За обслужването в Хиполенд

  • 20 603
  • 101
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 192
Случката е от вчера.Действието се развива в Хиполенд (Пловдив).
Отиваме да купим триколка на малкия. В магазина няма други клиенти освен нас. Русоляво девойче се приближава учтиво и пита:
- Желаете ли нещо?
- Харесали сме тази триколка и искаме да купим, но ако имате все още в синьо.
Момичето ме парира, че триколката няма друг цвят освен изложения:
- Тя е само в този цвят, сенникът й е син. Този модел няма друг цвят!
 #Crazy
- Госпожице, не знам дали говорите за същия модел, но вчера точно във вашия магазин имаше изложени две триколки, от които едната беше в син цвят. Ние искаме да разберем имате ли в момента в склада, за да я купим.
Тогава колежката й се намеси отстрани:
- Имаше, но днес я продадохме.
- А друга освен нея нямате ли?
Момичето с русата коса отиде да провери и след пет минути се върна със следния отговор:
- Има, но са по 2 броя в кашон.
- Това какво ще рече, че трябва да си купим две триколки?
- Не, просто не са сглобени, а насипно и частите не могат да се разделят.
Мен вече ме напуши на смях и й казах, че мъжът ми за 10 минути ще им сглоби и двете колела...
А той пък на свой ред я попита:
- Т.е не искате да ни продадете триколка?
- Не че не искаме, но нямаме сглобена, трябва да купите или тази, или утре сутринта да дойдете за синята.
- Ама аз не ви я искам сглобена, дайте ми я насипно! - със последни сили се молеше да им купи стоката мъжа ми  Praynig
- Значи-  казвам аз- вие ги сглобявате, а после клиентите си ги разглобяват пак, за да ги качат в колите?!  Crazy Каква е логиката?

Вие какво правите в подобни ситуации?
Защото вероятно има и други начини, освен само да си излезете, както ние направихме и да си купим триколката на малко по скъпа цена, но от друг магазин (направо с кеф им дадох парите на момичетата, от които я взехме)...Освен това се оказа, че в кашона наистина били по 2 триколки, но всяка е в отделен пакет и няма нищо, което да се налага да разделят  Sick Още не мога да разбера каква е основателната причина да не продадеш на клиент стока, която имаш налична в магазина...

# 1
  • Мнения: 47 956
Обслужването в нашия Хиполенд (София, Скай сити) не е върха също, аз преди време писах мейл на ръководството по някакъв повод, отговориха ми и дори ми изпратиха играчки за децата ми, което им прави чест, донякъде
Ако пазаруваш редовно в магазина, оплачи се на ръководството, ако ли не- не се занимавай...то да е само този магазин

# 2
  • Мнения: 1 192
Явно ръководството не е наясно какво прави обслужващия персонал. Аз вчера направо съжалих, че не съм таен клиент и стигнах до извода, че по-добре да дам с няколко лева отгоре, отколкото да карам някой насила да ми вземе парите...

# 3
  • София
  • Мнения: 3 099
Гугъл, контакти, жалба (към фирмата). Само така ще се научат тъпите девойкини как се продава! Бляк!

# 4
  • Мнения: 2 032
Вие какво правите в подобни ситуации?

Питам за името на девойката, после говоря с управителя и според резултата от разговора (и ако не ме мързи), пиша писмо, копирайки и неговите шефове, и CEO-то на цялата верига.
С други думи, услужлива съм. Правя им услуга, посочвайки конкретно благодарение на кои служители и след какъв тип мърляшко обслужване няма да си увеличат продажбите.

# 5
  • Мнения: 3 621
Аз лично бях изключително доволна от обслужването в Хиполенд - Бургас, но след последното ни посещение бях меко казано разочарована.
Харесахме си в онлайн каталога им кола, която да купим на малкия за Коледа. Отидохме в магазина и не я видяхме изложена, попитах момичето което стоеше точно до щанда на който са изложени колите и обеснявам какво търся. Отговора беше, че е имало но са свършили. Започнахме да разглеждаме за други коли и мъжа ми видя, че има около 6-7 кашона със същата която ние си бяхме харесали, и се започна едно обяснение, че трудно се вадели, нямало кой да я пробва сега  ooooh! и защото много бях харесала точно тази кола, аз едва ли не започнах да се моля да ни я продадат дори и не изпробвана.
След това не сме ходили в Хиполенда и едва ли скоро ще отидем.Не ми е особено приятно да се моля на някой да си върши работата.

# 6
  • Мнения: 714
Същия проблем, в същата верига, в 2 различни града .... Нещо им куца точно тая брънка в организацията ...  Thinking

# 7
  • Мнения: 5 710
Вие какво правите в подобни ситуации?[/b]

Ами аз по принцип не попадам в такива ситуации...
Максимумът ми е да попитам дали има, като ми кажат, че няма си тръгвам.
Ако ми кажат да дойда утре, идвам утре.
За мен магазинът свършва до рафта където има/или няма каквото търся.
Никого не карам да ходи до складове и да ми се обяснява ...
Нямам тази клиентска култура, не смятам, че съм златен клиент на който и да било.

