Отговори
  • Мнения: 96
Моля,ако има кредитни инспектори или мами ,които са успели да се преборят с банковото бездушие да споделят.Касае се за следното.Със съпругът ми имаме потребителски заем от Уникредит и Джет.И въпреки ,че ни успокояваха от екрана,че няма да ни засегне кризата,тя така ни засегна ,че всичко ми заседна.Непрекъснато слушам от различни представители на банките,че е хубаво ,когато имаме финансови проблеми и не сме в състояние да погасим вноските си по заемите ,да се обадим в банките и да предоговорим  условията по заема.Да ,ама друг път.Отивам в Уникредит и знаете ли какво беше предложението!!??Да намерим някой ,който да изтегли заем в размер на нашите задължения (към4000лев).Честно ви казвам ченето ми увисна от недоумение !На такива ли предложения,банките казват предоговаряне .Може ли някой да ми каже как всъщност да постъпя,обяснявам че няма работа и искам поне 3 месеца отсрочка (пояснявам,че аз съм в отпуск по-майчинство ,а съпругът ми работи като шофьор и прави по 1 или 2 курса на месец ,за което взема към 350 лев,случвало се е от началото на годината да не прави нито един курс за месеца)жените на тираджиите ще ме разберат,как километрите са същите ,но навлата падат,а оттам и заплащането.Случвало се е да отида в банката провеждам разговор и само няколко часа след това ми звънят по телефона все едно никога не сме се виждали.Моля кажете как да изляза от този омагьосан кръг,аз искам да си върна задълженията ,но на този етап няма как.Не мога да разбера какво целят с  този телефонен терор,който налагат.Благодаря за търпението да ме изчетете и моля за съвет от тези, които са препатили.

# 1
  • Мнения: 1 844
целят да си получат дължимото,това е банковата политика.
съчувствам ти за затрудненото положение,но не очаквай компромис или разбиране от една институция,чиято цел е да печели от теб,а не да ти прави услуги.

# 2
  • Мнения: 10 514
Поискай да говориш с някой шеф. По-голямата част от кредитните инспектори за нищо не стават. Напомни им, че Хампарцумян непрекъснато тръби колко се грижи Булбанк за клиентите си и им предлага гъвкави решения.

# 3
  • Мнения: 134
не очаквай компромис или разбиране от една институция,чиято цел е да печели от теб,а не да ти прави услуги.
И аз споделям това мнение.
Надявам се по-скоро да излезете от това безпаричие  Hug

# 4
  • Мнения: 96
Desinka85,ясно ми е ,че печелят и няма нищо лошо в това ,ясно е ,че искат да си върнат парите и така трябва ,но не мога да разбера какъв им е проблема за отсрочка от няколко месеца .Нищо няма да постигнем и двете страни ,ако от една страна те ми звънят непрекъснато ,а от друга страна всеки път им отговарям едно и също.И докато си играем по нервите така молената отсрочка ще изтече и аз ще започна да погасявам задълженията си,но след изхабени 1 тон нерви.

# 5
  • Мнения: 92
Просто не им вдигай телефона  всеки път, когато ти се обаждат - вместо, да си приказвате едно и също всеки ден и да се нервиш непрестанно. Е, вярно, че няма как от време на време да не отговориш на техните повиквания, но ако имате някаква уговорка за отсрочка и това е написано черно на бяло ( предполагам, че се сключва някакво допълнително споразумение към основния договор),няма как да те изненадат неприятно.

# 6
1.Сменяш си картата и телефонният тормоз приключва
2.Говориш с банката,но после ти се обаждат от агенция за събиране на дългове
3.Живееш си спокойно,защото ако си сключила договор за десет години например,преди изтичането им не могат да те пипнат с пръстче
4.Те само печелят от това,защото ти лепкат доста солени лихвички,по-натам ще ги усетиш

# 7
  • София
  • Мнения: 7 980
Можеш да направиш нещо по-конструктивно: да напишеш молба за преструктуриране на заема. Описваш кратко и сбито проблемите си, както и минималната сума, която можеш да погасяваш. Или искаш гратисен период, в който да не погасяваш главница, а само лихви. Писмено. След това отнасяш молбата в деловодството на банката, слагат ти входящ номер.
Целта на банката е да упражнява натиск, за да може да си прибере парите и най-вероятно да те накара да рефинансираш от друго място. Когато отидеш в банката и говориш с кредитния инспектор Х, няма никаква писмена диря, че този разговор е воден. Съответно единственото, което виждат останалите, е че семейство Х виси в просрочие и продължават да звънят.

