. В хиляда теми.
От един потребител с повече от една регистрация.
Защо е простотия ли питаш!?

# 5
  • Мнения: 835
Точно за това никога не бих отишла някъде, да не говорим за лечение, ако не ми е препоръчано от познат.
Ти защо реши да отидеш там?

Ние си имаме класически хомеопат, човека е абсолютен професионалист.Прегледа му е 30лв, от които всяка стотинка си струва.
Последния път ми се наложи да лекуваме по тел.,детенце се оправи за няколко часа.Друг би ми казал да отида на преглед за да ми вземе парите.
Естествено намерих време да отида да му благодаря и да питам какво ми струва...а, .той се смее................

Човека се опитва да помага, и помага! Парите не са най-важното.

# 6
  • Мнения: 2 176
Искам да изкажа негативно мнение за отношение, професионализъм и организация от „лечебен” център с гръмкото име „Фитолек” и по-точно от неговия така наречен собственик Мариян Иванов – доктор – хомеопат.


Този е боаронопат, а не хомеопат.  Mr. Green
И какви тАкси само.., че те и хомеопатите, след двучасови интервюта, не взимат толкова..  Whistling

# 7
  • Мнения: 0
Искам да се присъединя към Visible и да изкажа несъгласие с мнението на etaniel. Не бива с лека ръка да се обвинява д-р Иванов, нито който и да било от останалите лекари от медицински център „Фитолек”, които доколкото разбирам от написаното, дори не познавате. Аз имам две деца, като едното боледуваше почти ежемесечно от гнойни ангини, а другото имаше поставена диагноза бронхиална астма. Казвам ”боледуваше” и „имаше”, защото от около две години, откакто  водя децата си при д-р Иванов, нещата коренно се промениха. Д-р Иванов и неговите колеги не изнудват никого за пари, нито пък искат такива под масата, както това се прави в много други лечебни заведения. Цените за първични и вторични прегледи са ясно фиксирани и се равняват на цената на 1-2 „хубави” антибиотика, каквито моите деца приемаха ежемесечно преди да срещнем д-р Иванов. А много от тези антибиотици ни бяха изписани пак след платен прием при поредния специалист. Не споменавам за цените на другите лекарства и за различнити странични действия, които се проявиха при децата ми, като следствие от тяхното приемане. Често се случваше децата да започнат да боледуват в събота или в неделя и тогава д-р Иванов, винаги ни и давал адекватни съвети по телефона, без след това да е искал заплащане за това, че сме го обезпокоили през почивните дни и че сме му отнели от свободното време. Нещо повече, д-р Томова – един от лекарите в медицински център Фитолек дава съботни дежурства, като цените на прегледите през тези почивни дни не са по-високи от тези през делничните дни. Налагало ми се е да ползвам и нейните услуги и съм изключително доволна от нейното отношение към мен и децата ми и от нейния професионализъм. Искам да добавя, че часовете, които се назначават по телефона за осъществяване на преглед общо взето се спазват и че на всеки жив човек по всяко време, включително и по време на работа, може да се случи нещо непредвидено. В такива случаи е редно да се прояви толерантност и разбиране, още повече, че в медицински център „Фитолек” има и други лекари хомеопати, които сигурно биха могли да приемат вашето дете, ако вие сте пожелали това.

# 8
  • Мнения: 2 176
Хубава реклама от току-що регистриран потребител, mimcheto77Mr. Green

Мислиш ли, че някой ще вземе насериозно толкова напудрено ласкави отзиви от някой, който се е регистрирал специално за целта?   Whistling
Рекламите в този форум се заплащат и си имат специално отредено място.


# 9
  • Мнения: 0
Да, наистина нямам навика да си губя времето и да участвам в глупави дискусии. Това е едно изключение и го правя заради уважението си към определени хора, които се грижат за децата ми. Последното, което ще напиша е цитат "Никой не хвърля камъни по ялови дървета".