# 8
  • Мнения: 289
Средно на 10 магазина, в които влизам, има 1, в който обслужването да не всява потрес  Wink според мен, естествено. Но не защото съм особено придирчива, а защото положението наистина е трагично, на повечето места.
 Какво правя - понякога споделям пред самата продавачка впечатлението си, съвсем спокойно - защото сама разбирам, че няма особен смисъл - и си излизам. Напоследък поради ред причини - сред които обслужването, липсата на време или пари в брой в момента, в магазините само харесвам разни неща, които после поръчвам онлайн. Донасят ми ги до пред вратата, без да се занимавам с продавачки и т.н.

Мислела съм си за оплакване - последния път за Билла например - но се чудя, има ли смисъл да се оплакваш на управител, който държи очевадно смотан и неподходящ персонал... че то се вижда от самолет, че дадена девойка не става - ако той не го вижда, аз няма как да му го покажа, при цялото ми добро желание да му помогна. Т.е. в известен смисъл по персонала съдя за това що за стока е и управителя.

# 9
  • велико търново
  • Мнения: 584
Запис и аз съм от недоволните многократно от обслужването в магазини Хиполенд в гр.Велико Търново.

# 10
  • Мнения: 1 192
Вие какво правите в подобни ситуации?[/b]

Ами аз по принцип не попадам в такива ситуации...
Максимумът ми е да попитам дали има, като ми кажат, че няма си тръгвам.
Ако ми кажат да дойда утре, идвам утре.
За мен магазинът свършва до рафта където има/или няма каквото търся.
Никого не карам да ходи до складове и да ми се обяснява ...
Нямам тази клиентска култура, не смятам, че съм златен клиент на който и да било.


И аз не се смятам за златен клиент, но определено съм клиент- статус заради който тяхната професия съществува и отношението на продавач-консултантите не трябва да е такова.  Peace Да знаят дали има определена стока в магазина, дори на склад е нещо, за което им плащат. Макар и хипермаркет не може всичката стока да е изложена по рафтовете.
И като чета Нефертити, явно това отношение към хората е фирмена политика...Аз от 3 дни говоря на малкия, че ще му купя колело, грабнали сме се четиримата със свекървата и някакви намусени служителки ще ни правят на луди... Stop

# 11
  • Мнения: 5 710
Не искам да споря, но е напълно възможно в някой хипермаркет момиче, което работи в един департамент да не знае за друг и да не е в детайли наясно с всички складови наличности и продукти. В магазини за техника, например това е мн. често явление - човекът от дисковете не е в час с телефоните.

Аз наскоро разбрах нещо за промоциите покрай една оферта за перилен препарат.  
Обикновено не се изнася всичко в рамките на един ден. За срока на промоцията примерно имат Х броя еди-какво си и всеки ден вадят по няколко така, че да издържи за целия период и да има промоция всеки ден. Ако случаят е такъв, много правилно са ти казали утре да дойдеш. Аз като видях, че перилният препарат е изчерпан попитах какво става те ми казаха " елате утре", отидох утре и си купих. Не защото бяха докарали на следващия ден, а защото за ден примерно имат план колко да продадат и само това се вади. Девойката след като си е направила труда да влезе в склада, да провери и да излезе с 'не', значи не й е пречило да ти го донесе и продаде , ако е било възможно ... Явно има детайли, с които клиента не е запознат, това искам да кажа.

# 12
  • Мнения: 3 621
Не искам да споря, но е напълно възможно в някой хипермаркет момиче, което работи в един департамент да не знае за друг и да не е в детайли наясно с всички складови наличности и продукти. В магазини за техника, например това е мн. често явление - човекът от дисковете не е в час с телефоните.
Eстествено, че няма как да знае всичко което се предлага в магазина, и ако евентуално този щанд не е нейна отговорност, би трябвало да препрати клиентите към колега който ще може да им помогне.
Все пак, трябва аз и ти и други клиенти да си оставят парите в магазина, за да може въпросните служители да си получат заплатите нали така.
Специално в Бургас, откакто преместиха Хиполенда в МОЛ-а обслужването им куца и то много.
Някак си неестествено ми се струва да отида в даден магазин и буквално да се моля да ми продадат нещо.

# 13
  • Мнения: 4 380
Аз бих  си тръгнала.
При покупката гледайте да няма пластмасови части в уплавлението и ходовата част!Чупят се бързо.

Последна редакция: пт, 09 апр 2010, 17:18 от mamamari

# 14
  • Мнения: 1 192
Триколката не беше в промоция, а нищо не им пречи да дадат някакво сносно обяснение или за да не влизат в подробности поне да излъжат, че няма в момента. Отговорът не е бил, че няма, а че има но не се продава насипно, в момента и т.н.- все глупави обяснения...

Общи условия

Активация на акаунт