Идеи и малко помощ

  • 755
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 142
Здравейте! Аз съм студентка 2-ри курс социална педагогика. Досега не сме имали практика или посещение на дом за деца, лишени от родителски грижи. Лично аз съм била на лагери с деца от домовете и знам всеки един дори малък сантиментален жест какво означава за тях. Случва се така, че нашето посещение (на моят курс) е не много преди Коледа (на 16-ти Декември). И ни се иска да подарим по нещо на децата. Става въпрос за близо 80 деца, мисля от всякаква възрастова група. Моля, ако можете да ми помогнете с идеи. Ограничени сме в средствата, защото си събрахме по няколко левчета от колегите от курса и не разполагаме с голям бюджет. Всяка идея ще е от огромно значение за мен, а и за моят курс. С пожелания за много усмивки!

# 1
  • sofia
  • Мнения: 7 477
Здравейте! Аз съм студентка 2-ри курс социална педагогика. Досега не сме имали практика или посещение на дом за деца, лишени от родителски грижи. Лично аз съм била на лагери с деца от домовете и знам всеки един дори малък сантиментален жест какво означава за тях. Случва се така, че нашето посещение (на моят курс) е не много преди Коледа (на 16-ти Декември). И ни се иска да подарим по нещо на децата. Става въпрос за близо 80 деца, мисля от всякаква възрастова група. Моля, ако можете да ми помогнете с идеи. Ограничени сме в средствата, защото си събрахме по няколко левчета от колегите от курса и не разполагаме с голям бюджет. Всяка идея ще е от огромно значение за мен, а и за моят курс. С пожелания за много усмивки!

  bouquet

като запо4нем от лакомства и стигнем до вещи за ли4на хигиена Peace

гривни4ки за моми4етата ,шнолки.........ластици.......такива нешица........
дребни спортни пособия.........книжки,списания.........

а защо не вземете нещо по-голямо,което да ползват вси4ки?

успех Hug

# 2
  • Мнения: 142