# 10
  • Мнения: 1 479
Multimodal, браво!
Тия явно имат пипала за реклама, ама НЕ СТРУВАТЕ, хора! Няма да убедите хората, че трябва да дойдат при вас! С това отношение и с този подход с "голямата баданарка", няма да имате повече пациенти!
На мен и моето дете НЕ ни помогнаха и не показаха, че въобще искат да помогнат. Такива зомбита рядко ще срещнете като тези във "Фитолек". Няма такова отношение от секретарки, доктор Иванов беше любезен само когато ходехме на крака и му давахме по 40 лв за преглед. Като му се обаждах по телефона при нужда, не се интересуваше от подробности и изписваше абсолютно стандартни неща.
Аз по принцип не пиша изобщо такъв тип теми и постове. Но последния преглед (той не се състоя, щото си тръгнахме) просто ми преля чашата от незаинтересованост и отвратително отношение.
Хора, ходете само при препоръчани ви от познати лекари!
Аз се подлъгах от разни постове в този форум, че бил добър Иванов и т.н....но и моя позната се оказа, че е ходила там и също не е доволна!
Много  скъпо и неефективно лечение!

# 11
  • Мнения: 1 479
Айде само да кажа, че подадох жалба в НАП и доктора вече е с наказателно постановление! За измама с парите на бедните хорица и за неефективност срещу сумите, които взима! Ще спрете да ограбвате хората вие, ама трябва да си отстояваме правата! Още веднъж хора, не ходете да търсите лечение на проблемите си със Фитолек и др. Мариян Иванов! Където видите името му, бягайте! Ходете при препоръчани ви хомеопати!
Успех желая на всички!

# 12
  • Мнения: 0
Аз съм д-р Мариян Иванов. Това, че се случва някои да ме ругаят и обиждат не ме притеснява. Това се случва ежедневно и с далеч по-достойни и заслужили от мене хора, защото колкото и да си добър и колкото и да се стараеш, все ще се намери някой, който да не е доволен от теб. А и както казва mimcheto никой не хвърля камъни по ялови дървета. Когато обаче един и същ човек като etaniel продължава упорито да ме хули и злепоставя, използвайки за тази цел лъжи и клевети, аз се чувствам длъжен да напиша няколко реда най-вече заради хората, които четат тези клевети и които имат право да знаят мнението и на другата страна.

1.   Като започнем от израза „както всичко в България и хомеопатията като метод на алтернативно лечение, е много криво разбрана и криво проектирана..............” става ясно, че etaniel е един от вечните мърморковци, на които всичко в България им е криво и на които вечно някой им е виновен за нещо. В областта на медицината, ако не бях аз, щеше да е някой друг. Впрочем, преглеждайки здравното досие на Калоян, установявам, че бездарници са и другите лекари, които са го лекували по повод на честите му инфекции на горните дихателни пътища, за които в повечето случаи са изписвани антибиотици. Антибиотиците, до които лично аз не съм прибягвал, докато съм лекувал Калоян. Хора като etaniel вечно са недоволни от нещо и вместо да търсят някакво конструктивно решение, предпочитат да се крият зад анонимност и да се изживяват като жертви. Единствено тогава те се чувстват силни, като в същото време си мислят, че могат да обиждат и клеветят, без им бъде потърсена отговорност за това. Всъщност аз съм доволен, че не ми се налага да контактувам повече с etaniel, тъй като предпочитам да го правя с открити хора, на които ако нещо не им харесва, го съобщават лично. Често, след изглаждането на съответните недоразумения (те се случват на всеки, който не се счита за Господ) такива хора са ставали мои много добри приятели. Тези хора разбират, че те, със своето поведение и със своята позиция, определят своя живот и от техните уста никога не съм чувал да казват, че всичко в България е „криворазбрано и криво проектирано...”.

2.   По повод на това, че etaniel не била питана за нищо допълнително по отношение на здравето на Калоян, то това категорично не е вярно. Хилядите пациенти на медицински център „Фитолек” знаят, че когато са дошли за първи път в този център, без значение кой лекар ги е поел, са били питани за много неща. По време на първия преглед се попълва т.нар. „здравно досие на пациента”.  То включва повода за прегледа, резултати от проведени изследвания, настоящо и минали лечения, наследствена обремененост и въпроси с помощта на които се добива престава за всички органи и системи в човешкия организъм. Чак след това, на базата на анализ на цялата информация, се предписва съответното хомеопатично лечение. Такова попълнено здравно досие има и Калоян.

3.   По повод на това, че etaniel е стояла един час, тъй като докторът имал спешна работа и не било направено нищо, за да се чувстват пациентите комфортно. За съжаление и докторът е жив човек, а на всеки човек могат да се случат непредвидени неща. Не пожелавам на etaniel да и се случи това, което ме накара да отсъствам от медицинския център 25 минути. Нито повече    нито по-малко. И колегите ми бяха предупредени, че ще отсъствам за не повече от половин час. А по повод на комфорта – медицинският център разполага с достатъчно комфортна чакалня, снабдена с всякаква литература, включително и за деца.

