Проблем с мобилен оператор

  • 5 389
  • 63
  •   2
Отговори
  • Мнения: 2 590
Първо искам да се извиня ако темата не е за тук. Ако се окаже така моля да бъде преместена.
Историята е следната: Преди 2 дена установявам, че телефона ми е спрян, поради надвишен кредитен лимит, който е на стойност 50 лв. Аз се обаждам да проверя сметката и се оказва, че имам 99 лв без такса и без ДДС, при което се учудвам защо не съм изключена когато съм стигнала въпросния кредитен лимит. Съответно звъня да ме свържат с оператор, който ме уведомява, че само 94 лв от сметката са ми направени в рамките на 30 мин за един ден(18-ти януари). При което аз се учудих как е възможно това, но ми беше обяснено, че това е сметка от номера с добавена стойност(телевизионни игри), аз естествено не съм се обаждала  на такива и попитах дали не е възможно да е станала грешка, при което категорично ми казаха, че грешка няма.  #Cussing out #Cussing out, даже според тях било от игри на които трябва да се обадиш и да станеш 10-ти обадил се. Попитах ако може да ми кажат кой е този номер на който съм се обаждала, но ми отговориха, че не могат да ми кажат и когато си взема фактурата мога да видя. Е да обаче на мен ми се върти в главата как е възможно това като не съм се обаждала изобщо на такива номера и как мога да го докажа. Не става като си покажа изходящите от телефона, понеже ще кажат, че съм ги изтрила. #2gunfire #2gunfire #Cussing out Направо не се побирам в кожата си. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

# 1
  • Мнения: 3 376
А ти сигурна ли си,че никой друг не е пипал телефона ти?

# 2
  • Мнения: 2 590
Да сигурна съм, просто нямам спомен да съм го забравяла някъде за някакъв период от време изобщо. А и да е бил оставен в къщи без надзор, например да съм била в банята, просто няма кой от домашните да го е направил, нямам и малки деца. Направо голям ужас  ooooh!
Аз имам чувството, че не за първи път ми надписват сметката, но този път просто се оляха. Загубиха клиет, направо ще ги махам, а уж излизало по-евтино да задържиш клиент, отколкото да спечелиш нов.

# 3
  • Мнения: 2 590
Няма ли някой който да е имал подобен проблем? Имам нужда от съвет. smile3511 Моляяяяяя ви.

# 4
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 392
Напиши жалба, опиши всичко и я подай в някой от центровете им. (не разбрах за  кой мобилен оператор става дума) Те са длъжни да препратят жалбата към билинг отдела. Там правят проверка на кого си звъняла, за колко време..От там ще върнат отговор. Ако е станала грешка ще ти върнат парите, не кеш разбира се, а по-скоро ще приспадат от следващи фактури.
Това може да направиш със сигурност. Peace

# 5
  • Мнения: 2 590
Ами става въпрос за М-тел, не исках да казвам , че не бях сигурна дали е позволено. Иначе аз хубаво ще напиша жалбата и те като проверят и кажат, че има такива обаждания какво правим? Понеже снощи като говорих с оператор той ми каза, че грешка не можело да има и излизали при него като изходящи разговори, само дето не можа да ми каже към кой номер са били те. Въпроса ми е такъв, че май аз по никакъв начин не мога да докажа, че са сгрешили.? #Crazy

# 6
  • Мнения: 37
Съжалявам, че ще те разочаровам, но никакви жалби няма да ти свършат работа. Имах подобен проблем, писах жалби...и нищо. Платих си сметката, за да ми пуснат телефона. А последният им хит - купих си от тях чисто нов телефон, който даде дефект след една седмица-лентов кабел. И пак, и пак. За три седмици - три лентови кабела. А от фирмата любезно ме уведомиха, че дефектът не е в телефона, а в лентовия кабел и за това не могат да ми заменят апарата с нов:2gunfire:

# 7
  • Мнения: 2 590
Аз направо се замислям да си пусна молба за освобождаване на номера, че ми е важен и много хора го знаят и да минавам на друг оператор, това направо е безобразие. Тези пари 94 лв не са никак малко все пак. А дали някой знае с натрупаните ми клубни точки дали могат да ми приспаднат от сумата?

# 8
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 392
Да, за да и пуснат телефона ще трябва да плати сметката..Не се отказвай, пусни жалба. На много хора, просто не им се занимава с такива неща..най-малко ще ги накараш да се поразмърдат малко, да проверят и да ти върнат отговор..Стават грешки, може пък и да ти върнат парите..

Последна редакция: вт, 10 фев 2009, 11:19 от Izida

# 9
  • Мнения: 2 590
О Izida със сигурност жалба ще пусна, няма да се отказвам, а и съм им толкова бясна в момента, че няма накъде. Снощи не съм спала от яд и възмущение. И ако не си преразгледат хубавичко позицията, определено ще ме загубят като клиент и то такъв от самото им  навлизане на пазара в България.

# 10
  • Мнения: 599
Пусни си жалба.
Аз съм пускала и са ме компенсирали - няколко месеца без такса.
Но първо трябва да си платиш сметката.

# 11
  • Мнения: 2 590
Благодаря за съветите!

# 12
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 392
После да пишеш какво е станало  Peace

# 13
  • Мнения: 2 590
Задължително ще пиша.  bouquet

# 14
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Аз направо се замислям да си пусна молба за освобождаване на номера,

какво точно представлява това?

Общи условия

Активация на акаунт