Премеждия при покупка ( помогнете с идеи какво да правя )

  • 3 186
  • 35
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте ,

Как да започна ?
Направо ще ви разкажа историята и ако някои има идеи какво може да се направи по въпроса ще съм много благодарен
За мен това е направо безумие...

Реших да си купя Хард диск. Харесах си модел и видях че го имат във Вуду компютърс ( www.voodoo.bg ).
Поръчах го online, защото не ми се разкарваше из задръстванията след работа...

Обадиха се да потвърдят поръчката и казаха че ще е доставят на следващият ден със Speedy.
Получих диска, платих на куриера ( цената на диска-160лв + 8.50 доставака и застраховка )
Това ме учуди и леко подразни - от Вуду компютърс не ми споменаха че доставката е плащам аз, но както и да е.
След като пробвах на следващият ден диска, се оказа че нещо скърца и не иска да тръгне.
Помислих че аз не правя нещо като хората и затова даже викнах приятел специалист да ми помогне .Той потвърди че
проблема е в диска , а не в мен и каза просто да го подменя.

Звъннах във Вуду компютърс , обясних ми проблема и те ми казаха да го пратя по куриер и ще видят какво му е.
Не ми се даваха пак 8лв за куриер та отидох лично до тях. Пратиха ме при шефа им който ми каза да изчакам.
Оказа се че и друг диск им върнали този ден от съшата пратка като обвиниха куриера че не го е транспортирал като хората и затова се е развалил ???
След като почаках около 15 минути, дойде този шеф и ми каза че не могат да ми върнат нито парите,
нито да ми го подменят, а не можело и да се оправи. Обясни ми че те не са виновни а виновен е куриета и да си
търся правата там. След като почнахме да се обясяваме даже почна да ми вика и ме изгони от офиса им.
Естественто в Speedy ми казаха че щом съм го приел не мога да търся отговорност и от тях...

Та накрая си останах с неработещ диск, много изхабени нерви и сега търся помощ...
Не знам какво да правя. Не съм толкова за тези 160лв които дадох напрано , но отношението ме потресе и това
залужава възмездие Simple Smile
Всеки прехвърля отговорноста на другия и накрая ме изкараха мен виновен- такова неще не се поръчвало online (
защо го предлагате тогава ) ???


Мерси

# 1
  • Мнения: 606
Аз така си купих скенер от ЖАР. Отворих го чак в офиса и се оказа строшен на парчета. Казаха ми "сори мъжки, айде чао". След сума ти разправии ми го оправиха.
Просто изводът е един. Гледай с очите си какво купуваш. Искай гаранция. За твоя проблем вече е късно. Получил си един евтин урок на стойност 168,50 лв. с ДДС.

# 2
  • Мнения: 12 648
Платила си някаква застраховка. Проучи там.

# 3
  • Мнения: 606
Платила си някаква застраховка. Проучи там.
"Платил".
Идва от "Васил".

Сега ще се сблъска с истината за застраховките...   Joy

# 4
  • София
  • Мнения: 6 011
Комисия за защита на потребителите? Не мен лично ми помогнаха да си реша проблема с отказ да ми подменят продукт в гаранция.
Тел. 0700 111 22
02/933 05 72

# 5
  • Майничка
  • Мнения: 12 483
Документи по случая (ф-ра от Вуду, разписка за доставка) пазиш ли? Ако да - подай жалба в Комисията за защита на потребителите, може и с мейл.

# 6
  • Мнения: 12 648
Платила си някаква застраховка. Проучи там.
"Платил".
Идва от "Васил".

Сега ще се сблъска с истината за застраховките...   Joy

Така е. Ама си плащаме без да знаем какво, не си търсим правата, защото няма смисъл. 

# 7
  • Мнения: 5 370
Хммммм, хард диск по куриер?????????

Леле, леле, да ме прощаваш, ама все си мислех, че мъжете разсъждават по-логично от жените.

Сега-по същество. Ако имаш фактура, ако имаш документ за гаранция - би трябвало да можеш да задвижиш бюрократичната машина ?

Върху документа за транспортиране имаш ли чекната опцията "Fragile"?
Добре, ти си го приел, хубаво, ама това е нещо,. което трябва да се тества.

Бори се. Заплаши ги с медии, но първо се увери, че имаш всички документи. И нека ти е обица - как така техника по Интернет бе, брате?????

# 8
  • Мнения: 223
1. тука онлайн http://www.kzp.bg/ по телефона или на място
както ти е удобно с вси4ки документи дето имаш за покупката

2. спретни им двоен скандал на тия Вуду- те са ти прибрали 160 лева, след това

3. същия со4ен скандал + опоменаване на "застраховката" - на Спиди- те са ти прибрали 8.50

без зна4ение кой от тия 2мата ЮЛ носи отговорността, определено ти нямаш вина
не се отказвай !
пиши какво става по слу4ая

# 9
  • Мнения: 8
По въпроса с интернета : просто  не ми се разкарваше  до магазина на другия край на София в задръстванията. Поръчвал съм какво ли не от интернет и това е бъдещето Simple Smile Поне така мислех

Да, имам всички документи за поръчката, гаранционна карта, касова бележка ( даже и за куриера- Speedy )

Някои знае ли , май си спомням че гласуваха закон за онлайн търговията и може да върнеш стока до 5-7 дни след получаването ?

# 10
  • Мнения: 5 370
можеш ,даааа, даже и повече.

На лични ли да ти пиша или тук?
Айде тук.

Значи, ние поддържаме софтуер за чужбина, но същевременно правим И поръчки.
В нашите условия е записано, че  клиентът ИМА ПРАВО ДА ПОИСКА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ на сумата до 30 дена след поръчката. И като се обади или пише-възстановяваме (естествено, първо се опитваме да спасим положението).

# 11
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Пусни един сигнал до КЗП.Може и по интернет.И аз бях много скептична,но два пъти вече ми помагат.Вторият път дори ми се обади шефа на некоректната фирма и взе да се пени по телефона защо съм се оплакала и сега му правели проверка.Паднах от смях.

# 12
  • София
  • Мнения: 6 011
На мен пък от некоректната фирма сто пъти ми се обадиха да ме помолят за отсрочка в дните, защото не можаха да ми сменят стоката в едномесечен срок. Това след намесата на КЗП.

# 13
  • Мнения: 940
Имахме сходен проблем като на автора с ЖАР. Обади се на комисията за защита на потребителите. Напоследък са много дейни.

# 14
  • Мнения: 5 370
http://baet.net/in-the-press/dnevnik/

Васил, прочети това. Значи, има такъв член 53, който ти дава право в 7 дневен срок да върнеш стоката. Peace

Общи условия

Активация на акаунт