4.   По повод на „ представата за пациентите”, „отношението към тях”, „професионализма”, „адекватността”, „резултатността” и т.н., само ще кажа, че мерило за нашата работа са нашите пациенти. Фактът, че преди години бях сам, а днес работата в медицинския център се е увеличила толкова, че вече сме шест колеги, е достатъчно красноречив. И още един факт – в медицински център „Фитолек” има издадени над 1400 клубни семейни карти. Това означава, че освен отделни хора, на нас са гласували доверие и цели семейства. Тези пациенти знаят много добре, че могат да ни намерят и да разчитат на нас и в делничен и в почивен ден. Изводът е ясен - без нашите пациенти, ние като частен медицински център щяхме отдавна да сме фалирали, тъй като здравната каса в България не рембурсира хомеопатичните прегледи. Ние съществуваме и се развиваме само и единствено благодарение на нашите пациенти...

5.   По отношение на „безумните пари”, „ограбените пари” и т.н., които „докторът прибира”. Тук ще кажа, че няма цена здравето и огромната отговорност, която ежедневно поемат лекарите в медицински център „Фитолек” за живота на много хора. Отговорността да лекуваме тежки инфекции, бронхиална астма и други животозастрашаващи заболявания, почти без да използваме стандартните антибиотици, кортикостероиди и други химически субстанции, които конвенционалната медицина прилага системно. Нямат цена и хилядите часове, отделени за четене и професионално усъвършенстване и съответно хилядите часове, по време на които сме лишавали от своето присъствие най-близките си хора. Сега, когато децата ми са вече големи и често ме обвиняват, че не съм прекарвал достатъчно време с тях, ми се иска да не бях толкова отдаден на професията си, но вече е късно... Тук няма да говоря изобщо за многото учебници и наръчници и за различните курсове, без които специалистът е обречен да изостава все повече и повече от новостите в своята област, а те също струват много пари. Така или иначе, независимо за какво става въпрос, парите са израз на количеството стойност, което се получава в замяна, а ние живеем в силно конкурентно общество. Така че медицински център „Фитолек” не би могъл да съществува и да се развива, ако парите не отговарят на количеството стойност, което внасяме в живота на нашите пациенти. Ако вие сте преценили, че 70 лв., платени еднократно за първия преглед /който е най-важен и продължителен/, а в последствие заплащането на 40 лв. за контролните прегледи е безумна сума, то това си е ваше мнение. Ние го уважаваме и затова сме обявили ясно цените на прегледите. Така всеки ще може да прецени как да постъпи. Още повече, че се знае колко струва курсът на лечение с един модерен антибиотик, без да говорим за страничните му действия, а все пак Калоян не е приемал антибиотик, докато го лекувах.

6.   И най-накрая – по повод издаденото наказателно постановление от НАП – това също е лъжа, подобно на останалите неща, които пишете. Тук вече чашата на търпението преля. Да, такава проверка наистина беше извършена в медицинския център, но само това е истина. Лъжа и клевета е, че има издадено наказателно постановление. Проверката на НАП не установи нередности в дейността на медицинския център или в дейността на който и да е от лекарите, работещи в него. Това лесно може да бъде проверено от всеки. Номерът на протокола за извършената проверка е 0083501 от дата 14.01.2011година. Ясно е колко може да се вярва на някой, който с лека ръка хвърля лъжи в пространството, особено такива, които лесно могат да бъдат проверени. И тъй като и без това вече отделих достатъчно време, за да отговарям на обвинения от различно естество, отправени от един и същ човек с огромно количество публикации, а както виждам същият продължава да „работи” в това направление, възлагам на специалист да предприеме съответните действия, с които да бъде потърсена наказателна отговорност на клеветника. Упълномощил съм адвокат да заведе срещу него наказателно дело от частен характер по чл. 147 от Наказателния кодекс.

# 13
  • Мнения: 1 569
За съжаление ще подновя темата. Четох в нета, с надежда да открия доволни хора от този център, но попаднах и на тази тема. Не ме интересува кой, какво точно и защо е писал преди мен. Имам лични впечатления, които бих искала да споделя. А разбира се, че всеки сам си преценява доколко/дали/на кого да вярва.

