проблеми с цикъла и поликистоза

  • 4 604
  • 38
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте!Аз съм начинаеща в този форум.При мен проблемите са следните-от определено време имам нередовен цикъл.Реших да отида на преглед при д-р Коларов.Той ми постави диагноза "синдром на поликистозни яйчници".Правих хормонални изследвания,при които инсулина и андростендиона ми бяха завишени.Приемах 3 месеца Диане 35 и отново направих изследвания.Този път само андростендиона беше с високо ниво.Трябваше да продължа да пия Диане 35,но съчетано с Андрокур още 3 месеца и пак да правя хормонални изследвания.При третите изследвания всичко беше в норма,но д-р Коларов ми препоръча да не спирам с Диането.Проблема беше,че аз исках да спирам противозачатачните,защото искам да имам бебе.Уговорката с доктора беше следната-пия още един месец Диане и ги спирам.През първия месец,след като ги спра не трябва да правя опити да забремявам,според доктора!!!!А в следващите три месеца трябвало да "работим за бебе"!!!!!Оба4е на първия месец,след като спрях Диането цикълът ми закъсня с 4 дни!През втория и третия месец цикъл изобщо нямам!!!!!!!Направих 2 теста за бременност-отрицателни са!!!!!!Незнам оттук нататък какво да правя!!!!!Какво да изследвам и къде да ходя?Страшно много ми е притеснено!Моля за съвети!!!!

# 1
  • София
  • Мнения: 3 123
след Диането и при мен така се получи,само че не ми дойде цели 7 месеца.След това ми направиха лапароскопия и фенестрация на яйчниците ,та не знам иначе кога щеше изобщо да ми дойде.Аз също съм с ПКЯ .След лапарото имам напълно редовен цикъл и 3 пъти забременявам.
Естествено не те карам да се мяташ направо на лапароскопия,просто споделям как беше при мен.

# 2
  • Мнения: 3 294