Нещата не опират до бездушие, а до усилие от страна на банката да си събира парите. Предложили са варианта с познатия/роднината, понеже така най-безпрепятствено и лесно ще се отърват от вас като нередовни платци. Опциите са:
1. Висиш в просрочие, трупат се наказателни лихви, докато банката не почне съдебно производство или не си продаде лошото вземане. В зависимост от документите, които сте разписвали, съдебната практика е различна.
2. Предоговаряте заема, включвайки гратисен период, в който плащаш само лихви, договаряте намалени вноски или нещо си.
3. Рефинансираш заема.

П.С. "3.Живееш си спокойно,защото ако си сключила договор за десет години например,преди изтичането им не могат да те пипнат с пръстче." Това не е вярно твърдение. Дори да приемем, че няма запис на заповед, едно производство по общ ред е по-времеемко, но неплащането е лесно доказуемо и накрая не само, че ще им създадат камара неприятности, но ще си платят и съдебните такси, а и ще забравят за кредит от други банки.
"Отсрочката" както ти я разбираш, не съществува.

# 8
  • Мнения: 96
И така ,продължение на сагата БАНКИ.,бясна съм, искам да крещя ,та цял свят да ме чуе,искам цял свят да разбере в каква скапана държава живеем.Токущо се връщам от банкомата и се оказва ,че  банката ми  е дръпнала от майнчиството.Значи когато искахме да рефинансираме заемите моят доход не го приемаха ,защото това били пари за детето ,а не мои.Как така бе скапани банкери изведнъж тези пари станаха мои??????????????????????????

# 9
  • Мнения: 603
Парите от майчинството ти са социална помощ и нямат право да ги удържат.... Поне така е по закон...

# 10
  • Мнения: 482
Дръпнала е, щото ги получаваш в същата банка. И при мен са си удържали пари от детските, за да си запазят нужната сума  една седмица предварително - това  прави компютърната им програма. Но като отидох на място - е, не съм просрочвала - просто 5 дена преди падежа - ги изтеглих на касата в банката, защото нямаха право да задържат каквото и дабило преди падежа.
1.Пробвай да отидещ вътре и да си изтеглиш парите, които не са доход, а социална придобивка.
2. Отиди в НОИ и заяви, че искаш да си получаваш парите  по друга сметка - ако нямаш, си открий  в друга банка (има бланка, която попълваш и готово), за да не се повтаря.

# 11
  • Мнения: 60
Кредитния инспектор няма нищо общо с телефонния тероризъм. За обажданията се ползват call центрове. На телефонния оператор се плаща за да си изпее песента. Друго не го интересува.

# 12
  • Мнения: 6 607
Съветът да не вдигаш е глупав неустойките на Уникредит са жестоки  Close
Като "шефка " на тираджии те разбирам прекрасно .

# 13
  • София
  • Мнения: 15 913
Тираджията като няма работа  да се хваща такси и да върти из града. Все ще изкара нещо в совободното време.
и писменна мобла за отсрочка в деловодството.

# 14
  • София
  • Мнения: 7 815
1.Сменяш си картата и телефонният тормоз приключва
2.Говориш с банката,но после ти се обаждат от агенция за събиране на дългове
3.Живееш си спокойно,защото ако си сключила договор за десет години например,преди изтичането им не могат да те пипнат с пръстче
4.Те само печелят от това,защото ти лепкат доста солени лихвички,по-натам ще ги усетиш

Недейте да давате толкова лесни съвети, защото при поредни невнесени вноски може да и цъфне съдия изпълнител на вратата.

Аз също подкрепям казаното в един от постовете тук да напишете официална молба за преструктуриране на заема и да не си губите времето с разни служители на банката, които понякога си нямат понятие за какво иде реч.

А да ... молбата директно в централното управление на банката. Иначе тия по клоновете ги знам, те имат план за ликвидност и друго не ги интересува.

Общи условия

Активация на акаунт