След като този център ми бе препоръчан, и по-точно д-р Зорка Угринова, заведох детето си при нея с надежда да помогне за огромна трета сливица. Подчертавам, че  засега няма да коментирам дали има ефект от назначеното лечение, тъй като все още сме твърде рано в хода на схемата. Искам единствено да коментирам отношението, на което се натъкнахме на това място. Място, което уви твърде много мирише на бизнес и пари. Sad

Докторката ни посрещна с хладен поздрав и до края си остана с хладното изражение и маниер. На други места 'интервюто' трае минимум час-два. Тук по тел. ми бе казано, че трае 40мин. Учудих се, но както и да е. Нашият преглед бе 30 мин, дали имаше и толкова. След като обясних защо идваме, след като й погледна гърлото и преслуша гърдите, единственото, което ме попита бе "разкажете ми какво е вашето дете...". Тъй като вече бях посещавала друг ХП център предполагах в каква насока трябва да отговоря и започнах. Когато започнах да се чудя какво още да говоря, не ми бе зададен нито един допълнителен въпрос. За 30 минути тази жена 'опозна' детето ми достатъчно, че да му назначи хомеопатично лечение за немалък здравословен проблем.

Така. Попитах я защо лечението е с продукти на Боарон, тъй като честно казано мислех, че отивам на класически хомеопат. Отговорът бе, че всичко, което "се дава под масата е незаконно". Учудено попитах "но защо тогава на други такива лицензирани места се дават неща, различни от боаронските?", тоест с по-високи потенции. "Ами не ме интересува какво правят други колеги. Това е абсолютно незаконно, защото не се знае кой и къде е правил нещата, би ставало дума за интерес към продукцията на конкретни хора"... Първоначално ме прозвуча някак логично, но после се замислих за това как можем да сме сигурни, че център Фитолек не е сключил договор с Боарон, който се продава в почти всяка аптека.

Както и да е.  Усетих, че настъпах някакъв мазол и млъкнах. Това, кеото най-много ме вбеси беше отношението накрая, когато докторката набързо изстреля какво ми е написала в рецептата. В желанието си да разбера всичко максимално правилно и добре, помолих още два пъти да ми обясни. Отговорът бе 'Ама чети ето тук де!' - като на ученичка от трети клас.  Thinking Чух, че отвън става някаква шумотевица и ми стана ясно, че следващият записан час чака реда си и вероятно д-р Угринова вече става нетърпелива. Взех си нещата и набързо се изнесох. Почувствах, че това бе желанието на тази жена в този момент... Накрая за 'внимателното', 'подробно' и 'топло' отношение платих 70лв. Съжалявам, но подобно поведение, особено когато се отнася до дете, с немалък здравословен проблем за решаване, с родители, които тепърва имат нужда да бъдат просветени в хомеопатията, да я разберат, да й се доверят... подобно отнощение е не-до-пус-ти-мо! Омръзна ми от пишман специалисти да гледат на мен като на ходещ банкомат, а не като на човек, който е гласувал някому доверие за здравето си. Писна ми от печалбарщина. Писна ми от хора с големи портфейли без сърца...

Щом собственикът на това място чете тук, моля да обърне внимание на тези неща. Със сигурност има и доволни както от центъра, така и от въпросната докторка. Но четейки в интернет не оставам и с впечатление, че съм единствената, сблъскала се с недобро отношение. Ако ви пука за бъдещето на фирмата Ви с главно "Ф", моля помислете за човешкия фактор с главно "Ч" в дейността си!

Последна редакция: ср, 13 фев 2013, 23:49 от ♥Пандичка♥

# 14
  • Мнения: 1 547
Още една от фамилните карти "с намаление", която е неактивна поради същите причини.
Повърхностно, хладно отношение. Без никакви обяснения. Недостатъчен брой въпроси за събиране на информацията. И неефективно лечение.
Д-р Зорка Угринова, "Снежната кралица" с чанта FURLA.
С 0 отношение към децата. Многото грозни плюшени играчки в кабинета не правят качествена услугата, свързана със здравето на децата.
Моя приятелка също я посещаваше, сега вече нито тя, нито аз прибягваме до услугите на това място. След като смятате, че 40 мин. могат да струват 80 лв и това да е напълно легално, заповядайте Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт