Безплатна профилактика за здрави зъбки

  • 1 044
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 7
Здравейте Мами !

Аз съм студентка четвърти курс стоматология и в момента имаме програма за профилактика на зъбките на малките .

Профилактиката включва цялостен преглед , визиоализиране на зъбната плака с оцветителни тестове ( плаката се оцветява в розово и това е много забавно за децата ).
 Професионално отстраняване на визиолизираната плака ( зъбките стават отново чисти и бели ) .
 Споделяне и обучение в методите на оптималната зъбна хигиена.

И нещо ново и интересно :
Какво  представляват дълбоките фисури ?
При новопоникващите дъвкателни зъби емайла все още не е добре минерализиран и се наблюдават така наречените дълбоки фисури.
 В тях се задържат микроорганизни , които четката не може да отстрани и това е причина за кариес .
 Всъщност това е най-честата причина за ранната загуба на основните дъвкателни зъби.

Решението :
Силанизиране на дълбоките фисури .
Става чрез запълване на  фисурите със силанти.
При нас поставянето на тези силанти е безплатно .
Процедурата е абсолютно безболезнена .   
За кои деца е подходящо да дойдат на профилактика ?
За децата от 5 до 14 години.
Дните в които може да дойдете са утре ( 15 декември - понеделник  )  - 9.30 часа  ;   вторник - 16 декември - 7.30 часа и  другия понеделник  - 22 декември в 9.30 часа .

Ако детето е на училище ще му издадем медицинска бележка.

За контакти тел . 0886772130 ; 9547510 - Диди Кирилова

Добре е веднага щом вземете решение да си направите тази профилактика да ми се обадите за да ви запиша .
За прегледите утре и вдругиден Ви моля да се обадите още днес .


Като маргаритки бели , бели , бели
зъбките ми вижте как са заблестели.   Grinning


# 1
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Студенти ли ще работят с децата? В понеделник например от 9.30 до колко ще се работи по тази програма?

# 2
  • Мнения: 7
Да , ще работят студенти 4-ти курс стоматология под ръководството на опитен асистент - специализирал детска стоматология .